[quote=Baaaartil|86114259]
Citat:
Ursprungligen postat av
Anedin
Det här är också faktiskt väldigt roligt sagt, ”du hoppade in i tråden…”
äger du denna tråden ihop med de som var här först eller menar du? Ger det dig mer rätt att vara här eller vart vill du komma. Var de som var först mer pålästa eller var det sida upp och sida ner med rena spekulationer. Den ene detektiven efter den andre rände runt i de småländska skogarna förvissad om att lösa gåtan, tills bibeln Fup dök ner i getingboet? Samma fup som tillslut leder till att Maja frikänns från mordmisstankar och att JJ till 99% kommer att få ett kraftigt reducerat straff. Men just det det var ju åklagare och rättsväsendet som inte begrep att använda den på rätt sätt enligt medlemmarna i team rulle. Du hör ju själv hur rimligt det låter. Du vet att alla de förhör och fakta du hänvisar till är bortkastad tid sitta och läsa i detalj. 60 max 70% fakta är vad du generellt behöver för att välja väg effektivt och bli framgångsrik. Och då menar jag rätt sorts fakta, tex positionen som ledde till att kroppen hittades, Inte sitta och gotta sig och läsa om gubbar som gör youghurt på nätterna eller deras söner som inte riktigt har koll på klockan. Annars står man och trampar vatten vet du. Det är vare sig intressant eller att fokusera på rätt saker att läsa vad den ene tomten efter den andre tycker och tänker om de inblandade eller vem som har satt på vem, det är ju sånt som hör hemma i dokusåpor. Fakta min gode anakin är att den gode Tove betedde sig som en svinpäls inne på nöjjet och fick i slutändan betala ett högt pris för detta. Då grottkvinnan JJ tog ut sin hämnd. Sedan kan vi skita i vad som föranlett det för det är inte intressant. Sedan att Toves kropp väljer att kväva sig själv kan man inte lasta någon annan för. Men JJ ska ha en del pisk för detta.
Nej jag tackar dig Anakin för skrattet jag fick av ditt inlägg, stor humor. Du vet tom mitt syfte. Alltså good fucking job haha!
Ja alltså avund gentemot Majanerna som lägger fram det ena efter andra övertygande argumentet med stor träffsäkerhet. Ska bli kul när det tom blir svart på vitt i domen. Vad ska ni ta er för då måntro, och vart skall eran frustration projiceras då

Hur i hela fridens namn har du mage till att skriftligt ha framfört något så otroligt helidiotiskt som du tidigare gjort i ditt skrivna och postade inlägg om offret T*ve T*nnies ?
Klarar du överhuvudtaget av att kunna prestera ett ärligt svar på den frågan ?
Du har tidigare påstått att du är en högutbildad person inom Psykiatrin. Själv är jag nu, och vid detta laget, tvärsäker på att du ljugit så att din egen tunga svartnat i munnen på dig.
En högutbildad person inom Psykiatrin skulle aldrig någonsin skriftligt uttrycka sig på det sättet som du tidigare har gjort om ett mördat offer, det vill säga ( T*ve T*nnies )
Jag är införstådd i att du högst troligen har djupa mentala problem ... rätta mig gärna om du anser att jag har fel.
Citat @Baaaartil: " Fakta är att den gode Tove betedde sig som en SVINPÄLS inne på "Nöjet" och fick i slutändan betala ett högt pris för detta " ... slut citat/
Frågan till det ovan skrivna: Hur kan du överhuvudtaget ha skrivit något så otroligt elakt om den tidigare mördade flickan T*ve T*nnies ?
Citat @Baaaartil: " Sedan att Toves kropp VÄLJER att KVÄVA SIG SJÄLV kan man inte lasta någon annan för " ... slut citat/
Frågan till det ovan skrivna: Hur kan du överhuvudtaget ha framfört något så fruktansvärt elakt om det 21-åriga offret T*ve T*nnies ?
Obs❗Jag förväntar mig överhuvudtaget inte några svar ifrån dig på mina ställda frågor gällande dina tidigare, och därtill sagt, mycket elaka skriftliga påpekanden om det 21-åriga offret T*ve T*nnies, detta sagt med anledning av att du inte klarar ut att visa empati för det tidigare mördade offret T*ve T*nnies.
Du är en skrämmande och elak individ som skrivit på ett sådant sjukligt och elakt sätt om brottsoffret T*ve T*nnies.
Mvh/
@JokerMannen