2023-10-18, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KOMAeLMJ
Många islamister säljer knark. De ser det som en sorts jihad. Muslimer som blir rika på att förgifta otrogna.
nä du har ju fel
men det var underhållande att få läsa ditt påstående.
De som säljer knark är avfällingar,
precis som hos folket, använda knark o sälja droger
är de förtappades lycka
Citera
2023-10-18, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartpojke
Tror inte han lever direkt https://imgbb.com/F79hgHs

Har du bilder på den anra som blev skjuten?
Citera
2023-10-18, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Helt ärligt tror jag att SÄPO och andra underrättelsetjänster avstyr extremt mycket terrorattacker i Sverige och Europa generellt. Att några trillar igenom säger nog en hel del om volymen av arbete dessa organisationer får ta på sig. Särskilt nu med storkrig i Ukraina, mellanstort krig i Israel och Syrien och fortsatt gruff mellan Armenien och Azerbaijan.

Sanningen är nog mer den att SÄPO agenter sitter i ett kontor och dricker kaffe och lönen trillar in varje månad. Deras intelligent HQ är att titta på Fox News eller nyheter från andra källor. De precis som våra journalister de kopierar artiklar och översätter dom till svenska. Så ha inte för stora tankar om att SÄPO gör en hel del. Alla visste ju om att ett hot skulle riktas mot Sverige om man brände boken, vad gjorde SÄPO? UD går ju aldrig ut och säger offentligt att Sverige har en stor hotbild och det är inte från Ryssland utan från terrorister.
Citera
2023-10-18, 15:59
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Varför i helvete skulle jag vilja ha en minister medverkande på min begravning allra helst när dessa as varit med och medverkat till den? dummast jävla förslag jag läst.
En hedersbegravning visar att regeringen förstår allvaret och är en liten symbol att de gjort fel tidigare. Att bara ignorera, så svenskt, är att dissa de döda.
Citera
2023-10-18, 16:01
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Du menar belgiska staten?
Eller ska svenska staten hållas ansvarig för terrordåd utanför Sverige?!
Terroristen tog sig in olagligt i Sverige när vi hade svängdörr och Öppande våra hjärtan, just för araber.

Andra invandrare eldade nyss koraner i Sverige för att reta araber, utan att svenska staten brydde sig.

Denna combo dödade två svenskar. Terroristen är ansvarig. Men svensk regering har också ansvar för båda punkter ovan och utan deras brist på ledarskap hade båda levt nu.
Senast redigerad av WatchItNow 2023-10-18 kl. 16:03.
Citera
2023-10-18, 16:03
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
En hedersbegravning visar att regeringen förstår allvaret och är en liten symbol att de gjort fel tidigare. Att bara ignorera, så svenskt, är att dissa de döda.

Jag skulle betacka mig för det...
Citera
Medlem
HassanVonEssens avatar
Något som borde vara ett stort problem för en idiot som GM är att han inte med säkerhet kan veta att personerna han dödar inte är muslimer. Tänk om de är muslimer? Då har han mördat oskyldiga av sina egna och kommer direkt till helvetet (vilket han förvisso gör ändå). Jag vet flera muslimer som har Sverigetröja på sig vid landskamper. Och den här idioten valde enbart ut sina offer p.g.a. att de hade tröjan på sig. Och även om han ser svensk ut kan han vara en konvertit, om än osannolikt, som i så fall också vore fredad enligt deras religion. Osäkerheten borde få en potentiell gärningsman att inte mörda främmande människor. I vilket fall som helst är det inte uppskattat av Allah, vilket man insett om man faktiskt, till skillnad från GM, är läskunnig och tagit sig igenom koranen.
Citera
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Jag skulle betacka mig för det...
Så om det var din pappa som dödades skulle du inte gå på begravningen, och inte vilja att staten bjöd på den och gav ett sorgetal om din pappa. OK.
Citera
2023-10-18, 16:05
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
Så om det var din pappa som dödades skulle du inte gå på begravningen, och inte vilja att staten bjöd på den och gav ett sorgetal om din pappa. OK.

Nej det skulle jag verkligen inte... varför i helvete skulle jag vilja det? det är ungefär som att man godtar deras patetiska förlåt.
Citera
Medlem
SVT är ju för gulliga:

Terroristen fick avslag på asylansökan och levde därmed olagligt i Bryssel.

Avslag och olaglig vistelse i landet brukar ju alltid benämnas som "papperslös" av alla värdelösa journalister.

Varför benämner man honom inte som papperslös? Som man brukar?
Citera
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Något som borde vara ett stort problem för en idiot som GM är att han inte med säkerhet kan veta att personerna han dödar inte är muslimer. Tänk om de är muslimer? Då har han mördat oskyldiga av sina egna och kommer direkt till helvetet (vilket han förvisso gör ändå). Jag vet flera muslimer som har Sverigetröja på sig vid landskamper. Och den här idioten valde enbart ut sina offer p.g.a. att de hade tröjan på sig. Och även om han ser svensk ut kan han vara en konvertit, om än osannolikt, som i så fall också vore fredad enligt deras religion. Osäkerheten borde få en potentiell gärningsman att inte mörda främmande människor. I vilket fall som helst är det inte uppskattat av Allah, vilket man insett om man faktiskt, till skillnad från GM, är läskunnig och tagit sig igenom koranen.
En terrorist saknar logik, och hade han haft minsta kunskap och vett hade han vetat att det var 100% invandrare i Sverige som eldade koraner. Utöver det så har en svensk på gatan naturligtvis Noll ansvar för koraneldning i Sverige och kan inte dödas av någon annan är än fullständig galning. Israel är omgivet av sådana Hamas-galningar.
Senast redigerad av WatchItNow 2023-10-18 kl. 16:08.
Citera
2023-10-18, 16:07
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Nej det skulle jag verkligen inte... varför i helvete skulle jag vilja det? det är ungefär som att man godtar deras patetiska förlåt.
Ska jag tolka det som att du är lika hatisk som araber? Smart tänkt. Planera nu din vendetta så mår du bättre. Kanske skicka någon liten raket mot huvudstaden från din remsa.
Senast redigerad av WatchItNow 2023-10-18 kl. 16:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in