2023-10-14, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenbocksmannen
Han menar att man kan publicera anklagelser hur som helst då de kan vara sanna. Med hans utvecklingstörda logik kan vi publicera hela svenska befolkningen på Dumpen då de "kan" vara pedofiler.
Anklagelser?
Hon vittnar om och beskriver händelser.
Bra om polisen utreder detta och bra att berörda får vetskap. Även omgivningen som lever nära dem.
Citera
2023-10-14, 12:52
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Det här handlar om en lärare som ska veta bättre.
De ”smaskigheter” som levererats i chatloggar passerar alla önskvärda gränser.

Dina försök till minimalisering går inte.hem.

Japp, det är märkligt att hon inte har någon insikt om det. Nu drabbar dock inte publiceringen av hennes sjuka chatloggar enbart henne.

Förstår inte vad du menar med minimalisering.
Citera
2023-10-14, 12:55
Medlem
Efter en snabb koll på T*****e FB så hittar man en hel del.

Det verkar som att även hennes dotter vars namn börjar på S (27 år gammal) är förskolelärare. Är det här verkligen lämpligt?

T nämner i chattloggen att en av hennes döttrar bor utomlands och är ”emot” hennes livsstil, men gud vet angående resten. Läser man chattloggarna och har någon somhelst hjärna så förstår man att hon inte alls fantiserar. Du skriver inte så detaljerat i en chatt med någon om inte sakerna inträffat i verkligheten.

Om inte Soc redan varit på besök så hoppas jag att det inte dröjer länge då T beskriver hur hon förgriper sig på barnbarnet (en pojke) som skall bo hos henne. Jag är glad att jag inte bor närmare geografiskt för jag har nog aldrig i hela mitt liv varit så sugen att bara sätta mig i bilen, åka dit och knacka på dörren innan. Fy fan vilket jävla avskum hon är.
Citera
2023-10-14, 13:13
Medlem
Stenbocksmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCL
Efter en snabb koll på T*****e FB så hittar man en hel del.

Det verkar som att även hennes dotter vars namn börjar på S (27 år gammal) är förskolelärare. Är det här verkligen lämpligt?

T nämner i chattloggen att en av hennes döttrar bor utomlands och är ”emot” hennes livsstil, men gud vet angående resten. Läser man chattloggarna och har någon somhelst hjärna så förstår man att hon inte alls fantiserar. Du skriver inte så detaljerat i en chatt med någon om inte sakerna inträffat i verkligheten.

Om inte Soc redan varit på besök så hoppas jag att det inte dröjer länge då T beskriver hur hon förgriper sig på barnbarnet (en pojke) som skall bo hos henne. Jag är glad att jag inte bor närmare geografiskt för jag har nog aldrig i hela mitt liv varit så sugen att bara sätta mig i bilen, åka dit och knacka på dörren innan. Fy fan vilket jävla avskum hon är.

Det här är just ett exempel på varför chattarna inte skulle publiceras. En random duschrunkare på fb tror att hen är Sherlock Holmes och "vet" att detta inte är fantasier. Så nu kan alla åka och lyncha familjen.
Citera
2023-10-14, 13:19
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Det här är just ett exempel på varför chattarna inte skulle publiceras. En random duschrunkare på fb tror att hen är Sherlock Holmes och "vet" att detta inte är fantasier. Så nu kan alla åka och lyncha familjen.

Ja... Du var före mig i att svara. Väldigt bra exempel på de negativa följderna av det vi försökte föra fram. Tråkigt att exemplet dök upp (och har säkert gjort innan) men sånt är ju bara en tidsfråga efter en sådan här publicering utav de breddgraderna.

Bra jobbat där Dumpen...
Citera
2023-10-14, 13:23
Medlem
Citat:

Jag gillar ändå att du på fullaste allvar tror att man lägger ner över ett års span på någon som är aktiv i flera krypterade pedofilgrupper samt verksam på förskola om det inte finns extremt stor risk att övergrepp aktivt begås. Vi har sett en ynka procent av det som fiskaren delat med sig av på Dumpen. Har du ens läst loggarna? Tror du själv att Dumpen lägger ut allt? Jag garanterar att det cencurerats bort en hel del av det grövsta innan publicering och då är ändå det här illa nog. Öppna ögonen för helvete.
Citera
2023-10-14, 13:26
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Jag gillar ändå att du på fullaste allvar tror att man lägger ner över ett års span på någon som är aktiv i flera krypterade pedofilgrupper samt verksam på förskola om det inte finns extremt stor risk att övergrepp aktivt begås. Vi har sett en ynka procent av det som fiskaren delat med sig av på Dumpen. Har du ens läst loggarna? Tror du själv att Dumpen lägger ut allt? Jag garanterar att det cencurerats bort en hel del av det grövsta innan publicering och då är ändå det här illa nog. Öppna ögonen för helvete.

Och med det sagt så rättfärdigar det dina anklagelser mot dottern för att det är något du har på känn?
Citera
2023-10-14, 13:27
Avslutad
Citat:

De lägger definitivt upp allt det värsta de hittar, om de får napp. Det är så de tjänarp engar. I bästa fall så självcensurerar de lite i något gränsfall/trycker inte på någon allt för hårt/informerar inte dennes familj/kanske finns det något fall de inte lagt upp på dumpen(?)-hemsidan.
Citera
2023-10-14, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Och med det sagt så rättfärdigar det dina anklagelser mot dottern för att det är något du har på känn?

Jag skriver inte att dottern är en förövare, utan ifrågasätter lämpligheten i att hon arbetar på förskola iom det som skrivits i loggarna.

Nu väljer att benhårt tro att T fantiserar och ljuger i chatten och att det inte finns några skäl till att göra en utredning av hela familjen.

Jag håller inte med.
Citera
2023-10-14, 13:35
Medlem
Stenbocksmannens avatar
Citat:

Det var nog det sämsta halmstråargumentet jag läst. Vem har sagt att det INTE finns risk för övergrepp? Inte jag. Hur bevisar det att hennes familj är pedofiler? Blev det lite för komplicerat för dig nu?
Citera
2023-10-14, 14:17
Medlem
HassanVonEssens avatar
291ans morsa dog i februari. Skönt att veta. Hon slapp dö med traumat efter att ha fått reda på sin dotters böjelser.
Citera
2023-10-14, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Jajamän på med bomullsvantarna bara, det är ju vi i Sverige bra på!
Är du lite trög nu igen, Ante? Bomullsvantarna ska på när det gäller anhöriga, inte gäddorna.
Finns det något sätt att nå fram till din reptilhjärna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in