Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
De vill helt uppenbart ha någon sorts revansch trots att de råkat illa ut tack vare sitt eget bristande omdöme. Menar du att ingen får rikta kritik mot dom pga detta?
Hur påverkar det dig? Du verkar väldigt engagerad i det aktuella fallet. Det är inget nytt att det finns korkade lättlurade människor på nätet, kvinnorna i det aktuella fallet är inte unika.
Är du en av dom personerna man behöver vara uppmärksam mot? Du vill förminska kvinnornas egen del i det här samtidigt som du försöker misstänkliggöra andra skribenter.
Tack men nu handlar den här tråden om den aktuella Tinderbedragaren, jag har aldrig någonsin varit aktiv där och dejtar överhuvudtaget inte på nätet. Jag råkar dessutom vara gift. Tjejer lär sig dessutom mycket sällan av andra tjejers misstag. Många verkar ha en övertro på sig själva och sin förträfflighet. Du måste inte heller försvara lättlurade människor, de kommer att fortsätta vara lättlurade oavsett hur mycket råd, ryggdunk och gillatecken de än får.
Vi måste självklart kunna diskutera varför vissa kvinnor råkar ut för såna här bedragare, en teori kan ju vara att Tinderbedragaren riktat in sig på extra desperata kvinnor som har svårt att träffa män? Dvs, kvinnorna i det aktuella fallet har varit lätta mål?
Vad tror du själv? Du har sett kvinnorna och hört deras version hur det hela gått till, tror du de talar 100 procent sanning?
Va är det för fel på att vilja ha revansch? Är det något fel med att vilja ta sina misstag, lära sig av dom och bli bättre, kanske till och med hjälpa någon annan på köpet? Eller är det sättet det är fel på? Vad jag vet så finns det ingen mall på hur man tar revansch
Jag killgissar nu men jag är ganska övertygad om att du inte har en aning om ifall dom flesta kvinnor lär sig av andra eller inte och om det nu skulle vara sällsynt, varför skulle det inte vara tillräckligt med bara några få?
Du behöver absolut inte vara rädd för mig, min fångvaktare gör ett alldeles utmärkt arbete med att hålla mig borta från marknaden. Vill du att jag ska framföra din tacksamhet till honom?
Men nu har inte jag direkt suttit och förvarat dom, jag har uttalat mig till störst del om det allmänna hatet och om Robin
Jag har heller inte sagt att man inte får diskutera, men att spy galla över kvinnorna och det kvinnliga könet överlag är väl ändå inte att diskutera, eller hur?
Om det är någon som har en övertro på sig själv så verkar det vara du. Du slår mig som en person som är väldigt simpel för någon som Robin att dupera, då låter dina känslor och förutfattade meningar kontrollera vad du ser istället för att se en helhetsbild, du läser in saker som inte är där och det har du gjort i konversationen med mig och fler därtill i den här tråden. Du är så självsäker i det du säger utan att ens veta något om det, hade du till exempel varit lite uppmärksam så hade du vetat att minst tre av tjejerna är i nya förhållanden redan, låter inte direkt som svårt att hitta någon