2023-10-16, 11:49
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Jag tror inte jag varit på dejt med en enda tjej som uppenbart bara varit intresserad av någon slags tillfällig förbindelse.

Tror mycket har att göra med ålder. Jag matchar bara med 35+ mer eller mindre. Gissar att folk i den åldern till del är klara med att leka.
Alternativt så har man dåligt omdöme på vad man swipar på och går till alldeles för stor del på utseende endast.

Intressant. Vilken är då alternativet till om man vill ha tillfälliga förbindelser? Är det bodycontact som gäller då?
Citera
2023-10-16, 13:14
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Intressant. Vilken är då alternativet till om man vill ha tillfälliga förbindelser? Är det bodycontact som gäller då?

Jag uppfattade frågeställningen att det tydligen var svårt att hitta seriösa på Tinder så uppenbarligen borde väl den appen fungera utmärkt. Är väl bara swipa på ”jag vill bara ha kul-profiler” om man inte är ute efter något seriöst.
Citera
2023-10-16, 18:29
Medlem
YouthOfNations avatar
Någon som vet en bra sida där man kan få genererade mobilnummer för att signa upp på tinder?

Hade en bra innan, men den lades ner. Man kunde ladda in 100kr typ och spara i "kontot" sen generera ett nytt nummer lite när man ville.

Obs måste vara en betalsida för alla gratis funkar ej.
Citera
2023-10-16, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av YouthOfNation
Någon som vet en bra sida där man kan få genererade mobilnummer för att signa upp på tinder?

Hade en bra innan, men den lades ner. Man kunde ladda in 100kr typ och spara i "kontot" sen generera ett nytt nummer lite när man ville.

Obs måste vara en betalsida för alla gratis funkar ej.
Comviq kontantkort funkar. Problemet är att du får vänta 3 dagar på att få skiten som du dessutom måste registrera. Säg till om du hittar en annan sajt.
Citera
2023-10-16, 18:39
Medlem
YouthOfNations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potofgold
Comviq kontantkort funkar. Problemet är att du får vänta 3 dagar på att få skiten som du dessutom måste registrera. Säg till om du hittar en annan sajt.

Aha nä det är inte anonymt har jag för mig?

Det borde finnas sidor på nätet där du kan skapa det helt anonymt utan att behöva uppge privatuppgifter.
Citera
2023-10-16, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av YouthOfNation
Aha nä det är inte anonymt har jag för mig?

Det borde finnas sidor på nätet där du kan skapa det helt anonymt utan att behöva uppge privatuppgifter.
Korrekt, ej anonymt med comviq. Funkar i nödfall för att få igång tinderskiten.
Citera
2023-10-19, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Jag laddade dock ned Tinder igen igår och jag får fortfarande inga matchningar haha. Fast idag har jag större distans och bryr mig inte alls lika mycket att ingen tjej som jag finner attraktiv, finner mig attraktiv. Jag kan nästan skratta åt synen att de får upp min bild i sin telefon och utbryter ett litet "ugh" eller liknade och swajpar vidare haha.

Underbar inställning! Inspirerande.
Citera
2023-10-19, 14:49
Medlem
DayNites avatar
Tinderfenomenet fortsätter på Tinderdaten....

Hon
- Åh klart vi ses igen, tack för en mycket trevlig kväll, känns väldigt bra detta! får en bra känsla
Åh klart vi ses igen, tycker vi bestämmer det redan nu....

Jag
- Så trevligt!, det tycker jag med vi ska göra, hör av dig så hittar vi en tid som passar oss båda

---hörs aldrig igen
Citera
2023-10-19, 15:34
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite

Hon
- Åh klart vi ses igen, tack för en mycket trevlig kväll, känns väldigt bra detta! får en bra känsla

Jag
- Så trevligt!, det tycker jag med vi ska göra, hör av dig så hittar vi en tid som passar oss båda

---hörs aldrig igen

Brudar är socialt handikappade när det kommer till relationer.

Träffade en brud en hel dag och hon skulle åka hem på kvällen för hon skulle iväg på jobb dagen efter. Började en promenad, kaffe. Sedan blev det middag och sex. Trevligt umgänge helt enkelt. Går ner med henne från min lägh till hennes bil när hon ska åka hem:

Hon: tack för idag det var väldigt trevligt, vi ses väl snart igen? En varm kram på det också.
Jag: absolut, jag vill gärna träffa dig igen, bara att höra av dig så hitter vi en tid som passar oss båda.

Vi sågs aldrig igen.
Citera
2023-10-19, 15:44
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite

Hon

Jag

---hörs aldrig igen

Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio

Träffade en brud en hel dag och hon skulle åka hem på kvällen för hon skulle iväg på jobb dagen efter. Började en promenad, kaffe. Sedan blev det middag och sex. Trevligt umgänge helt enkelt. Går ner med henne från min lägh till hennes bil när hon ska åka hem:

Hon: tack för idag det var väldigt trevligt, vi ses väl snart igen? En varm kram på det också.
Jag: absolut, jag vill gärna träffa dig igen, bara att höra av dig så hitter vi en tid som passar oss båda.

Vi sågs aldrig igen.

Fråga, hörde ni själva av er något och ”kollade läget”?
Citera
2023-10-19, 16:12
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Fråga, hörde ni själva av er något och ”kollade läget”?
glömde
flera dateas har sagt
"jag hör av mig " och jag ghostar aldrig någon"

så bollen är hos henne, då man hoppas kunna lita på att en vuxen kvinna håller sitt ord
om hon inte gör det så är ingen jag vill ge min tid på något sätt

Senast redigerad av DayNite 2023-10-19 kl. 16:31.
Citera
2023-10-19, 16:15
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio

Vi sågs aldrig igen.

jag känner igen det, och jag förstår inte
varför spenderar du flera timmar med en person du inte tänker träffa igen?
jag kan inte fatta varför? då jag inte skulle umgås en hel kväll eller knulla med en person jag inte vill träffa igen, vem gör det?

om du nu hade det så dåligt på din date att personen inte är värd att träffa igen men ändå sitter du där där i flera timmar, knullar och sedan är det HON som ställler frågan om vi ses igen? Hon som säger "jag hör av mig" ...
inte konstigt att män börjar ge upp...

Hur socialt efterbliven kan man bli?
snälla förklara detta som är min största fråga inom dateting 2023
Senast redigerad av DayNite 2023-10-19 kl. 16:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in