Citat:
Ursprungligen postat av
JoeBidenLuktarBajs
Är jag ensam om att tycka att uthängningen av MagisterK var lite tveksam? Jag gillar Dumpen och har tyckt att nästan alla uthängningar varit befogade. Men den här uthängningen och uthängningen av den homogaybögsexuelle silverminken i Partille var över gränsen, i mitt tycke. Det känns som att Dumpen groomar dem att snacka sex med deras fiktiva konton för att Dumpen ska kunna skapa content och tjäna pengar. I fallet med MagisterK så förstör de livet för honom och hans familj helt i onödan. I det inspelade samtalet så får jag känslan av att han förmodligen egentligen vet vart gränsen går och att han inte är en människa som skulle gjort något ont i verkligheten. Han rycktes med i chatten och skrev saker som var olämpliga, visst. Men jag tycker fan inte det är tillräckligt för att förstöra en människas liv.
Driften has pedofilerna är så stark så en varning räcker inte.
Magistern hade säkerligen varit igång och sexchattat med minderåriga igen inom några veckor.
Han är inte "god.
Han är kåt på småtjejer och ska givetvis inte få sätta sin fot i en skola eller på en idrottsklubb igen.
Och bästa sättet att få bort honom är en uthängning.
Helt rätt av Dumpen.