2023-10-16, 00:27
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det ligger ingen avföring, det är blixten som gör att det ser mörkt ut, benet skymmer blixten. Du är ingen krim kommissarie, GW skrattar åt dig.

Om det inte är bajs så kanske det är en flytning som runnit hur bak eller bankgäddans 2a Olivolja blandat med avföring efter en dildolek
Egentillverkad dildo av rullade bankpapper.
Ingen GW här men känner ett jävla förakt mot dessa pedofiler som jagar barn och lika mycket förakt mot de fruar som stannar kvar hos dessa vidriga gäddor.
Smuts är det och smuts ska städas bort.
Citera
2023-10-16, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Gädda 289 både ser ut som en skäggapa och låter som en riktig klassisk snuskgubbe, såna som finns i tokiga historier.
I samtalet låter gäddan som peddoversionen av Farbro Barbro och barnet låter som Lennart Swahns klassiska rösgestaltning av John Blund alternativt den grodliknande tygdockan Skurt från Barntrean. Och konversationen är verkligen helt barock. 😃

Det är så tokigt alltihop så att jag nästan undrar om en komiker skrivit manuset och Dumpen hyrt in skådespelare och att allt egentligen är slapstick. 😂

Om jag råkar skratta ihjäl mig, så håller jag Sara Nilsson ansvarig! 😝
Skrattar högt när jag läste detta. Exakt så. Gör fan ont att höra
Citera
2023-10-16, 02:04
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Usch så jobbig dag, svetten rann och han behövde harkla sig minst två gånger. Det inte lätt att vara pervers.

Och han loskade flera gånger på gatan. En jävligt äcklig ovana. (Även vedervärdigt när snusare petar in illaluktande snus i munnen, framför andra människor, särskilt inomhus.)
Citera
2023-10-16, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det ligger ingen avföring, det är blixten som gör att det ser mörkt ut, benet skymmer blixten. Du är ingen krim kommissarie, GW skrattar åt dig.

Det där måste ju vara avföring. Komiskt att det togs upp i videon. Jag tror inte det är blixt på bilden, varför skulle han ta bild med blixt när det är ljust.

Vart fick de 20cm ifrån också ser ingenstans att han sagt det.

Edit: såg i början han skrev 2 dm... Varför ens skriva i dm "i call bullshit" kan vara omkrets iofs.
Senast redigerad av Fb2021 2023-10-16 kl. 04:10.
Citera
2023-10-16, 06:42
Medlem
Älskar verkligen verkligen att se när gäddorna verkligen inser att deras liv kommer att raseras, man kan se den sekunden när dem verkligen förstår att frugan o hela byn kommer få veta att man gillar 12 åringar... därför jag kollar på videos, sååå tillfredställande
Citera
2023-10-16, 06:44
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Jag vet precis var du menar! Riktigt pinsamt🫣
Kollade igenom hela konfrontationen igen och måste säga att både Sara och Patrik gör det riktigt bra.

Såg ut som han kände Patrik där men det var väl ett försök till manipulation.. 🤢🙄
Citera
2023-10-16, 06:46
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Han säger väl inte så mycket om sin son och det finns ju inget att hämta, sonen har inte gjort eller hängts ut på något sätt.

Däremot undrar jag varför dumpen lät han hållas och med all möjlighet att jaga fler barn i närområdet utan att uppmärksamma honom och varna andra dessa två månader. Det måste ju varit något stort som trumfade över allmänintresset att känna till sin lokala pedofil
Citera
2023-10-16, 06:47
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Såg ut som han kände Patrik där men det var väl ett försök till manipulation.. 🤢🙄

Ja nästa steg var att skulle kalla Patrik bror
Citera
2023-10-16, 07:40
Medlem
Rekas avatar
#292: Undrar om hans hustru visste orsaken till hans uppsägning från Nordea. Hade jag fått foten p.g.a. sexuella trakasserier hade jag inte varit transparent med det.
Hade nog sagt att jag tagit tjänstledigt för studier i 2 år och sedan hoppat på någon KY-utbildning.
Citera
2023-10-16, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem

Kommer aldrig förstå gäddor som är väl medvetna om Dumpen, även skriver i chattarna att dom velar för att dom är så jävla rädda att stöta på Dumpen. Ändå sticker dom dit för att träffa barnen.

Kukens drift är inte att underskatta.

Ja - det är en stark drift.

Det är inte konstigt att vackra unga kvinnor används av underrättelsetjänsterna runt om i världen för att snärja tillgångar.
Citera
2023-10-16, 09:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Ha ha ha första kukbilden när han sitter på toaletten, det är ju för fan bajs i holken 😅😅😅😅 skrattade mig fördärvad nu när jag såg det.

Skaplig ångest han fick i videon någon sekund in när han insåg att det är kört ha ha.
Du måste ha zomat in ordentligt på penisen för att lyckas se det..
Citera
2023-10-16, 09:51
Medlem

Finns det rebus på denna göken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här