2023-10-12, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
Förre premiärministern Ehud Barak tror att det kan ta 5-6 veckor att rensa Gaza från Hamas-terrorister..

https://www.bbc.co.uk/iplayer/episode/m001rdpv/hardtalk-ehud-barak-former-prime-minister-of-israel

Låtre ungefär som hans resonemsng är på samma iq nivå som när putin trodde jan skulle rensa kiev från zlenesky regimen på några dagar....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyslope
Anrar att det är lika mycket "standard" för muslimer som för judar att skjuta barn med slangbellor. Med din extremt l0gintellugenra generalisering

Nej, det där är rent nonsens. Men alla vet att islamister älskar att halshugga folk. Inget nytt.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Därför att det inte hände den 7/10.
Så då är allt ok med andra ord? Finns bilder på sönderskjutna barn, ihjälbrända barn, uppsprättade barn. Men så länge de inte varit halshuggna så är det legit enligt vissa.
Citera
2023-10-13, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Olmert om ngn ska vara tyst
Han var ännu mer hatad än Bibi under sin regeringstid...han fick ärva sin post som Maggan efter Sharons stroke

Den valnatten var enkel för Likud

Jag anar att du är mer insatt än jag.
Utveckla gärna - vilka i Israel hatar Netanyahu och varför?

Skicka pm om du inte vill vara it

Jag är ärligt intresserad.

I denna situation uppfattar jag N som otrygg och extremt stressad. Som jag fattat det, finns det betydligt hårdare personer runt honom, som vill se blod.
Och jag tror att han fruktar totalt splittring i Israel.

Terrordåden kom så perfekt för honom att jag blir paranoid.

Han fick exakt vad han behövde.
Nu kan han flytta fokuset osv
Citera
2023-10-13, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EBITDADDY
Självklart hände det. Var inte larvig.

Finns inga objektiva belägg för 50 halshuggna bäbisar om det är det vi talar om
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Det ingår i Hamas plan att Israel ska angripa Gaza och att civila Palestinier ska dö, så att de civila förlusterna ger Hamas mer kredibilitet i konflikten och ger Israel mer fördömande, vilket nu sker.

Ser inga fördömanden av Israel. Tvärtom är de flesta förstående inför vad Israel måste göra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EBITDADDY
Ja, om de bara hade bättre vapen så skulle de slippa tvingas slåss mot försvarslösa gamlingar och barn och sen skryta om hur tuffa de är. Stackare.

Eller så skulle de fortsätta slåss mot gamlingar, för att de helt enkelt är fega.

Fegast av alla är ju tyvärr judarna som trots extrem vapenmakt, väljer att använda den till att döda fler civila än Hamas fega kräk. Där kan man verkligen prata om ynkryggar och kräk.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Går inte att se utan att vara medlem på Reddit. Vad föreställer bilderna?
Hej.
Bränt barn, sönderskjutet barn, barn i liten liksäck.
Finns säkert fler biler på Reddit, känner till ett album som visar alla offer i en Kibbutz, men orkar inte gå igenom den då jag säkert inte kommer kunna sova så bra inatt (har trots allt jobb att gå till imorgon)
Citera
2023-10-13, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Så då är allt ok med andra ord? Finns bilder på sönderskjutna barn, ihjälbrända barn, uppsprättade barn. Men så länge de inte varit halshuggna så är det legit enligt vissa.

Har jag aldrig påstått. Allt ok? Du skojar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyslope
Låtre ungefär som hans resonemsng är på samma iq nivå som när putin trodde jan skulle rensa kiev från zlenesky regimen på några dagar....

Om du tror det blir du besviken.
Citera
Medlem
Ponera att dessa halshuggningar aldrig ägde rum...

Snälla Hamas sköt bara ner de, kvävde de med en kudde, cyanid tabletter...

Så då är allt frid och fröjd ?

Bebisar är döda av målmedvetna tokar som kom in i deras hus punkt

Krävs rätt mkt hat för kunna döda ett barn öga för öga

Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Därför att det inte hände den 7/10.
Citera
Medlem
Nästan så att dom borde atombomba Hamas. Lycka till att överleva det...

Förstår att det inte kommer ske och varför. Tycker inte heller att det ska atombombas men nästan. Äckliga horungar som dödar oskyldiga och filmar allt, vidriga terrorister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in