Citat:
Ursprungligen postat av
Zepar
Du skriver att du söker seriöst och pratar/chattar mycket med personen innan du träffar den. Detta sållar borta många som bara är ute efter sex.
En bild som visar hur du ser ut i verkligheten är bra. Vad är en ok kille för dig? Är det viktigt hur han ser ut utseendemässigt eller viktigare hur han är som person?
Ja jag söker seriöst och vill ha en riktig dejt.
Pratade med en kille som frågade om jag var en rolig person och jag sa ja. Men tydligen så betydde det att han ville ha sex och han trodde då att jag också ville det. Så det blev ett missförstånd.
Hur ska man göra med killar som skriver i sin profil ”casual, öppen för seriöst”? Dom som bara har ”casual” sveper jag bort men den andra känns lite lurig?
Det är viktigare hur han är som person, och inom ”rätt ålder” och avstånd helst inte mer än 10 mil bort. Sedan gillar jag om han har fint leende och ler mycket och det ser man inte om han bara har en neutral bild.
Som jag tex skrattar mycket i verkligheten men på min bild ser jag verkligen inte glad ut, utan har en allvarlig min. Men så ser jag ut på bilder.