2023-10-18, 09:07
Medlem
Svenskar påskjuts och dödas, enbart för att de är Svenskar!!!

Sådant sker normalt bara i krig; att människor skjuts på grund av sin nationalitet.

Borde vi inte förklara krig mot islamister?
Senast redigerad av GiatarrNenne 2023-10-18 kl. 09:23.
Citera
2023-10-18, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Svenska påskjut och dödas, enbart för att de är Svenskar!!!

Sådant sker normalt bara i krig; att människor skjuts på grund av sin nationalitet.

Jo det borde vi och det med all kraft.
Citera
2023-10-18, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorthor
Ja. Jag kan bara hålla med!
Citera
2023-10-18, 09:20
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Svenska påskjut och dödas, enbart för att de är Svenskar!!!

Det gjorde ni redan då ni hädade och spottade på deras heliga bok.

Dessutom var det två blattar ni tog in som medhjälpare... Fjanten Paludan och Agenten Momika.
Men er djuriska kåthet att hata något ni inte förstår tog över och ni hejade på med fragda runt munnen.

Nu ser ni konsekvenserna av ert agerande..

Så mitt förslag är att ni inte viker er nu.. utan går och köper en hel pall med Koranen och tuttar fjutt.. EM är runt hörnet så ni kan åka runt i Europa med den svenska tröjan på och hävda er rätt till "yttrandefrihet" som ni förväxlat med provokation.
Citera
2023-10-18, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe

Dessutom var det två blattar ni tog in som medhjälpare... Fjanten Paludan och Agenten Momika.
Men er djuriska kåthet att hata något ni inte förstår tog över och ni hejade på med fragda runt munnen.

Så mitt förslag är att ni inte viker er nu.. utan går och köper en hel pall med Koranen och tuttar fjutt.. EM är runt hörnet så ni kan åka runt i Europa med den svenska tröjan på och hävda er rätt till "yttrandefrihet" som ni förväxlat med provokation.
Du identifierar dig med Sveriges fiender?
Citera
2023-10-18, 09:32
Medlem
Ja, Sverige är i krig men det är bara ena sidan som strider. Den andra sodan består av verklighetsfrånvarande, lallande får.
Citera
Medlem
Citat:
Hela planeten borde göra det, tillsammans.
Citera
Medlem
Citat:

Så är det. Tiggt och bett om islamisternas vrede och när den kommer låtsas folk som att den är oönskad.
Citera
2023-10-18, 09:35
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Du identifierar dig med Sveriges fiender?

Tvärtom... jag älskar Sverige eftersom det är mitt hemland och jag vill att vi svenskar lever i harmoni med alla vi har i landet.

1. Det kriminella pack som mördar, spränger, våldför sig ska slås ner brutalt och omedelbart samt låsas in väldigt länge (vi ska se till att maxstraffet är det nya normala) ... gärna med militärens hjälp som det nu annonserats (men givetvis är det bara tomma ord från skräpfolket)

2. Vi ska frysa ut och cancelera alla som skapar splittring i landet genom sina fobier och hat. Jag är så djävla trött på er hycklande gaphalsar. Oftast står ni med knuten näve i fickan eller skvallrar som skvallerkärringar under fikaresterna men samtidigt ler mot er icke-svenskfödde kollega. Jag vet för att jag har suttit med er...

Jag har mycket goda erfarenheter av att jobba och umgås med "utlänningar".. de flesta är mer ambitiösa än vi svenskar eftersom de inte kan glida in på räkmackor via kontakter och sitt "...son" efternamn. De jobbar hårdare än många av er glidare... De som är precis lika skötsamma som medelsvensson ska inte bära hundhuvudet för att någon annan gör något kriminellt.

Vill du grupperas med de svenska pedofilerna som drar till thailand för att knulla barn?
Citera
2023-10-18, 09:35
Medlem
Citat:

Är du en av alla godhetsknarkare? Frågan handlade om islamister, inte muslimer.
Citera
2023-10-18, 09:37
Medlem
Citat:
Tvärtom... jag älskar Sverige eftersom det är mitt hemland och jag vill att vi svenskar lever i harmoni med alla vi har i landet.

1. Det kriminella pack som mördar, spränger, våldför sig ska slås ner brutalt och omedelbart samt låsas in väldigt länge (vi ska se till att maxstraffet är det nya normala) ... gärna med militärens hjälp som det nu annonserats (men givetvis är det bara tomma ord från skräpfolket)

2. Vi ska frysa ut och cancelera alla som skapar splittring i landet genom sina fobier och hat. Jag är så djävla trött på er hycklande gaphalsar. Oftast står ni med knuten näve i fickan eller skvallrar som skvallerkärringar under fikaresterna men samtidigt ler mot er icke-svenskfödde kollega. Jag vet för att jag har suttit med er...

Jag har mycket goda erfarenheter av att jobba och umgås med "utlänningar".. de flesta är mer ambitiösa än vi svenskar eftersom de inte kan glida in på räkmackor via kontakter och sitt "...son" efternamn. De jobbar hårdare än många av er glidare... De som är precis lika skötsamma som medelsvensson ska inte bära hundhuvudet för att någon annan gör något kriminellt.

Vill du grupperas med de svenska pedofilerna som drar till thailand för att knulla barn?
Nej du distanserade dig från Sverige i ditt första inlägg.

Är du muslim?
Citera
2023-10-18, 09:37
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Är du en av alla godhetsknarkare? Frågan handlade om islamister, inte muslimer.

Godhetsknarkare.. om det är motsatsen till att var arasistdjävel då är jag det.

Vaken du eller någon annan kan skilja mellan Islamist eller Muslim.. lika lita som ni kan skilja på Israel och jude
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in