Citat:
Morbroderns kåk låg på 6 miljoner enligt mrkoll var det väl. Beror ju på hur mycket pantbrev som är uttagna vilka möjligheter han har att låna på huset. Sälja kan han ju alltid göra. Om någon orkar kolla med skatteverket hur mycket deg han drar in ska jag försöka kolla upp fastighetslånen.
Mammans gård lär vara en jordbruksfastighet.
Pantbrev, dvs lån på huset går att kolla upp på lantmäteriverket om jag inte minns fel.
Mammans gård lär vara en jordbruksfastighet.
Pantbrev, dvs lån på huset går att kolla upp på lantmäteriverket om jag inte minns fel.
Nu blir det ohyggligt mycket text här.
Blir enormt förvirrad av allt detta tjat om vad familjen äger?
Har ingen koll då man varken äger hus eller hästar. Men är dessa ägodelar någon garanti på att man kan skaffa fram pengar på nolltid?
Är det så poppis att köpa på sig hästar just nu? Har folk råd med det?
Jag har en familjemedlem som äger hästar och djur, utöver det så har denne gård med djur, hästar bland annat. Detta är denne persons engagemang. Vart vill man komma?
När denne betalt allt i slutet av månaden finns inga pengar till goda middagar eller semesterresor. För hobbyn med djur och gården är grymt dyr. Men det är detta som gör denne glad. Fast som sagt, finns inte utrymme till annat.
Givetvis sticker det i ögonen om F's familj äger ditten och datten. Men genuin fråga, hur snabbt skulle de kunnat sälja av diverse och få ihop denna summa? För att de ville agera omgående kan man förstå.
För mamman är hon för övrigt den där "hästflickan" - sluta tjafsa om att mamman skulle valt en sanningsenlig bild. Menar ni en bild när hon poserar i bikin på Instagram, eller? För hon är sådan hooora? Jag tror att bilden med hästen är sanningsenlig för mamman.
Anser inte heller att alla skällsord om henne är befogade. Ni gör alltid såhär när det kommer till kvinnor med OF! ÄCkLiGA hOrA vIdRIGT.. hon tar den i röven... har någon länken eller?!? osv Så länge män finns som vill betala för detta så kommer de finnas, skrik på varandra istället om det är sådant jäkla problem. Sluta kolla.
Om någon som jobbar med nakenhet skadar sig och behöver hjälp så ska man alltså inte lägga ut en klädd bild där denne sysslar med något de gillar? Utan en bild där de är lite vågade? OK!! Got it. Makes sense.. Nej.
Tjejen har problem i och med att det verkar varit både droger, skulder och enormt dåligt omdöme när det kommer till män inblandat. Sorgligt. Men hon är lite purung mer och hoppas att hon skaffar hjälp. Tar sig i kragen.
Anser inte för fem öre att denna historia är fläckfri. Det är den inte. Men anser verkligen inte heller att Ehandels s.k bevis är så jävla graverande som denne försöker påskina. Snarare fullkomligt manisk, aggressiv och obehaglig. Jadåå, läst allt denne skrivit och kollat på alla länkar.
Anser det inte heller konstigt att familjen inte kastat ut bilder på henne. Eller engagerat sig att bemöta ett (tämligen litet) drev på Flashback. Låt dem för fan landa på svensk mark och komma ner så att säga.
Man ska nog be om något bevis innan man donerar, dessutom. Lite egenansvar kan man ju ha.
Jag tror varken eller. Kan de luras? Fullt möjligt. Utelämnat detaljer? Helt klart.
Jag är inte alls säker på att allt stämmer, att det ageras rätt. Men hur många valt att formulera sig, wow, vad vissa dragit fram (som egentligen inte alls är relevant) utan att egentligen veta ett piss (och nej, inte föräldrarnas fel att vi inte vet ett dugg, fy fan vad de lär ha kaos i huvudet, låt dem landa och komma hem)
Men en sak som är säker - om detta visar sig vara korrekt allting, F återhämtar sig så HOPPAS jag att hon inte läser här. Eller att någon berättar vad som skrivs. Många kommentarer här och utfall kan nog driva en människa till det värsta.
Mörkt som fan.....
(Som sagt, vet inte ännu om de båst folk helt eller inte. Men rimligt att de inte hunnit redovisa ännu och ännu mer rimligt att folk tar det lugnt och inte skriver så jävla brutala saker)
Senast redigerad av WitchcultToday 2023-10-20 kl. 08:21.
Senast redigerad av WitchcultToday 2023-10-20 kl. 08:21.