2023-10-12, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jag generaliserar men en sanning (viss) finns. Merparten män våldtar inte heller. Tror kvinnor har mindre påtryckande behov av sex, och dessutom när det trycker på så får de lättare sex och går inte och laddar upp över tid.

Det jag skrev angående kroppsstyrka var att om de våldtar så väljer de fysiskt svagare ex v barn. vilket nog är värre då äldre nog lite lättare kan hantera det.

Huruvida benägenhet till våldsbrott är kopplat till våldtäkt och i viken grad vet jag ej. Vet att våldtäktsmän inte alltid är våldsamma i övrigt, och våldsamma män inte alltid begår våldtäkt.

Håller med om att min generation såg annorlunda på sexuella övergrepp, sågs inte så dramatiskt, om det nu inte gälld övergrepp på barn, det sågs lika illa som i dag.
Att du ens tror du behöver förklara säger mer än 1000 dumma ord till. Fetade är vidrigt och nog din egen åsikt mer.
Vad har det här med Dumpen att göra?
Citera
2023-10-12, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Inte så att jag försvarar kärringen. Inte insatt, men måste man inte dela bilder för att få tillgång till dessa grupper?

Var knappast så att fiskaren fick någon invitation ur tomma intet från gruppen, låter osannolikt.

Frågan är därmed, vad har fiskaren delat för att få access till gruppen?

Hon var dessutom med i två grupper som Dumpen kände till. Så hennes lögner ställer henne själv i en mycket skev dager. Att jobba med barn eller komma i närheten av barn ska inte ske.
Citera
2023-10-12, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Går du med i en kikgrupp riktad till pedofiler tar det inte lång stund innan länkar till mega skickas öppet i tråden.

Och denna kvinna lär inte haft svårt att få kåtsnack med folk för att hon är just kvinna. Hpn har väl kört sina sjuka fantasier, dragit en fittpic, fått BP i utbyte.

Tror faktiskt inte hon förstått allvaret i att hon skickat detta vidare.
Troligtvis har hon sagt att det är hennes egna barn/barnbarn när hon skickat det.

Om man jobbar med barn och delar bilder där barn blir våldtagna så sätter inte jag så stor tilltro att hon aldrig under de 35 år hon jobbat med barn har gjort något mot barn.

Hon talade ju om för Sara hur dåligt hon var på sånt där och Sara svarade att det är du inte för vi har haft kontakt med dig när du varit väl krypterad.
Citera
2023-10-12, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Med tanke på att kvinnor i betydligt lägre grad våldtar så tänker jag mig att den största risken (till att börja med) skulle då vara att hon under exempelvis under ett blöjbyte på förskolan där hon jobbar får för sig att hon "bara" ska ta en bild på barnet för att sedan dela med sig och sen är risken för att det eskalerar mer och mer

Jag hoppas verkligen att hon inte hann göra något mot barnen där hon jobbade och jag är glad att hon stoppades I tid

Hon har jobbat med barn i 35 års tid. Så med de fantasier hon har så ser jag det som otroligt om hon inte tagit bilder eller rört barn eller slickat dem när de låg på skötbordet.
Citera
2023-10-12, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Nej det går inte så lätt men det är en uppgift bland andra. De är gäddorna är så inne i sin kåthet efter barnunderliv att de flesta är helt groggy av hormoner.

Sant, så sant!
Citera
2023-10-12, 21:27
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Hon har jobbat med barn i 35 års tid. Så med de fantasier hon har så ser jag det som otroligt om hon inte tagit bilder eller rört barn eller slickat dem när de låg på skötbordet.
En tanke jag har är att hon inte är kåt på barn, utan att hon är kåt på att utmåla sig som tant snusk. Blir upphetsad av den risk som finns.
Citera
2023-10-12, 22:50
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Att kvinnor våldtar i mindre omfattning hänger delvis ihop med att de är fysiskt svagare, och även att de lättare får ligg. Om de våldtar så är just barn utsatta eller de med IF, en man som inte vill bli våldtagen kan oftast lätt avstyra.

Fel, fel och åter fel men den diskussionen hör int hemma i den här tråden
Citera
2023-10-12, 22:52
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:

Du har tyvärr en poäng där 😕
Citera
2023-10-12, 23:16
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Att prata om hur våldtäkt och kön hänger ihop hör inte hemma i en tråd om dumpen om inte det direkt hänger ihop med ett särskillt fall

Att diskutera varför kvinnor i lägre grad gör sig skyldig till sexualbrott och orsaker till att det sker så går vi utanför vad trådens ämne berör
Senaste gäddan var en hona, ungar 10 % av förövare är kvinnor, detta är väl intressant i ämnet, man kan undra om det, och jag har undrat varför det inte visar sig i Dumpens uthängningar. Jag har en aning utifrån kommentarer här och i andra tråden där många tycker det var olämpligt att hänga ut henne för att det bara skulle handla om fantasier, detta nämns aldrig när det är en hane, att det enbart är fantasier.

Om Dumpenfolket har samma inställning som kommentarerna här på Flashback, förstår jag varför de ignorerar kvinnliga pedos, för de i organisationen är i huvudsak feminister.
Citera
2023-10-13, 00:18
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Senaste gäddan var en hona, ungar 10 % av förövare är kvinnor, detta är väl intressant i ämnet, man kan undra om det, och jag har undrat varför det inte visar sig i Dumpens uthängningar. Jag har en aning utifrån kommentarer här och i andra tråden där många tycker det var olämpligt att hänga ut henne för att det bara skulle handla om fantasier, detta nämns aldrig när det är en hane, att det enbart är fantasier.

Om Dumpenfolket har samma inställning som kommentarerna här på Flashback, förstår jag varför de ignorerar kvinnliga pedos, för de i organisationen är i huvudsak feminister.
Vad är då pedofilernas (gäddornas) inställningar? Motsatsen till vad normala känner antar jag så du måste förklara deras inställning. Annars kan ingen veta vad du menar.

Dumpenhatarna verkar inte ha så mycket till övers för kvinnliga pedofiler. Hongäddorna är ännu mer manipulativa och något smartare än hanarna så det är en förklaring. Lite svartsjuk kanske Ducky.
Citat:
Att prata om hur våldtäkt och kön hänger ihop hör inte hemma i en tråd om dumpen om inte det direkt hänger ihop med ett särskillt fall

Att diskutera varför kvinnor i lägre grad gör sig skyldig till sexualbrott och orsaker till att det sker så går vi utanför vad trådens ämne berör
Gäddorna har klagat länge på att kvinnliga pedofiler inte fångas men när det väl fångas en så rullar det in nya ursäkter.
Citera
2023-10-13, 00:43
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Att du ens tror du behöver förklara säger mer än 1000 dumma ord till. Fetade är vidrigt och nog din egen åsikt mer.
Vad har det här med Dumpen att göra?
Det ÄR egen åsikt. Noll gemenskap och noll i socialt samspel. Finns en heeel bunt med såna gäddor på Dumpen.
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Det är väl mer passande med GRIS - Gäddornas Revansch I Samhället
Den sparar vi!
Citat:
Om man jobbar med barn och delar bilder där barn blir våldtagna så sätter inte jag så stor tilltro att hon aldrig under de 35 år hon jobbat med barn har gjort något mot barn.

Hon talade ju om för Sara hur dåligt hon var på sånt där och Sara svarade att det är du inte för vi har haft kontakt med dig när du varit väl krypterad.
Hon fick sina fiskar varma och trodde aldrig att hon skulle ertappas. Märks tydligt i telefonsamtalet att hon inte har inlevelseförmåga eller nånsin passerat tanken att hon kan bli ifrågasatt, eller som i det här fallet. Att bli fasttagen. Läskig jävla häxa.
Citera
2023-10-13, 01:00
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
KRIS (kriminellas revansch i samhället) existerar, som för övrigt är ett gäng lallare.
Kriminella föraktar pedofiler så det är GRIS som gäller. Gäddornas revansch i samhället. Vi kommer aldrig se dem förutom på Dumpen så vi får nöja oss med underhållningen som redan finns.
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
"Du måste tro mig, jag har inte gjort något"
Okej vi säger så, det var "bara" fantasier OCH delning av övergreppsmaterial. Det räcker och blir över. Så vidrigt, hon ska inte vara i närheten av barn.
Spyr på tonläget. Hon hade bara ett. "Jag är skyldig men lämna mig ifred". Hon fick uppmärksamhet så jag läste mycket av chattloggen. Satan vilken vidrig häxa. Hon kan räkna med att förundersökningar kommer inledas.
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Går du med i en kikgrupp riktad till pedofiler tar det inte lång stund innan länkar till mega skickas öppet i tråden.

Och denna kvinna lär inte haft svårt att få kåtsnack med folk för att hon är just kvinna. Hpn har väl kört sina sjuka fantasier, dragit en fittpic, fått BP i utbyte.

Tror faktiskt inte hon förstått allvaret i att hon skickat detta vidare.
Troligtvis har hon sagt att det är hennes egna barn/barnbarn när hon skickat det.
Dags att ringa bolisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in