2023-10-13, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSOEskribent
Ja, han är absolut psykopat och det är synd om tjejerna men jag kan inte låta bli att tänka: Tjejerna säger att Tinder är ett tidsfördriv där de söker bekräftelse. Ja, är de 3/10-6/10: or irl så har jag svårt att se att en attraktiv kille skulle vilja ha dem för annat än tidsfördriv.

Det där jag la jag också märke till. Bra att man får höra i klartext att så många har Tinder enbart som pausunderhållning när det är tråkigt och dom vill få bekräftelse.

Citat:
Ursprungligen postat av PostItKamrat
(numera tror män att jag ska jaga dem eller något sådant).

Kan kanske ha med ovanstående att göra?
Citera
2023-10-13, 09:02
Medlem
Hur mycket pengar handlar det om?
Citera
2023-10-13, 09:03
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSOEskribent
Varför skulle de inte våga polisanmäla? Självklart ska de polisanmäla och förhoppningsvis få upprättelse. Det gör inte hela upprinnelsen till nuläget mindre märklig dock.
Denna typ av bedragare kommer allt för ofta undan just för att offret skäms och inte vågar erkänna att den blivit lurad. På grund av idioter som dom i tråden som sitter och skyller på offret och säger att dom får skylla sig själva. Få människor vågar erkänna att man blivit blåst.
Citera
2023-10-13, 09:07
Avslutad
Hans hårfäste....alltså kom igen tjejer. Det finns 100 sätt att skapa ett helvete för honom på. Ni är dessutom fler i grupp. Sätt upp en fälla. Beställ hem mängder med skit åt honom. Gör hans liv till ett helvete. Var på hans barns mamma, deras familj, hana syskon föräldrar osv osv. Beställ hem 20 ton grus till hans uppfart...
Men...varför reagerar ingen på att en 8a raggar på en 2a? En 2a och en 8a kan inte bli ihop. Om en 7 eller 8a skottar på en 3a är ngt fel. Eller är folk så desperata att de hoppar på en snacksnickande bajspratare...nä rök ut honom. Tjära fjädrar och hans bankid.
Citera
2023-10-13, 09:16
Bannlyst
Rätt åt dem. Svajpar de vänster på mig så får de vad du förtjänar. Det har förts över mångbiljonsummor till kvinnor från män genom årtusenden så detta är bara en hundradels decimal tillbaka. Dessa kärringar är ju uppenbara golddiggers och vill sälja sin fitta till högst bjudande.
Senast redigerad av potofgold 2023-10-13 kl. 09:51.
Citera
2023-10-13, 09:19
Medlem
Dessa tjejer är för gamla för en 30-årig kille, till en början med.

Flera av dem har barn och matchar med en vältränad KRiMINELL kille, med tattiga tatueringar.

Sedan är flera av kvinnorna för tjocka för att få en "hunk". Fan va dålig självinsikt. "Männen jag träffat har inte varit snälla", men snälla rara idiotdumfan matcha med rätt män, i rätt åldersliga och utseendeliga, inte med några kriminella "hunkar".

Den enda tjej som hade normalt utseende var den tjocka blonda tjejen, men hon var ju tjock.
Citera
2023-10-13, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvabytesyahoose
Hans hårfäste....alltså kom igen tjejer. Det finns 100 sätt att skapa ett helvete för honom på. Ni är dessutom fler i grupp. Sätt upp en fälla. Beställ hem mängder med skit åt honom. Gör hans liv till ett helvete. Var på hans barns mamma, deras familj, hana syskon föräldrar osv osv. Beställ hem 20 ton grus till hans uppfart...
Men...varför reagerar ingen på att en 8a raggar på en 2a? En 2a och en 8a kan inte bli ihop. Om en 7 eller 8a skottar på en 3a är ngt fel. Eller är folk så desperata att de hoppar på en snacksnickande bajspratare...nä rök ut honom. Tjära fjädrar och hans bankid.

Han har skyddad identitet, har kronofogdensskulder och skiter i sina barn och dom har fått stå ut med tillräckligt från honom.
Att outa honom och se till att han inte kan fortsätta försörja sig som han har gjort är ett bra sätt att hantera det här. Dra med hans morbror i fallet också som har hjälpt honom i allt.

Ni pojkar är roliga, ena sekunden anklagar ni kvinnor för att bara bry sig om utseende och pengar och i nästa trycker ni ner kvinnor för att dom inte har högre krav.
Citera
2023-10-13, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolesn
Dessa tjejer är för gamla för en 30-årig kille, till en början med.

Flera av dem har barn och matchar med en vältränad KRiMINELL kille, med tattiga tatueringar.

Sedan är flera av kvinnorna för tjocka för att få en "hunk". Fan va dålig självinsikt. "Männen jag träffat har inte varit snälla", men snälla rara idiotdumfan matcha med rätt män, i rätt åldersliga och utseendeliga, inte med några kriminella "hunkar".

Den enda tjej som hade normalt utseende var den tjocka blonda tjejen, men hon var ju tjock.

Jag skulle inte kalla honom snygg eller vältränad men alla har vi olika preferenser.
Citera
2023-10-13, 09:29
Medlem
Hur kan man tycka synd om tjejerna? på riktigt.
Är man så verklighetsfrånvänd att man tar lån för att investera i nåt som man hör direkt är helt år helvete. Ja då får man skylla sig själv. Sluta böla.

"du får tillbaka dubbelt inom 5 veckor" a jo tjena.

Var det nån som hade förlorat 700.000 kr? Hur är det ens möjligt !?!?
Citera
2023-10-13, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molten
Du låter jävligt kränkt över att du inte fått matcha med dom
Varför skulle jag vara kränkt över att inte matcha med WT-brudar som hör hemma på gatan?

Låter mer som att du är kränkt som känner ett behov att försvara dessa lowlife brudar. Men jag kan lova dig, de kommer inte ligga med dig för att du sitter på Flashback och agerar white knight.
Citera
2023-10-13, 10:07
Medlem
KSOEskribents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Ni pojkar är roliga, ena sekunden anklagar ni kvinnor för att bara bry sig om utseende och pengar och i nästa trycker ni ner kvinnor för att dom inte har högre krav.

Men vad du måste förstå är att dessa kvinnor har lågt sexuellt marknadsvärde på Tinder så vad den här typen av kvinnor söker på Tinder är inte jätteintressant för manliga Tinderanvändare överlag. Jag förstår vad du menar dock.
Citera
2023-10-13, 10:08
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Jag skulle inte kalla honom snygg eller vältränad men alla har vi olika preferenser.
Problemet är ju att ingen svensk man någonsin ger komplimanger till kvinnor, så kvinnora är utsvultna, och denna kille har lärt sig utantill hur man gör. Inte något konstigt. I ett feministiskt land tar skurkarna för sig av kvinnor.

"Normala" människor med utbildning och uppfostran går en omväg runt personer som suttit i fängelse. Så dessa kvinnor måste vara WT. Inget fel med det, utöver att man då inte heller är bra på att hålla hårt i pengarna.

Ska se serien, men jag läste en artikel i expressen om en företagarbrud som förlorat allt. Det är ju inte en "bedragare" som låter en kvinna starta ett ölbryggeri. Det är ju en företagare som hjälper till. Om han sedan tillsammans med kvinnan bedriver företaget på ett inkompetent sätt så är båda ansvariga. Om killen är en notorisk optimist, jag har träffat många, som ständigt ljuger om hur bra det kommer att gå så är det knappast bedrägeri heller. Även Elon Musk är en obotlig optimist, men han är kompetent.
Senast redigerad av WatchItNow 2023-10-13 kl. 10:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in