2023-10-14, 23:21
Medlem
Glitterfians avatar
Någon som förstod vad senaste gäddan pratade om när det gällde hans son?
Citera
2023-10-14, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Någon som förstod vad senaste gäddan pratade om när det gällde hans son?

nej , men dumpen har säkerligen väntat 2 månader, så något som hände i mitten på augusti som skulle första för hans son? något sportevent just då eller vad hände i mitten på augusti känd son?
Citera
Medlem
stickan888s avatar
Skriver i chatten att han är 51 år och att han bor i Njurrunda och heter Henrik
Tror ni han ger ärliga svar?
Citera
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Åh satan...den senaste gäddan var en ny nivå av ångest. Kände hur hans hjärna bara smälte till en sörja.
Den ångest gick det ta på, satana! varför lyssnar dom inte på Antis husgubbetips. som är skrivna flera ggr i denna tråd?
Hade flintisen läst tipset hade han sluppit sitta på bänken och ha multi-ångest.

- När peddot känner att han måste sexchatta med minderåriga, gå ut i garaget och hämta gummihammaren (säljs på Jula) ta sedan och lägg upp kuken på ett hårt underlag slå sedan ett rappt bestämt slag med gummihammaren mitt på ollonroten, tveka inte och använd hela armens moment med spänd handled. Vipps som i ett trollslag försvinner alla dessa tankar och man slipper det pinsamma med att träffa S&P och hamna på Dumpen.
Citera
2023-10-14, 23:26
Medlem
monstergaddas avatar
Sara gör det väldigt bra måste jag säga. Ställer bra frågor och leder in samtalet till huvudpunkterna. När gäddan försöker förminska sina handlingar så för hon tillbaka det till rätt spår. Hon har verkligen utvecklat sina metoder bra.

Tyvärr så är Patrik nära på att förstöra det flera gånger. Bl.a så leder han in samtalet på att söka hjälp nästan direkt när gäddan börjar öppna upp sig och prata. Där får han en möjlig utväg, han är offer och han behöver hjälp. Nu tar han inte den chansen men en smartare gädda kommer att göra det.
Man bör ta upp preventell och det övriga i slutet av samtalet.
Men Patrik kommer med flera bra instick.

Jag gillar verkligen Patrik, det är bara en gnutta kritik i en ocean av beröm. Vi har alla våra styrkor och svagheter.
Citera
2023-10-14, 23:27
Bannlyst
Gäddan #292, vilken jävla idiot som känner till dumpen och ändå åker dit.
Sen tycker jag Sara är tramsig med sitt, du behöver vård.
90% av dessa snuskgubbar tar allt dom får, dom skiter i om tjejen är 14 lr 17, så jag kallar dom inte pedofiler.
När man är i hans ålder så ser man ingen skillnad på en 14-åring lr 17-åring.
Det finns många äckel dom hängt ut på dumpen och det är bra.
Men den här gubben som tillhör kategorin snuskgubbar är ofarliga och det är taskigt att förstöra deras liv, en varning skulle räcka.
Pedofiler går inte att bota.
Citera
2023-10-14, 23:27
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Jag vet lika lite som dig. Därför är det högst olämpligt att spekulera vad släktingar är eller inte är.
Det märks att du vet lite. Vad jag kan se så hade du bestämt dig för att en person inte hade begått övergrepp utan faktabelägg. Därför så kan det vara personligt i ditt argumenterade. Pedofilernas anhöriga kommer få ett bättre liv oavsett vad du känner så upp med hakan.
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
291ans morsa dog i februari. Skönt att veta. Hon slapp dö med traumat efter att ha fått reda på sin dotters böjelser.
Det kan man lugnt säga. Man vill gärna utgå ifrån att ingen i sin familj har nåt med hennes affärer att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Tänk om går ju att använda i alla sammanhang. Men gissa sig fram om folk är pedofiler. Njae... Typ det värsta man kan bli anklagad för. Det är alltid lättare att anklaga någon än det är för den personen att rentvå sig. Dumpen lär ha en hel del besökare varje månad då nästintill alla vet om sidans existens vid detta laget.

I detta fall bör man inte publicera så lättvindigt imho.

Edit: Och då menar jag för släktingarnas del. Tanten är en helt annan historia.
Dumpen har inte publicerat nåt som är lättvindigt eller baserat på spekulationer och gissningar. Vi tilldelas information och de som feltolkar den kan få hjälp med det.
Citera
2023-10-14, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Skriver i chatten att han är 51 år och att han bor i Njurrunda och heter Henrik
Tror ni han ger ärliga svar?

Kanske jag som letar dåligt. Men sökte lite snabbt och hittar ingen på det. Så nog risk att han inte var helt ärlig.
Citera
2023-10-14, 23:31
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Åh satan...den senaste gäddan var en ny nivå av ångest. Kände hur hans hjärna bara smälte till en sörja.

Det var en dramatisk vända sig om-blick i början i alla fall. Hollywood-mässig!

Är det spelad Edvard Munch-ångest?

Han verkar redan ha tänkt ut detta scenario. Hade lägga sig platt-taktiken riggad och klar.

Ovanligt retoriskt lagd gädda ... Han spelar på tricket att väcka sympati?

Inte lika mästerlig som han med frun som det förväntades gå åt helvete med, men ...
Citera
2023-10-14, 23:38
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Gäddan #292, vilken jävla idiot som känner till dumpen och ändå åker dit.
Sen tycker jag Sara är tramsig med sitt, du behöver vård.
90% av dessa snuskgubbar tar allt dom får, dom skiter i om tjejen är 14 lr 17, så jag kallar dom inte pedofiler.
När man är i hans ålder så ser man ingen skillnad på en 14-åring lr 17-åring.
Det finns många äckel dom hängt ut på dumpen och det är bra.
Men den här gubben som tillhör kategorin snuskgubbar är ofarliga och det är taskigt att förstöra deras liv, en varning skulle räcka.
Pedofiler går inte att bota.
De är inga riskanalytiker. 292 gäddor för att vara exakt.
Citat:
Ursprungligen postat av monstergadda
Sara gör det väldigt bra måste jag säga. Ställer bra frågor och leder in samtalet till huvudpunkterna. När gäddan försöker förminska sina handlingar så för hon tillbaka det till rätt spår. Hon har verkligen utvecklat sina metoder bra.

Tyvärr så är Patrik nära på att förstöra det flera gånger. Bl.a så leder han in samtalet på att söka hjälp nästan direkt när gäddan börjar öppna upp sig och prata. Där får han en möjlig utväg, han är offer och han behöver hjälp. Nu tar han inte den chansen men en smartare gädda kommer att göra det.
Man bör ta upp preventell och det övriga i slutet av samtalet.
Men Patrik kommer med flera bra instick.

Jag gillar verkligen Patrik, det är bara en gnutta kritik i en ocean av beröm. Vi har alla våra styrkor och svagheter.
De har lett hela landet i rätt riktning.
Man får tänka på vad gäddorna gör om Sara är ensam. De har inga problem med att ge sig på barn och kvinnor.
Citera
2023-10-14, 23:46
Medlem
Guldkornen haglar just nu.
Citera
2023-10-14, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, ny gädda ute!

https://dumpen.se/2023/10/14/hank-292-sundsvall/

Han borde kallas Förhandlargäddan. Enorm ångest och förnekelse. Lång video där han verkar förhandla med P&S men även sig själv.

Vad tror vi om hans sociala fallhöjd?

Patrik: Vad gör du här!?

Hank 292: Jag går här runt...

Haha!

Intressant att se en hjärna får kortslutning i realtid!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in