2023-10-11, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Så Dumpen rekryterar inte via Russell Reynolds Associates och ingen MBA från ett elituniversitet krävs? Jag är mållös.

Är det livets hårda skola som gäller, kan funka det med, bara att glida in på det lokala härbärget och hitta volontärer.

Dom får ett unikt skill-set. Skriva Dumpen på sitt curriculum vitae måste få potentiella arbetsgivare exalterade.

CFO får en ny innebörd. Chief Fishing Officer

Vad jag hört så handplockas dom av Sara. Kanske nån kontrollfråga ångande värdegrund mm men i stort sett så är det bara att tuta och köra. Inte alla som har tid eller lust att sexchatta varje kväll. Styr man upp en träff och Putte råkar vara in town så kanske man får ett tack-sms runt midnatt i bästa fall. Pengar är det inte tal om.
Citera
2023-10-11, 22:14
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Det spelar ingen roll hur svaga dom än må va
Kan dom inte ta sitt vuxna ansvar att säga nej så ska dom söka hjälp
Kan dom inte ta sitt vuxna ansvar att inte locka in svaga individer ska de söka hjälp. Den vuxna i rummet måste kunna se skillnad på brottsling, och eventuell brottsling efter bearbetning. En vuxen ska inte ta till ryssfasoner
Citera
2023-10-11, 22:21
Medlem
Nyfångat!
https://dumpen.se/2023/10/11/hongadda-i-skolmiljo/

Tack för att ni finns Dumpen!
Citera
2023-10-11, 22:22
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Kan dom inte ta sitt vuxna ansvar att inte locka in svaga individer ska de söka hjälp. Den vuxna i rummet måste kunna se skillnad på brottsling, och eventuell brottsling efter bearbetning. En vuxen ska inte ta till ryssfasoner

Gränsen mellan en (tillsynes) "svag" individ och en förövare behöver inte vara så stor

En person som har en sexuell dragning till barn och som inte kan kontrollera sina impulser när dom får ett villigt barn är i min värld definitivt en risk för barn
Citera
2023-10-11, 22:33
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Absolut åka Range Rover, bo på lyxhotell mm ger mer royalties än att ligga i sängen och titta på kukar varje kväll. Båda måste göras iofs men man vet nog vilket man skulle välja. Fasiken så mycket hellre att gå på Spy bar, bo på hotell Birger Jarl än att hålla upp ett par tanttrosor för att snuskgubben kräver det. Patrik verkar föredra det förstnämnda.
Du tänker alltså att man ska åka runt landet i en VW Polo med en två meter lång höjdhoppare och sitta och leta reda på billigaste hotellet för kvällen, annars är man…? Snälla nån, tänk igenom hur det måste funka i praktiken innan du sätter dig på höga hästar. Sara drar knappast in några jävla 200 lakan i månaden på detta, att göra det vidriga arbete som hon själv väljer att göra tycker åtminstone jag motiverar en pålitlig bil som inte behöver repareras jämt och ständigt. Ska man ta in på hotell för natten så åker man inte gärna ut i motsvarande Salem för att spara ett par hundringar. Förstår faktiskt inte vad du ser för alternativ.
Citera
2023-10-11, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Du tänker alltså att man ska åka runt landet i en VW Polo med en två meter lång höjdhoppare och sitta och leta reda på billigaste hotellet för kvällen, annars är man…? Snälla nån, tänk igenom hur det måste funka i praktiken innan du sätter dig på höga hästar. Sara drar knappast in några jävla 200 lakan i månaden på detta, att göra det vidriga arbete som hon själv väljer att göra tycker åtminstone jag motiverar en pålitlig bil som inte behöver repareras jämt och ständigt. Ska man ta in på hotell för natten så åker man inte gärna ut i motsvarande Salem för att spara ett par hundringar. Förstår faktiskt inte vad du ser för alternativ.

Klart att man kan trycka in Patrik i en budget-bil, du är väl inte dum (?). 200k är vad hon drar in varje månad, hon säger det själv. Visst det är väl nån jävla hyra där i Klippan på 3000 kr samt lite käk men det blir lite över som du kanske förstår. Var dessa pengar sen tar vägen är 10.000 kronors frågan, är du fortfarande med? Underhuggarna får inget betalt så det är lite upplagt för frågor ja.

Dumpens ekonomi är känsliga grejer.
Citera
2023-10-11, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ja inte fan hade jag låtit min familj och arbetsplats vara övertygade om att jag vill knulla barn. Det är då ett som är säkert.

Och om han gått med till polisen så hade Dumpen väntat tills det hela blev utrett. Hans sätt att skratta var högst obehagligt. Psykopat?

Tror nog inte Psykopat utan det var nog mer väldigt nervöst skratt då han helt klart fattade att det är kört.

Alltså jag älskar att se ansiktsuttryck en på vissa gäddor...Där kan man läsa av mycket om man vet hur man ska titta.

Skratta det stämmer inte överens med ansiktsuttrycket för någon psykopat är han inte.

Man såg liksom hur hjärnan arbetade på honom för att komma på en förklaring som skulle få SåP att tro honom.

Jag fullkomligt älskar när man ser gäddornas ansiktsuttryck när de konfronteras.

Snart borde det vara dags att bjuda in alla konfronterade gäddor till ett party.

Senaste hongäddsn var dock otäck.

Hennes förklaring i samtalet var väldigt dålig.... orgasm chattar sa hon va??

Mycket skum kvinna som jag gärna ser fler artiklar om då hon skrev så skevt i chatten med vad jag tror var Sara.

Mycket bra fiskat av Dumpen
Citera
2023-10-11, 23:40
Medlem
Senaste kärringen som Dumpen hängde ut, vad är det för lågvatten av Dumpen , Saras ljuva myndiga stämma. Skulle hon vara pedofil. Hennes gubbe blev tydligen uppringd men jag tror hon klarar skilsmässobråket med Ingvar.
Citera
2023-10-11, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Måhända skulle dom kunna göra det om de hamnade inför skranket. Men det är som bekant obefintligt med en uthängd som hamnar där.
Dumpen är en kangaroo court.

Lustigt hur många här som kräver bevis hit och dit eller källa. Medans själva hänvisar dom till dumpen som någon auktoritet inom området.

Om man ljuger om IP nummer och ålder så vad mer förvanskas?

Har inte forskat i det ämnet än och inte sett någon i tråden belysa det. Vilken laglig rätt har S att ringa till anhöriga/arbetsgivare och påstå att deras partner/anställde kontaktar fiktiva fjortisar i sexuellt syfte. Rent spontant tror jag att det ligger utanför ramen för ett utgivningsbevis. För det är ju muntligt per telefon. För övrigt är samtalen inte dokumenterade så det föreligger inget journalistiskt syfte.

Hypotes:
”Olaga integritetsintrång innebär att en person sprider en bild på en annan person. Det behöver inte vara en bild utan det kan även vara andra uppgifter. Det avgörande är om bilden eller uppgiften är integritetskänslig. Det kan till exempel handla om uppgifter om personens sexualliv eller hälsotillstånd.”

Vad bra!!Då kan ju den gädda vara anhörigs blivit kontaktade anmäla Dumpen för detta

Sedär nu har ju gäddan kanske ett case att dra Dumpen inför skranket.

Ser fram emot att en gädda stämmer Dumpen för att ha kontaktat anhörig/ arbetsgivare.

Sen är det inget lagbrott att upplysningsvis prata med arbetsgivare.

Nu vet jag inte hur Dumpen gör i sina samtal men OM de frågar vederbörande upplysningsvis så gör de absolut inget fel.

Det är helt rätt av Dumpen att upplysa anhöriga/arbetsgivare om personen i fråga för då kan ju vederbörande bestämma vad det blir för utfall av samtalet

Självklart måste alla informeras om gäddan då det kan finnas utsatta barn i gäddans närhet.

Tycker det är bra att det är gäddans liv som blir förstört istället för ett eventuellt utsatt barn.

Gäddan KAN alltid börja om på något sätt från scratch då inget sexuellt har hänt.

Det kan tyvärr inte ett håldtaget barn göra för i barnets fall då hjälper det inte att flytta och byta namn för händelsen sitter i deras fall på insidan.

En gädda KAN ändra utseendet och byta namn och bostadsort och även emigrera om gäddan så önskar.

Ett utsatt barn har ingen möjlighet att göra detta utan det följer med livet ut.

Så helt klart rätt att hänga ut gäddorna för alla det kan beröra.
Citera
2023-10-12, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Vad bra!!Då kan ju den gädda vara anhörigs blivit kontaktade anmäla Dumpen för detta

Sedär nu har ju gäddan kanske ett case att dra Dumpen inför skranket.

Ser fram emot att en gädda stämmer Dumpen för att ha kontaktat anhörig/ arbetsgivare.

Sen är det inget lagbrott att upplysningsvis prata med arbetsgivare.

Nu vet jag inte hur Dumpen gör i sina samtal men OM de frågar vederbörande upplysningsvis så gör de absolut inget fel.

Det är helt rätt av Dumpen att upplysa anhöriga/arbetsgivare om personen i fråga för då kan ju vederbörande bestämma vad det blir för utfall av samtalet

Självklart måste alla informeras om gäddan då det kan finnas utsatta barn i gäddans närhet.

Tycker det är bra att det är gäddans liv som blir förstört istället för ett eventuellt utsatt barn.

Gäddan KAN alltid börja om på något sätt från scratch då inget sexuellt har hänt.

Det kan tyvärr inte ett håldtaget barn göra för i barnets fall då hjälper det inte att flytta och byta namn för händelsen sitter i deras fall på insidan.

En gädda KAN ändra utseendet och byta namn och bostadsort och även emigrera om gäddan så önskar.

Ett utsatt barn har ingen möjlighet att göra detta utan det följer med livet ut.

Så helt klart rätt att hänga ut gäddorna för alla det kan beröra.

Undrar om någon av gäddorna i tråden har anmält Dumpen?
Troligtvis sitter de bara och hatar, gnäller och vill att någon annan ska göra det.
Inte bara äckliga utan fegisar också.
Citera
2023-10-12, 01:12
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Undrar om någon av gäddorna i tråden har anmält Dumpen?
Troligtvis sitter de bara och hatar, gnäller och vill att någon annan ska göra det.
Inte bara äckliga utan fegisar också.

Rekordmånga har anmält dumpen till JK redan
Citera
2023-10-12, 01:24
Avslutad
Att JK och samhället tillåter ett slags medialt rättsväsende och cancelkultur är fel. Själv är jag bög och tycker inte att pedofili eller pedofantasier per automatik behöver vara övergrepp och fel mer än juridiskt olagligt. Själv inga nämnvärda dragningar till minderåriga, om alls. Finns inget barn kan tillföra mig. Folk tänker inte med hjärnan utan drivs framåt av impulser på känsla.
Dock bra att sanning om allmänheten börjar avmaskeras och framträda med tydlighet men det borde i så fall inte gälla alla och precis allt.
Om politiker eller vem som helst bög, sexchattar eller berättar vad som kan misstänkas vara sanning om sina blommor i trädgården med oss som vuxna så även ska det visas. Allt eller inget.
Sverige måste överkomma sin extrema skitnödighet och i den frågan gör Dumpen nytta som visar sanningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in