Citat:
Ursprungligen postat av
Alkibiades
Paris FC gör 2-0 mot Wolfsburg i 90:e minuten. Wolfsburg lär därmed ryka.
Välförtjänt också, man måste hylla Paris FC, knappast någon slump att de får både Arsenal och Wolfsburg att se "dåliga" ut..
Även 4 vinster/4 matcher i ligan..