Citat:
Ursprungligen postat av
GiatarrNenne
Du identifierar dig med Sveriges fiender?
Tvärtom... jag älskar Sverige eftersom det är mitt hemland och jag vill att vi svenskar lever i harmoni med alla vi har i landet.
1. Det kriminella pack som mördar, spränger, våldför sig ska slås ner brutalt och omedelbart samt låsas in väldigt länge (vi ska se till att maxstraffet är det nya normala) ... gärna med militärens hjälp som det nu annonserats (men givetvis är det bara tomma ord från skräpfolket)
2. Vi ska frysa ut och cancelera alla som skapar splittring i landet genom sina fobier och hat. Jag är så djävla trött på er hycklande gaphalsar. Oftast står ni med knuten näve i fickan eller skvallrar som skvallerkärringar under fikaresterna men samtidigt ler mot er icke-svenskfödde kollega. Jag vet för att jag har suttit med er...
Jag har mycket goda erfarenheter av att jobba och umgås med "utlänningar".. de flesta är mer ambitiösa än vi svenskar eftersom de inte kan glida in på räkmackor via kontakter och sitt "...son" efternamn. De jobbar hårdare än många av er glidare... De som är precis lika skötsamma som medelsvensson ska inte bära hundhuvudet för att någon annan gör något kriminellt.
Vill du grupperas med de svenska pedofilerna som drar till thailand för att knulla barn?