2023-10-11, 19:15
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Fyfan va vidrigt, helt ofattbart.

Japp de har våldtagit tjejen sen brännt upp henne. Som sagt sossarna stöder dessa barbarer
Citera
2023-10-11, 19:16
Medlem
Smegmas avatar
Hur FAN kan det vara 3000 svenska medborgare i ett land som dom flytt ifrån och nu får SKATTEPENGARS bekostnad resa HEM.

Bögström borde ha en ståplats i Nybroviken.
Citera
2023-10-11, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blindpilot
Ja jag kommer iaf köpa mark där. Tror det kan bli prima som pensionär.

Vänta 3 veckor med att köpa - jag tror att fastighetsmarknaden kommer att sjunka i området - is i magen .
Citera
2023-10-11, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Inte nödvändigtvis om regeringen i Syrien är så dumma att de attackerar Israel.

Jag tror Putin tar varje chans att få bort fokus från Ukraina.
Citera
2023-10-11, 19:19
Medlem
Dubbel.ankeborgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yasko
Har även visat sig att;
- Dödade bebisar - lögn
- Våldtäkter - lögn. Den där nakna tjejen är enligt hennes mor i nån sjukhus i Gaza och lever.
- Festival - verkar vara att de hamnade mitt i eldstrid mellan Hamas och Israel.

Finns en fjärde lögn efterblivna goyims kör i väst, kommer bara inte ihåg vad det var...
Men nu har man förberett shimpanserna i väst för folkmord i Gaza. Men världen kommer inte glömma detta...

Apropå efterbliven stavas det chimpans.

Har du några källor att komma med? Frågan ställd utan ironi, du kommer ju med fantastiska nyheter. Jag hörde Hamas informationschef på nyheterna igår, och han sa som du. Och muslimska terrorister ljuger inte, det vet vi.

Är du själv från Mellanöstern? Du verkar lite bakom flötet.
Senast redigerad av Dubbel.ankeborgare 2023-10-11 kl. 19:27.
Citera
Medlem
dryopteriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Om man kan hela historien om området, så vet man att all mark som israel ockuperar är erövrat, och ingen del har någonsin tillhört israel.

Den delen Hamas gick in i erövrade Israel från Palestinier 1948.

Snöar in mig på ordet 'någonsin'.
Berätta för mig vem som ägde marken, och sedan när?
Vem ägde marken?
Citera
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testaros
Det är ni kristianister som inte kan släppa tanken på korsridderiet

Akilov var en född muslim (född i kommunist ateist Soviet) som drack och rökte på , han mådde inte bra men hans ursprung vägde över hans sjukdomstillstånd och han fick epitetet terrorist , en islamisk sådan

Hade det varit en svenne så hade det varit psykiskt sjuk och om det var en jude hade det varit snyft snyft i 180
Hade ni araber släppt korstågen så hade ni aldrig kommit till Sverige utan istället stannat utanför Wiens portar.
Citera
2023-10-11, 19:20
Medlem
Dubbel.ankeborgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testaros
Israelen skall bli granne med dig , du skall få uppleva hans grannsämja från första parkett.
Juden kommer inte baka din pizza eller köra dina barn i bussen

Shit, vi som verkligen behöver fler pizzerior. Judarna är upptagna med att få Nobelpris och lösa cancerns gåta. Araber vet man var man har, klar om tio minoter!
Senast redigerad av Dubbel.ankeborgare 2023-10-11 kl. 19:23.
Citera
2023-10-11, 19:21
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Vad jag har sett i tråden är det väl i stort sett ingen som tyckt att det som hände i Israel var bra, men tvärtom många som tycker det är helt ok med bebismord i Gaza.
Lite Hamastag kan jag tycka. I allafall lika iskalla,hatiska och hämndfyllda.

Själv har jag inte sett ett enda inlägg från någon muslimkramare som fördömt hamas illdåd. Man har bara sagt att det kanske inte är bra, men det är Israels fel.
Citera
2023-10-11, 19:21
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CenturyVoltaire
Och nu spekulerar jag fritt; Efter att palestinierna visat sig vara de allra galnaste av alla galna Mellanösternfolk (smyger in hos obeväpnade sovande barnfamiljer och äldre samt mördar eller kidnappar dem + massmördar hundratals fredliga ungdomar som dansar på en fest) vill ingen ta i dem med tång. Egypten vill inte ha dem, Jordanien vill inte ha dem, Saudi vill inte ha dem. Kort sagt verkar de av sina grannar betraktas som ohyra. Det bästa i det läget är väl att Israel får städa upp det som går och sedan får FN försöka hitta någon kvotdelningsmetod för att fördela de kvarvarande på grannländerna med tvång. Alternativt att de får bo i Nordkorea där regimen kan hålla stenhård koll på eventuellt avartsbeteende.

Israel ska inte flyttas på i alla fall. Inte deras fel att grannen är terrorist och bindgalen.

En fasansfull plan. Vet du vilket litet skitland som kommer stå först i kön och anmäla att man minsann tar emot Hamas-pöbeln? Jo, detta lilla land heter Sverige, den självutnämnda humanitära stormakten.
Citera
2023-10-11, 19:23
Medlem
Arab och muslim...det kanske är dax att vi behandlar er som ni behandlar andra...som inte är av er tro...

Dax att välkomna paradiset. Att sakta men bestämt försvinna från Sverige - vi hatar ju er trots allt...precis som alla andra kommer att hata er var ni än bor...konstigt..

Det måste vara alla de andra som har fel....min religion som dödar barn och kvinnor är den bästa...
Citera
2023-10-11, 19:23
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Israel törs och USA kommer att offra allt annat för att skydda Israel. Det är därför situationen är så allvarlig för hela världen.
Ja den är allvarligare än många kanske förstår.
Det kan sluta riktigt illa.
Och den här gången tror jag inte Sverige klarar sig undan.
Vi får se, men för jävligt är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in