2023-10-18, 16:10
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkmannen
Enligt nära källor ska offret som blivit skjuten i banken heta P*ntus H*lm, *=O.

Facebook profilen: https://www.facebook.com/p*ntus.h*lm.71/

Mycket osmakligt att sprida desinformation. De dödade var i 60 och 70-årsåldern och den som vårdas på sjukhus är i 70-års åldern. Denna person är 42 år gammal.
Senast redigerad av nickeh84 2023-10-18 kl. 16:14.
Citera
2023-10-18, 16:13
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
Ska jag tolka det som att du är lika hatisk som araber? Smart tänkt. Planera nu din vendetta så mår du bättre. Kanske skicka någon liten raket mot huvudstaden från din remsa.

Jag tenderar inte att vara en duktig liten cuck som du verkar vara... och först låta mig våldtas för att i nästa sekund få en patetisk ursäkt och godta den...

Men du verkar ju vara en cuck... som skulle tycka allt var glömt och förlåtet för nåt obetydligt dravel.
Citera
2023-10-18, 16:13
Medlem
Den muslimska terroristen verkar ha varit en rätt aggresiv muslim rätt länge, även om han inte "radikaliserades" förrän på senare tid, men då hade han -precis som många andra aggresiva muslimer har, har haft och kommer ha -andra saker att skylla på än yttrabdefrihet.

Citat:
• Vid ankomst till häktet 2012 ska han, enligt SVT:s uppgifter, ha bett att omgående få träffa en imam. När det inte gick att ordna blev han arg och ska ha sagt att han ville “trampa ned någon”.

• En annan gång krävde han att kiosken skulle vara öppen längre så att han fick slutföra sin bön. När det nekades ska han ha hotat att hugga ned personal med kniv när han såg dem på stan. Enligt hans egen version sa han snarare att han velat “klösa ut deras ögon”.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/abdesalem-lassoueds-liv-i-sverige-hotade-haktespersonal

Muslimen skulle alltså trampa ner någon enbart pga att han inte fick mysa med en imam, trots att ingen varken eldat koraner eller ritat teckningar.

Senare ville alltså muslimen även klösa ut kioskpersonals ögon - inte för att de eldat en koran eller ritat en teckning - utan för att de inte ville hålla öppet längre enbart för hans skull så att han kunde få genomföra sin muslimska bön.
Senast redigerad av HalfRunar 2023-10-18 kl. 16:16.
Citera
2023-10-18, 16:15
Medlem
LarryKoopas avatar
De som blev mördade heter Patrick och K*nt
Och den skadade heter P*r.
*e
Citera
2023-10-18, 16:15
Medlem
Kungsgardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
SVT är ju för gulliga:

Terroristen fick avslag på asylansökan och levde därmed olagligt i Bryssel.

Avslag och olaglig vistelse i landet brukar ju alltid benämnas som "papperslös" av alla värdelösa journalister.

Varför benämner man honom inte som papperslös? Som man brukar?

Han måste ha funnits på något papper om han skulle på förhör dagen efter, eller om det var imorgon torsdag.
Citera
2023-10-18, 16:16
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Han på bilderna hette P*ntus H*lm

www.facebook.com/p*ntus.h*lm.71

Mycket osmakligt att sprida desinformation.
Citera
2023-10-18, 16:17
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Jag tenderar inte att vara en duktig liten cuck som du verkar vara... och först låta mig våldtas för att i nästa sekund få en patetisk ursäkt och godta den...

Men du verkar ju vara en cuck... som skulle tycka allt var glömt och förlåtet för nåt obetydligt dravel.
Senast jag hörde en sådan ramsa var på arabiska från terroristen. Bott i Gaza?
Citera
2023-10-18, 16:19
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Senast jag hörde en sådan ramsa var på arabiska. Tänk att enkla aggressiva människor i alla länder är likadana.

Tänk vad vidriga människor som dig har förstört moder Svea...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
Nä menar "resultatet" inte hela bilden för så långt verkar det ju vara samma kille som den man ser springa in innan han träffas och det är väl oklart om sista skottet verkligen tog där det påstås enl bilden....

Jag vill oavsett inte se bilden igen men som jag minns den så finns det väl inget direkt utspritt "stänk" i närområdet där han ligger utan mest en samlad stor fläck i direkt närhet till huvudet?

Finns en annan bild hela pelaren han ligger brevid har blodstänk på sig. Ingen kropp kvar längre dom har lagt något sågspån över blodet på golvet eller något så ingen äcklig bild att se man ser liksom bara att det stänkt blod på pelaren brevid.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12637825/Manhunt-two-shot-dead-Brussels-gun-rampage-video-attacker-fleeing-motorbike.html
Senast redigerad av maximilian25 2023-10-18 kl. 16:24.
Citera
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Njae håller inte med.
Inte så ofta 60 åringar har hoodie heller.

Så du menar att en 42-åring blivit skjuten utan att media ens nämnt detta?
Citera
2023-10-18, 16:20
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Terroristen tog sig in olagligt i Sverige när vi hade svängdörr och Öppande våra hjärtan, just för araber.

Andra invandrare eldade nyss koraner i Sverige för att reta araber, utan att svenska staten brydde sig.

Denna combo dödade två svenskar. Terroristen är ansvarig. Men svensk regering har också ansvar för båda punkter ovan och utan deras brist på ledarskap hade båda levt nu.

Efter avtjänat fängelsestraff i Sverige utvisade svenska staten denne knarkande tunisier. (Precis som de borde göra med alla som uppehåller sig olagligt och/eller begår brott i Sverige).
Ingenting tydde då på att tunisiern hade terrorplaner tio år framåt i tiden. Eller menar du att svenska staten borde vara "synsk" och kunna lista ut detta i förväg?!
Citera
2023-10-18, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Något som borde vara ett stort problem för en idiot som GM är att han inte med säkerhet kan veta att personerna han dödar inte är muslimer. Tänk om de är muslimer? Då har han mördat oskyldiga av sina egna och kommer direkt till helvetet (vilket han förvisso gör ändå). Jag vet flera muslimer som har Sverigetröja på sig vid landskamper. Och den här idioten valde enbart ut sina offer p.g.a. att de hade tröjan på sig. Och även om han ser svensk ut kan han vara en konvertit, om än osannolikt, som i så fall också vore fredad enligt deras religion. Osäkerheten borde få en potentiell gärningsman att inte mörda främmande människor. I vilket fall som helst är det inte uppskattat av Allah, vilket man insett om man faktiskt, till skillnad från GM, är läskunnig och tagit sig igenom koranen.

Det kan man inte vara säker på. En Uber stod ju lägligt utanför puben, kanske i maskopi med GM. Det kan ha varit så att GM varit på samma pub och sett/hört offren innan han åkte till mordplatsen mm. Samt säkert ett antal andra varianter....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in