2023-10-16, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Kan ju vara badrumslampan också, det mörka följer benets kontur. Har aldrig bajsat så det är mörkt enda upp till kanten!?

Frågan är varför han satt på toan naken annars. Han kanske fick sån där ’skit orgasm’ som man hört talas om ’runka och bajsa?’ Något jag aldrig testat och aldrig kommer att testa. Han var väl lite fixerad av anal osv?
Citera
2023-10-16, 17:26
Medlem
Negerkyssars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCL
Efter en snabb koll på T*****e FB så hittar man en hel del.

Det verkar som att även hennes dotter vars namn börjar på S (27 år gammal) är förskolelärare. Är det här verkligen lämpligt?

T nämner i chattloggen att en av hennes döttrar bor utomlands och är ”emot” hennes livsstil, men gud vet angående resten. Läser man chattloggarna och har någon somhelst hjärna så förstår man att hon inte alls fantiserar. Du skriver inte så detaljerat i en chatt med någon om inte sakerna inträffat i verkligheten.

Om inte Soc redan varit på besök så hoppas jag att det inte dröjer länge då T beskriver hur hon förgriper sig på barnbarnet (en pojke) som skall bo hos henne. Jag är glad att jag inte bor närmare geografiskt för jag har nog aldrig i hela mitt liv varit så sugen att bara sätta mig i bilen, åka dit och knacka på dörren innan. Fy fan vilket jävla avskum hon är.

därför det är 187 sökningar på S just nu, hon har tagit bort facebook, instagram, tiktok
Citera
2023-10-16, 17:37
Medlem
ZlatanManias avatar
#292 är en märklig filur.

Toadickpicken är ju konstig i sig men hans dillande om matolja i analen när man är nyskiten och att det inte är nåt han är förtjust i men många kvinnor är fan ännu mer wierd. Hur fuck kan man tro att någon tar det som ett bra tips från en främling i all välmening?

Annars verka han va en av dom mer sympatiska gäddorna som dykt upp på Dumpen men skit ska skit ha och förhoppningsvis blir det en del konsekvenser.
Citera
2023-10-16, 17:45
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fb2021
Frågan är varför han satt på toan naken annars. Han kanske fick sån där ’skit orgasm’ som man hört talas om ’runka och bajsa?’ Något jag aldrig testat och aldrig kommer att testa. Han var väl lite fixerad av anal osv?
Inte naken, han har byxorna nere vid anklarna. Han har precis gjort stort och sitter och surfar och kommer på den där jättebra idén att ta ett foto till fiskaren när han ändå sitter på dass, men problemet är att han missade att spola i upphetsningen och glömde även bort att titta hur bilden blev innan han skickar den.
Citera
2023-10-16, 17:52
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Du måste ha zomat in ordentligt på penisen för att lyckas se det..

Eller så är det du som behöver boka tid hos din lokala optiker...
Citera
2023-10-16, 17:59
Medlem
fululfs avatar
"Nej, det var inte bajs!"
Citera
2023-10-16, 18:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Eller så är det du som behöver boka tid hos din lokala optiker...

Haha.
Bästa kommentaren.

Citera
2023-10-16, 18:10
Medlem
Arazands avatar
292ans konfrontation kommer analyseras och studeras framöver, märk mina ord. Att filma när det sjunker in och se varje fas i hans chock är verkligen galet!
Citera
2023-10-16, 18:15
Medlem
Arazands avatar
Är det bara jag eller ser och påminner senaste nappet någon annan om skådisen Mark Strong? Det kan vara vår svenska motsvarighet haha!
Citera
2023-10-16, 18:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
#292 är en märklig filur.

Toadickpicken är ju konstig i sig men hans dillande om matolja i analen när man är nyskiten och att det inte är nåt han är förtjust i men många kvinnor är fan ännu mer wierd. Hur fuck kan man tro att någon tar det som ett bra tips från en främling i all välmening?

Annars verka han va en av dom mer sympatiska gäddorna som dykt upp på Dumpen men skit ska skit ha och förhoppningsvis blir det en del konsekvenser.

Äh vad fan? Har du aldrig gått fram till någon på stan och tipsat om detta i all välmening?
Citera
2023-10-16, 18:25
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
"Nej, det var inte bajs!"
Man ser iaf att en korv toucheat porslinet och lämnat spår. Vad som finns under ytan vill jag inte fundera på
Citera
2023-10-16, 18:32
Medlem
139s avatar
Senaste videon (#292) måste jag säga tillhör min favoritkategori av gäddfångster.
När det är nån random pundare eller lågbegåvad varselvästjoppe eller en supergammal farbror så är det inte lika intressant för mig. Folk med noll fallhöjd eller folk som kutar iväg så fort dom får syn på dumpen så videon är 3 sekunder lång är också rätt tråkiga.

Men #292 har fan allt som jag tycker är kul med dumpen. Har sett om den typ 3 gånger nu.
Och introt har jag sett typ 10 gånger.
När Sara smyger upp bakom honom och säger hej, varpå tre sekunder passerar innan han vänder sig om dramatiskt som det där murmeldjuret gör i den klassiska meme-videon för 20 år sen. Sen vänder han sig tillbaka igen, tänker "FUCK!!" i huvet, och vänder sig mot Sara igen.

Hank: Vad menar du med det där?
Sara: Du är här för att träffa ett barn
Hank: Nää det har jag inte!

Och sen följer en lång video av ångest och elände och allt möjligt. Love it. Mer sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in