Citat:
Ursprungligen postat av
Tor-Odensson
Vilket jävla skitsnack din bonnläpp. Vilka palestinier har beordrat Hamas att kriga mot Israel? Mahmoud Abbas och Fatah å Västbanken har ju inte gjort det.
Titta på den nyhetsreportage 21 minuter in i videon. (Videon stödjer Israel fördömer i övrigt Hamas och även amerikanska politiker som Ilhan Omar och Rashida Tlaib som stödjer Palestina):
https://www.youtube.com/watch?v=_1l2V1yCW1k
1. 62% av gazapalestinierna vill att Hamas inför ett permanent eldupphör och slutar kriga med Israel
2. 50% av gazapalestinierna vill att Hamas skall sluta advocera för destruktionen av Israel
3. 70% av gazapalestinierna vill att den Palestinska myndigheten och Mahmoud Abbas skall överta kontrollen av Gaza
Så sluta sprid fake news och påstå en massa skit att alla palestinier har låtit sin militära styrkor begå vad Hamas har gjort. Palestinska militära styrkor på Västbanken har ju inte låtit Hamas göra detta, eller? Din jävla nolla, gå och läs på lite, din äckliga sosse vänster-pk patrask. Att stänga av Gazaremsan så att civila inte kan fly och sedan även stänga av vatten och elektricitet är okonventionell krigföring och bryter också mot krigets lagar. Sluta snacka skit. Läs på lite innan du skriver din bonde som bor på landsbygden och inte fattar hur en civilisation fungerar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tor-Odensson
Skit i om de är pajasar, de stödjer ju iaf Israel, vilket jag också gör. Vad jag menade var att de presenterade resultat om vad civila i Gaza faktiskt tycker om Hamas
PS beakta min signatur också
Citat:
Ursprungligen postat av
waxwex
Jag skiter i vad du har för flashback signatur, och jag tror Israel skiter i om de har ditt stöd eller ej.
Jag upprepar att resultatet du hänvisar till, som påstår att Hamas inte representerar gazas befolkning, kommer från en jävla pajas kanal.
Ok men kan du göra det motsatta då? Dvs bevisa att Hamas faktiskt har en majoritet av gazapalestiniernas stöd?
Pajaskanal eller ej, de framlägger ju bevis. Kan du motbevisa detta? Och det här säger jag av ren nyfikenhet, för jag vill gärna faktiskt veta om vad som faktiskt är sant, dvs om palestinierna i Gaza faktiskt stödjer Hamas. För även Israel har sagt att det är Hamas som gömmer sig bland palestinierna som de sedan använder och därmed nyttjar som ett slag "mänskliga sköldar" för att kunna genomdriva sin verksamhet. Så Israel säger indirekt att palestinierna i Gaza faktiskt inte stödjer Hamas.
Ang mig signatur så är den ämnad för oss etniska svenskar och inte Israel eller Hamas. Jag skiter i dem båda, som svensk sätter jag ju svenskarna först, på samma sätt som Israel skiter i oss svenskar och Sverige. Alla semiter därnere är same shit = sandnegrer och kamelknullare = judar som palestinier. Islam är ju deriverad ur judendom, i alla fall dess grunder, så samma skit