2023-10-18, 15:28
Medlem
Har någon muslim i Sverige fördömt dådet ännu? Inte..ut med allihopa då, vad väntar vi på!?
Citera
2023-10-18, 15:39
Medlem
Tillhörde Patrick resandefolket?
Citera
2023-10-18, 15:40
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinbrud
Förstår att du försöker leka rolig när du inte har något annat att komma med.

Gå på dina A-A möten istället för sitta här och skriva massa onödiga saker

Det samma! gå nu till din vårdare och få hjälp med dina dagliga mediciner... du klarar uppenbarligen inte av att diskutera utan...

Men du tillhör väl en av alla som kommer få det svettigare nu när Svenskarna börjar tröttna på pack som dig.
Citera
2023-10-18, 15:41
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
vad gör man nu med 2 miljarder muslimer eftersom tålamodet börjar tryta?

Förfärligt jag är rädd för hur det ska bli med Sverige hur kan man bli fri dem? Kanske om man sätter käppar i hjulet för dem, kvinnor måste jobba, inte bära slöja, måste bada med män etc etc
Citera
2023-10-18, 15:42
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Tyvärr tror jag du har rätt. Att det inte inträffat tidigare beror nog mest på att de uppskattat att ha Sverige en lugn bas. De har ju kunnat verka helt ostörda här. Men nu kanske vi går in i en ny fas.

Det kan bli en framtid av död och hat. Hoppas "Refugees welcome" är nöjda.
Helt ärligt tror jag att SÄPO och andra underrättelsetjänster avstyr extremt mycket terrorattacker i Sverige och Europa generellt. Att några trillar igenom säger nog en hel del om volymen av arbete dessa organisationer får ta på sig. Särskilt nu med storkrig i Ukraina, mellanstort krig i Israel och Syrien och fortsatt gruff mellan Armenien och Azerbaijan.
Citera
2023-10-18, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Förfärligt jag är rädd för hur det ska bli med Sverige hur kan man bli fri dem? Kanske om man sätter käppar i hjulet för dem, kvinnor måste jobba, inte bära slöja, måste bada med män etc etc

Eller kanske minska på invandringen mer? Då menar jag, försök få in dessa vi har i landet in i samhället om de vägrar skicka tillbaka de och ta in såna som verkligen vill bidra med något nyttigt. Tycker alla är värda en chans och tar man inte den så får de gärna åka tillbaka.
Citera
2023-10-18, 15:46
Medlem
WatchItNows avatar
Någon som sett förslag på en HEDERSbegravning av offren? Sällan Sverige gör något sådant, men typ en medverkande minister, extra påkostad, extra sorg kanske på landsnivå. Verkar helt rimlig, offren dog pga vad svenska staten gjort, eller inte gjort.
Citera
2023-10-18, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön

Det är ju en svår fråga. Man kan ju försöka att förbjuda allt muslimskt, men det kommer säkert att bli stora protester. Jag tror dessutom de flesta politiker är emot det med hänvisning till religionsfriheten som är en mycket viktig lag i Sverige.
Om Sverige skulle göra något sådant hamnar vi ännu mer i fokus för muslimerna och vi kan räkna med flera terrordåd.
Det man skulle kunna göra däremot är att dra in alla bidrag till muslimska församlingar och moskeer. Muslimer som inte har PUT skickas hem eller blir av med bidrag. Det gäller att få så många som möjligt att vilja flytta hem.
Citera
2023-10-18, 15:48
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckthew0rld
Tillhörde Patrick resandefolket?

Ja det kan man väl säga. Han hade rest och bosatt sig i Schweiz!
Varför undrar du?
Citera
2023-10-18, 15:49
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
Någon som sett förslag på en HEDERSbegravning av offren? Sällan Sverige gör något sådant, men typ en medverkande minister, extra påkostad, extra sorg kanske på landsnivå. Verkar helt rimlig, offren dog pga vad svenska staten gjort, eller inte gjort.

Du menar belgiska staten?
Eller ska svenska staten hållas ansvarig för terrordåd utanför Sverige?!
Citera
2023-10-18, 15:49
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow

Varför i helvete skulle jag vilja ha en minister medverkande på min begravning allra helst när dessa as varit med och medverkat till den? dummast jävla förslag jag läst.
Citera
2023-10-18, 15:52
Medlem
Don-Karleones avatar
Citat:
vad gör man nu med 2 miljarder muslimer eftersom tålamodet börjar tryta?

Hur menar du? De flesta muslimer bor ju i sina egna länder? Det borde även de som bor här göra. Tycker inte muslimer borde få utgöra mer än 1% av ett västerländskt lands befolkning. Och det är för att de inte är kompatibla med det västerländska samhället. Det är ju inte ett folk som romerna som saknar ett land att bo i. En muslim kommer alltid passa bättre in i ett muslimskt samhälle, därför ser jag inte varför ett land som Saudiarabien inte vill ta emot muslimer från andra länder. Finns ingen anledning till att de ska behöva flytta hit.
Senast redigerad av Don-Karleone 2023-10-18 kl. 15:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in