2023-10-16, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Då så. Då utrotar vi Palestinierna för allas bästa så är det klart.

Låter lite extremt tycker jag. Räcker det inte med att bara oskadliggöra Hamas?
Citera
2023-10-16, 21:24
Medlem
Tor-Odenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Det har i alla fall inget att göra med att ni blattar gick ut på gatorna och firade Hamas halshuggningar av spädbarn och annat dödande av tusentals oskyldiga.

Det var med Ariel Sharons tillstånd som libaneserna kunde påbörja slaktandet i Sabra, Shatila, till exempel

Att påstå att även judar har massakrerat palestinska kvinnor och barn är inte lika med att stödja Hamas

Vilka blattar pratar du om? Du och dina palestinakusiner som suger Hamaskukar?

Din jävla blatte
Citera
2023-10-16, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EBITDADDY
Ja, du har en ganska naiv och barnslig, om inte också hycklande, uppfattning om hur världen fungerar.

Ja delar man inte din åsikt är det klart man är barnslig och naiv. Säger kanske en del om din syn på demokrati. Jag accepterar oliktänkande utan invektiv.
Citera
2023-10-16, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EBITDADDY
Låter lite extremt tycker jag. Räcker det inte med att bara oskadliggöra Hamas?

Palestinierna i majoritet stödjer ju Hamas. Men jag är för barnslig för att förstå sådant. Ha det fint.
Citera
2023-10-16, 21:34
Medlem
Citat:
Palestinierna i majoritet stödjer ju Hamas. Men jag är för barnslig för att förstå sådant. Ha det fint.

Jo, men man utrotade väl inte tyskarna bara för att de stödde Hitler?
Citera
2023-10-16, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
Fan vad segt flashback är. Eller är det Iran troll och ryss troll som håller på att nafsa på alla mina kablar?

Den där fredliga religionen som aldrig gör en fluga förnär har slagit till igen, denna gång mördat svenskar i Bryssel.

Nu har svenskar dödats av islamister i flera terrordåd genom åren, då får vi börja kalla det folkmord va?
Citera
Medlem
Citat:
Ja delar man inte din åsikt är det klart man är barnslig och naiv. Säger kanske en del om din syn på demokrati. Jag accepterar oliktänkande utan invektiv.

Det är inget fel med att vara oliktänkande.

Men du måste också kunna tåla kritik när tankeinnehållet håller låg kvalitet.

Det är snarast i diktaturer, inte demokratier, där man inte får kritisera andras uppfattningar.

I det här fallet var det ganska naiva uppfattningar om hur världen fungerar. Barnslig kanske var lite hårt. Men jag blev också lite irriterad.
Senast redigerad av EBITDADDY 2023-10-16 kl. 21:38.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Ryssarna attackerar ett land utan andledning, Israel bombar Hamas som gömmer sig som råttor i Gaza efter ett hemskt terrordåd.

Ukraina var en del av Sovjet, numera Ryssland, till början av 1990-talet. Nu vill Ryssland ha tillbaka Ukraina pga rädsla att Nato kommer för nära Ryssland. Så det finns en anledning om än inte acceptabel. Med tanke på hur många barn det finns i Gaza borde judarna inte bruka sådant extremt övervåld. Med tanke på att judarna är fullständigt överlägsna Hamas militärt, kan man ta det litet lugnare. Många oskyldiga barns liv kan då räddas. Hamas har noll tanks och noll stridsflygplan. Israel har över 3.000 tanks och drygt 600 stridsflygplan. Hamas kapacitet är som en myggpiss i havet jämfört med vad judarna har.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Fler exempel på muslimskt vansinne bara nu ikväll när två svenskar som bar Sverige-flagga och skulle se på fotbollsmatch i Bryssel blev mördade av IS-medlem:
https://www.dn.se/varlden/skottlossning-i-bryssel/
Citera
Medlem
BombaySaphires avatar
Film på en ur gisslan släppt av Hamas. Hon är en av deltagarna på musikfestivalen, 21 år gammal.

@joetruzman på Twitter/X
Citera
2023-10-16, 21:37
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vansterLeft
Frihet kostar mycket! Vi krigar hela världen nästan! [/b]
Jo det märks, nu har även 2 svenskar mördats i islams namn:

Till skillnad mot din syn av Israeler så ser jag dock inte alla muslimer som terrorister...
Senast redigerad av kato85 2023-10-16 kl. 21:49.
Citera
2023-10-16, 21:37
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Fler exempel på muslimskt vansinne bara nu ikväll när två svenskar som bar Sverige-flagga och skulle se på fotbollsmatch i Bryssel blev mördade av IS-medlem:

Sorgligt. Kan vi äntligen dra in allt bistånd till Palestina nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in