Man vill ha frihet, men kan inte hantera den utan att då spela offer och skylla på andra när det inte blir som man tänkt sig.
Lite så är det
Citat:
Ursprungligen postat av Verderia
Nej, precis, ingen har tvingat varken tjejerna el killarna men man behöver inte utgå ifrån att de är korkade och förtjänar att bli lurade för det. Uttrycket "kärleken är blind" finns för att många inte vill se sanningen eftersom de längtar så mycket efter kärlek och intimitet. Jag tycker att de förtjänar medlidande och inte hån. Bedragaren däremot förtjänar ett straff.
Jag känner ingen sympati för dom alls, om du gör det får stå för dig.
Lite som alla män som skickar pengar till sina östeuropeiska flickvänner då? Eller de män som betalar dyra pengar för sex via webbkamera. Desperata, blåsta? Eller kanske vill de tro på nåt som de egentligen vet är falskt för en stunds intimitet? I så fall låter det rätt mänskligt tycker jag.
Det är klart det är mänskligt men inte fan skrivs det snyftartiklar och spelas in dokumentärserier om de männen. De får med rätta skylla sig själva.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!