Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Gräsklipparmannen är lite av en bitter misogynist.
Min åsikt är att det är bra att gå ut att varna andra på att uppmärksamma ett fenomen, och modigt att göra det.
Sedan vet jag inte om det är lyckat att göra en podd särskilt om det, finns tillräckligt mycket att berätta om, men mest kanske att det är lätt att fastna i ett ältande som inte alls är bra?
Ja mycket kan man säga om Robin men han är åtminstone långt ifrån lika sexistisk som många i den här tråden och jag kan tycka att det är lite synd att dom inte kunde få med en vidare bild av hur Billockarna arbetar.
Dom är opportunister och Peter är en känd bedragare i sin hemstad sen långt innan tinder kom och hans lilla protegé Robin har verkligen en fallenhet för att lura människor. Dom har blåst vänner, tjejer, företag, kunder, samarbetspartner, kriminella, kändisar, Rang Rovern som är med i dokumentären gjordes det försäkringsbedrägeri på. Nu blir det så enkelt för alla misogyna och lägga all skuld på kvinnorna och klappa sig själv på axeln
Eller så är en podd deras sätt ta kontroll över sin situation och bearbeta. Svårt att veta vad som är rättning fel för någon annan. Lyckas som få med många av offrens som fäster så har dom nog material i några år, annars har jag också svårt att se vart det ska leda men det skadar ingen så vill dom köra så ser jag inget fel med det