2023-10-15, 10:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Varför får inte Dogge skylla sig själv om tjejerna får det?

Svar: Sa nej till att medverka i dokumentär – togs med ändå.
Citera
2023-10-15, 10:47
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Varför får inte Dogge skylla sig själv om tjejerna får det?

Nog får han skylla sig själv men det är skillnad på att bli lurad av Tv4 och på att bli lurad av en snubbe på Tinder med tatueringar i ansiktet.
Citera
2023-10-15, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Svar: Sa nej till att medverka i dokumentär – togs med ändå.

Och ändå gjorde han ett uttalande till dom, det va väl dumt? Ska han inte skämmas över det och lära sig en läxa?
Citera
2023-10-15, 10:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Ägs Veras bryggeri av en släkting till bedragaren Robin nu? När jag googlade stod det att en gubbe med samma efternamn som bedragaren äger bryggeriet. Är hela familjen kriminell? Hur kan de behålla bryggeriet när Robin svindlande tjejen som ägde det, är det lagligt att stjäla?!

Han har kanske övertygat dem om att det är hon som ljuger? Det kanske finns detaljer som inte visades. Intervjun med hennes föräldrar...?? Känns ju som om det var nåt som inte nämndes... Det kanske finns två sidor av myntet, vem vet?
Citera
2023-10-15, 10:52
Avslutad
Citat:
Eller så kan ju folk hålla sig till att säga sånt dom faktiskt skulle våga stå för face to face istället för att sitta och brösta upp sig bara för att dom kan komma undan med det

Ja, det håller jag med om. Jag står för allt jag sagt och skulle gärna bjuda Robin på fika och tala ut om saken!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Nog får han skylla sig själv men det är skillnad på att bli lurad av Tv4 och på att bli lurad av en snubbe på Tinder med tatueringar i ansiktet.

Men han blev ju också lurad av honom, dom kanske träffades på tinder först vem vet
Det samarbetet va ju också offentligt så då har man väl redan valt att det ska synas? hade man koll på Robin eller Dogge innan så va det här inget nytt
Aki har fortfarande bilder på deras samarbete på sin instagram så dom kanske borde ha valt honom istället för Dogge
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fackmannen
Äntligen en relevant fråga, jag skulle också vilja veta det!

Det är väl bara att ringa och fråga?
Citera
2023-10-15, 10:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av potofgold
Du borde kolla upp vad kasst hårfäste är. Hela hans huvud är tjockt med hår.

Fast vikarna börjar bli högre. Han är bara 33 så det kan ta ett tag.
Citera
2023-10-15, 10:56
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Men han blev ju också lurad av honom, dom kanske träffades på tinder först vem vet
Det samarbetet va ju också offentligt så då har man väl redan valt att det ska synas? hade man koll på Robin eller Dogge innan så va det här inget nytt
Aki har fortfarande bilder på deras samarbete på sin instagram så dom kanske borde ha valt honom istället för Dogge

Han får som sagt skylla sig själv. Alla får skylla sig själv, hela tiden. Den enda du kan kontrollera är dig själv.
Citera
2023-10-15, 10:58
Avslutad
Citat:
Jag ber om ursäkt jag har missat ett ord, jag kan inte bekräfta att det stämmer. Det här är har jag hört i andra hand, jag kommer inte ens ihåg va den fjärde diagnosen skulle vara. Jag kan däremot tänka mig att han har narcissistisk personlighetsstörning
Och enligt hans föräldrar hade han mycket behandling av psykvården för några år sen

Borderline har inte funnits som diagnos på många år så knappast. Det är alltså rykten du hört? Man ska inte lita på dig alltså. Jag visste det.
Citera
2023-10-15, 11:03
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Har han "högre socialt värde"? Han är väl minst lika wt? Han har suttit i fängelse (vilket han betättade direkt på Tinder), är patient hos frivården, har skyddstillsyn och är villkorligt dömd, saknar jobb och bostad, kan inte få jobb p.g.a alla domar, skild med två barn som han fick i 20-årsåldern, tatueringar i ansiktet, pratar och skriver som en 12-åring, klär sig i Adidas från topp till tå osv. Och SÅÅÅ snygg är han väl inte?

Jag tycker att han ser okej ut utseendemässigt men folk här skrivet ju att han är ful, wt, skinnyfat och att jag är sjuk i huvudet som tror att nån kan tycka att han är snygg eller ser okej ut.

Hur ska ni ha det? Är det jag sjuk i huvudet som tror att kvinnor kan falla för honom eller är det kvinnorna för att de tror att han med sin status kan välja dem?

Han har väl på sätt och vis högt socialt värde, iom att svenska kvinnor vill ha honom och inte de andra 99% av alla män ur mansöverskottet i sverijestan..

Många kvinnor imponeras uppenbarligen av sådana här småkriminella pajasar och det ena leder till det andra.. det är bara så det tycks fungera. Ja gtror dessa kvinnor tycker vanliga män som är minst lika attraktiva som personen tråden handlar om, tycker dessa är tråkiga och de gillar att det blir lite mer drama med dessa typer av män som tråden handlar om. De tycker helt enkelt det är roligare.
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2023-10-15 kl. 11:12.
Citera
2023-10-15, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Borderline har inte funnits som diagnos på många år så knappast. Det är alltså rykten du hört? Man ska inte lita på dig alltså. Jag visste det.

Det är okej, jag litar inte på dig heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in