Citat:
Ursprungligen postat av
PR400
Jag skulle definitivt bidra till att få tillstånd ett civilmål mot Maja.
Tyvärr räckte inte anstserna ända fram för en fällande Dom i HR mot Maja.
Det var tunt med bevisningen och eftersom jag lovade flashmaner en ursäkt så här kommer den, suck, ja du fick rätt.
Hoppas att inte flashmaner läser detta 😉
I ett civilmål är det inte samma bevis krav men tyvärr är det bara en ekonomi kompensation.
Men det vore talande för HR friande Dom för Majas delaktighet.
Det är klart att jag fick rätt. Det var lågoddsare alltihop. Om man ser och förstår verkligheten och satsar på lågoddsare brukar man få rätt.
Jag fick rätt i att Maja släpptes direkt efter huvudförhandlingen
Jag kommer få rätt i att Maja inte döms för mord
Jag fick rätt i att hennes telefon inte var upplåst vid 0233
Jag hade rätt i en del andra saker också som andra skribenter har uppmärksammat mig på, men jag kommer inte ihåg alla på rak arm
Det är inte så att jag är något unikum som kan förutspå saker eller är född med tur. Det är rent och skärt sunt förnuft och så gott som alla saker som jag har fått rätt i har jag också förklarat och motiverat varför det kommer, eller kan komma, att bli som jag trott. Och det har inte varit några konstiga saker, det har varit en normal sund bedömning av kända fakta.
Det finns på forumet kort och gott två sorter, de som läser, lyssnar och förstår, och de som vägrar läsa, lyssna och förstå.
Men det vore intressant att få höra, PR400, på vilken juridisk grund du vill stämma Maja i ett civilmål.
Jag har ju massvis med gånger efterfrågat på vilka juridiska grunder ni Majahatare anser att Maja skall fällas för mord, men aldrig fått något svar.
Jag lär väl inte få något nu heller, men jag måste ju ändå fråga!
Så, kan jag få ett svar denna gång, eller?