2023-10-15, 12:58
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
#292 är lätt den mest ångestladdade gäddan sedan ”det kommer gå åt helvete med frugan”! Fyfan, han utsöndrar så mycket ren och skär helvetesångest att man kan ta på den

Man undrar hur han tagit vara på tiden mellan konfrontation och publicering. Han bör ha haft tid att prata med alla närstående och även arbetsgivaren för att mildra fallet. Har han skött sina kort rätt och städat bort alla sociala medier samt haft en bra dialog med chefen så kan han nog bli omplacerad och ändå klara sig bra.

Ingen i hans närhet kommer dock glömma. Alla har sett hans penis och bajsholken.
Citera
2023-10-15, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worldtour
Känner att ett förtydligande kring hans arbete behövs. Han HAR jobbat på Nordea men fick sluta pga sexuella trakasserier för ca 8 år sedan. Så jag är inte särskilt förvånad att han återigen bevisat att han är ett svin. Han var riktigt vidrig under tiden på Nordea mot alla sina yngre kvinnliga kollegor och jag är glad att någon vågade kliva fram och berätta om hans beteende vilket ledde till hans avskedande. (Jag var en av dessa om ni funderar på hur säker källan är)
Efter Nordea har han haft diverse olika jobb som han uppenbarligen inte har kunnat behålla.

Övrig kuriosa:
”Handläggare” på Nordea i den här benämningen rör sig absolut inte ens i närheten av 60’. Klart att lönespannen kan röra sig om dessa summor i bankvärlden men absolut inte på den arbetsplats han var på.
Förskräcklig historia och visar på hans respektlöshet mot medmänniskor och barn.
Vet du var han senast jobbade?
Citera
2023-10-15, 13:01
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Det ska han göra, för det han gör mot barn är fruktansvärt.
Helt klart, säger inte detta utav sympati! Starkt bara, att bevittna den allra mörkaste och eländigaste verkligheten uppdagas för en icke ”ont” anande människa. Livet ändras från ett lugnt normaltillstånd till totalraserat kaos på en sekund. Och visst är det självförvållat, till skillnad från barn som får sina liv raserade precis lika snabbt, så grov ångest ska de ha.
Citera
2023-10-15, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Förskräcklig historia och visar på hans respektlöshet mot medmänniskor och barn.
Vet du var han senast jobbade?
Det bör vara folkpool som är hans senaste jobb. Dock oklart om han fortfarande är kvar där.
Citera
2023-10-15, 13:05
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Känner att ett förtydligande kring hans arbete behövs. Han HAR jobbat på Nordea men fick sluta pga sexuella trakasserier för ca 8 år sedan. Så jag är inte särskilt förvånad att han återigen bevisat att han är ett svin. Han var riktigt vidrig under tiden på Nordea mot alla sina yngre kvinnliga kollegor och jag är glad att någon vågade kliva fram och berätta om hans beteende vilket ledde till hans avskedande. (Jag var en av dessa om ni funderar på hur säker källan är)
Efter Nordea har han haft diverse olika jobb som han uppenbarligen inte har kunnat behålla.

Övrig kuriosa:
”Handläggare” på Nordea i den här benämningen rör sig absolut inte ens i närheten av 60’. Klart att lönespannen kan röra sig om dessa summor i bankvärlden men absolut inte på den arbetsplats han var på.

När han var på Nordea, på vilket sätt antastade han sin medarbetare eller var det kunder han var på?
Citera
2023-10-15, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Helt klart, säger inte detta utav sympati! Starkt bara, att bevittna den allra mörkaste och eländigaste verkligheten uppdagas för en icke ”ont” anande människa. Livet ändras från ett lugnt normaltillstånd till totalraserat kaos på en sekund. Och visst är det självförvållat, till skillnad från barn som får sina liv raserade precis lika snabbt, så grov ångest ska de ha.
Dimper knappast ner som en blixt från klar himmel när han redan för 8 år sedan fick sluta på Nordea pga sexuella trakasserier.
Den här mannen har haft massor med tid att rannsaka sina sjuka beteenden, ändå fortsätter han att ge sig på barn.
Citera
2023-10-15, 13:14
Medlem
Pinoputchins avatar
Hank (#292) han verkar ju trots allt inte helt dum i huvudet rent intelligensmässigt, men ändå går han rakt i fällan trots att han uppenbart känner till Dumpen gott och väl. Jag har fortfarande lika svårt att fatta hur man kan vara så jävla dum kort och gott. Å andra sidan är jag inte pedofil eller sexmissbrukare så jag kan därför inte fatta hur pass kåtslagna dessa gubbar och kärringar verkligen blir då dom sitter och suktar efter smått bakom skärmen, hjärnan stängs av och dom tänker bara med kuken/fittan.
Citera
2023-10-15, 13:17
Medlem
Citat:

Övrig kuriosa:

Ok - jag gissade bara på lönen då det stod att han jobbat i 24 år på Nordea men det verkar ju inte stämma.

Medellönen för en lånehandläggare ska enligt denna sida vara 43400 kr så löner upp mot 60.000 som handläggare ska nog inte vara omöjliga.

https://yrkeskollen.se/lonestatistik/lanehandlaggare/
Citera
2023-10-15, 13:17
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Det bör vara folkpool som är hans senaste jobb. Dock oklart om han fortfarande är kvar där.

Han är inte med nu bland Sundsvalls-butikens kontaktpersoner, men använder man Wayback Machine så fanns han där i alla fall 1 april i år.
Citera
2023-10-15, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bender.Rodriguez
Hej!

Tänkte att vi kan starta en tråd där vi endast diskuterar gäddorna som fångats!

Tycker att dom andra trådarna som rör Dumpen ofta blir överfyllda med massa tjat och snack om huruvida det Dumpen gör är moraliskt rätt eller fel. Det ska INTE diskuteras i denna tråden!

Diskussionsunderlag för tråden:

* Hur gick det för gäddorna efter att dom blivit uthängda/konfronterade?
* Vilken gädda är den värsta gäddan hittills?
* Känner någon av er gäddorna personligen?
* Rebusar

Självklart är det inte tillåtet att skriva ut gäddornas för och efternamn i tråden. Vi får hålla oss till rebusar!

Det skall INTE diskuteras i tråden:

* Patrik Sjöberg
* Sara Nilsson
* Swish kopplad till Dumpen
* Moral kring Dumpens uthängningar
* Anhöriga till dom uthängda gäddorna

Hur gick det för Hakuna Matata och Betssonpedofilen? Har de fått nya jobb?
Citera
2023-10-15, 13:22
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Efter Nordea har han haft diverse olika jobb som han uppenbarligen inte har kunnat Övrig kuriosa:
Tack för infon! Gärna mer skvaller..
Citera
2023-10-15, 13:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Albiorix
Hur gick det för Hakuna Matata och Betssonpedofilen? Har de fått nya jobb?

Vilken var Betssonpedofilen ?
Använd gärna "gäddnummer" om det var efter det att dumpen började numrera

(Vilket jag tror var runt ca # 95 eller så)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in