Citat:
Ursprungligen postat av
KrakelSpektakel93
Jag har ändå svårt att tro på historien om att det hela beror på en mopedolycka…
Man hyr inte mopeder i Thailand, de startar pa 110cc men vanligtvis 125cc.
Har sjalv under de sista tva aren forlorat 4-5 vanner i trafickolyckor, det ar nog ett av de vanligare satten att do pa har i sydostasien.
Sa tank nu att det inte ar en moped, utan en latt motorcykel. Lagg nu till att man kor utan hjalm och ofta onykter eller paverkad av andra droger.
Blir man stoppad i Thailand ar det for att man inte har hjalm, du kan vara skitfull, betala din boter och sedan aka vidare (utan hjalm). De ger dig tillamed ett kvitto som galler i 24 timmar ifall du blir stoppad av polisen igen.
Mao, har inga som helst problem att forestalla mig en trafikolycka med illa utgang givet en svensk tjej (mest troligt utan korkort) som slirar runt pa sandiga vagar ikladd bikini.