2023-10-13, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Finns inget bekräftat men det sägs att det är olika smärtstillande, som tramadol. Det påstås att hon köpt dem av en som har cancer och har tabletter på recept.

Just tramadol har det ju ryktats om väldigt länge.
2023-10-13, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
Undrar jag med! Aldrig hört att hon använder droger…
Hon satt på en live o läste från sin journal och jag minns ej hur många olika diagnoser hon räknade upp men ovanpå allt läste hon upp utvecklingsstörning.
Så med det i hjärnan så kanske hon upplevs drogad när hon dessutom ger fan i att sova o äta .

Fö. Är det ju för jävla sorgligt när hon lägger ut på hela rara internet att hon är utvecklingsstörd enligt papper .
2023-10-13, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyllo
Nu bråkade hon nyss med J som "tagit hennes pengar", skrek på henne precis som vanligt och lät inte henne tala. I skrivande stund rantar hon om J's hela historia och alla "pengar hon skickat" till henne. EB erkänner att hon varit i Malmö och spelat på hennes konto... men det var väl ingenting nytt. Historien är osammanhängande och hon trasslar in sig i siffror.

Har du någon uppfattning om hur mycket dumbi ska ha vunnit?😄 Karma ändå om hon blir blåst.
2023-10-13, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Har du någon uppfattning om hur mycket dumbi ska ha vunnit?😄 Karma ändå om hon blir blåst.
40000 tyckte jag att hon sa
2023-10-14, 08:34
Medlem
Von.pigpelts avatar
Hon tar både tramadol och adhd mediciner/amfetamin.
JAG VET DETTA.
Och det borde även det otränade ögat se.
2023-10-14, 10:56
Medlem
Hon knaprar tramadol och även amfetaminliknande preparat. Umgås bara med andra pundare och socfall. Man orkar inte sitta vaken hela nätter och ibland även mer än så utan droger när man är 40 år för fan tänk till lite ni naiva kärringar som hittar in på tråden ibland.
2023-10-14, 11:26
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Vilken grundskola gick hon i?
2023-10-14, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuskhora
När det blir ordning på riktigt med förvaltaren, normala banker och inget invandrar-id (Freja) så kommer det bara spåra ur ännu mera. Rena komedin när hon åker runt med knögliga hundralappar och bönar och ber främmande personer att låna ut sina spelkonton.

Vad blir nästa steg, suga nån alkis snopp på lokala pizzerian för att kunna spela grodjakten? Näe det kanske är dags för henne att dricka lite wc-anka och avsluta tragedin.

Snart läggs det upp annonser att hon säljer ut sin fitta för lite småpengar. Hur ska hon kunna spela utan mobilt bank id, Freja, ? Black Jack fysiskt kanske funkar?
2023-10-14, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Emelie har lagt ut på sin IG att någon var hotfull mot henne och Chrille på Väla igår. Snubben hade sagt att han skulle spy på henne på "Expressohouse".

Samtidigt finns det en tiktok på nån snubbe som springer runt och "prankar" folk på Väla att han måste hitta en toalett för att han håller på att spy, och incidenten med Bumbi finns med.

Så jävla sunkigt alltihopa....

Lägg gärna upp i nån länk för oss som inte använder Instagram eller inte vill följa henne.
2023-10-14, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Hon lånade J:s konto, satsade pengar och vann ganska mycket, men J valde att behålla pengarna själv och E blev totalt vansinnig över det.
Såg ett klipp där hon skriker med hes röst att hon ska ringa J's mamma och att hon ska hänga ut J och hennes mamma att de är pundare och knarkar och hon hotade med kronofogden för att få tillbaka "sina" pengar.

Men hur ska hon bevisa att det är hennes pengar? Hon spelade på J's konto, pengarna trillade in på J's konto. Hur ska hon bevisa att det var hon som spelade liksom?
Så tragikomiskt alltihopa.

Vet inte vem J är men hon borde få medalj, hoppas hon lurar Dumbo fler gånger, komedi på hög nivå
2023-10-14, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
https://vm.tiktok.com/ZGJ3nycW6/

Den där måste ju vara mer hjärndöd än Bumbi.
2023-10-15, 12:31
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Hon tar både tramadol och adhd mediciner/amfetamin.
JAG VET DETTA.
Och det borde även det otränade ögat se.

Jag har ju sett att Bumbi är en riktig ”glappkäft” om allt och pratar om sådant hon borde hålla tyst om. När ni skriver att hon missbrukar blir jag inte förvånad (med tanke på att hon dygnar jämt och ständigt osv) men det är konstigt att hon inte skriker ut om de droger hon tar, hon verkar inte ha någon som helst koll på vad man pratar om och inte. Eller så har jag missat att hon gjort det!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in