Citat:
Ursprungligen postat av
Kolibriii
Jag skulle inte kalla honom snygg eller vältränad men alla har vi olika preferenser.
Problemet är ju att ingen svensk man någonsin ger komplimanger till kvinnor, så kvinnora är utsvultna, och denna kille har lärt sig utantill hur man gör. Inte något konstigt. I ett feministiskt land tar skurkarna för sig av kvinnor.
"Normala" människor med utbildning och uppfostran går en omväg runt personer som suttit i fängelse. Så dessa kvinnor måste vara WT. Inget fel med det, utöver att man då inte heller är bra på att hålla hårt i pengarna.
Ska se serien, men jag läste en artikel i expressen om en företagarbrud som förlorat allt. Det är ju inte en "bedragare" som låter en kvinna starta ett ölbryggeri. Det är ju en företagare som hjälper till. Om han sedan tillsammans med kvinnan bedriver företaget på ett inkompetent sätt så är båda ansvariga. Om killen är en notorisk optimist, jag har träffat många, som ständigt ljuger om hur bra det kommer att gå så är det knappast bedrägeri heller. Även Elon Musk är en obotlig optimist, men han är kompetent.