Citat:
Ursprungligen postat av
Milliemolly
Jag känner att Hanna mest vill ha fokus på sig själv och sin person.
Det är väldigt mycket bilder på henne själv hela tiden och har alltid varit.
Ingen som diskuterar den tredje IVF-flunsan Sara.lagom här ser jag. Hon ska föda i veckan.
Jag har diskuterat saralagom en del i början på tråden, dels att hennes unge har det fulaste namnet jag hört, att hon lämnaf bort ungen väldigt ofta och att hon är så sjukt negativ och gnällig. Har märkt nu på senare tiden att hon verkar tycka att hon är så snygg? Lägger upp väldigt många stories på sig själv med samma självgoda smile.
Lydiagrankvist är en annaN IVF flunsa som nämts en del. Tyvker hon ser ut att vara 40+ men är tydligen bara 25. Och som någon annan skrev on hennes mans förklarig till varför dom är barnlösa... CRINGE.
Precis som flera nämner är HTs beteende nu efter graviditeten så sjukt märkligt? Hennes känslor känns tillgjorda och det känns som att hon inte är 100% lycklig? Allt handlar som vanligt om henne, hennes psyko skratt och hennes bajsvanor. Förstår mig verkligen inte på människan.
FD, ja vad ska man säga. Finns inget att säga. Sök hjälp typ? Snart kommer den sedvanliga bilden på hennes och Linus händer ovanför en bebisdräkt och samma torkade kvistar som i varje bild men en 🥁announcement🥁 av vad nästa embryo ska heta. Tror ni de kör på redan nästa cykel?