Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Vi kan ta lite om allt det här med katter och hur man kan försöka komma runt det. Jag ska skriva nåt inlägg om hur Apple kommit fram till detta. De har testat med en miljard ansikten typ och haft referensgrupper hit och dit och det finns siffror på hur stor felmarkinalen är och sånt.
T.ex menar man att barn under 13 år kan matcha "fel" då deras ansikten ite är färidvuxna och sen såna "självklarheter" som enäggstvillingar och liknande. Tekniken är väldigt avancerad som jag varit inne på. Det går at låsa upp med olika modeller av solglasögon, mössa, halsduk osv.
Jag ska läsa dina inlägg lite mer omsorgsfullt vid tillfälle.
Du vet hur jag får kämpa mig igenom dom...
Men det logiska är ju att det är Maja som pillat med mobilen. jag vet själv med mig att jg kan ha glömt saker jag har sagt/gjort när jag sovit och vaknat upp, men främst tänker jag att det är omänskiliigt att kräva av någon att man ska minnas varje detalj man har ghort med sin mobil under en sådan här natt.
Samtidigt är min och flera andras tankar att Maja hörde något och vaknande till, tittade på mobilen.
Det är rimligt att tro att om så är fallet, då vet hon med sig att hon har reagerat på något.
Men vad det sen bevisar....
Ja, hon kan mycket väl vara medveten om ett fullt pågående bråk, till och med andra obehagliga ljud som hon fattar vad det handlar om...
Men vågar inte berätta om det för någon endaste människa.
Eller så gick hon in och gjorde något.
Men hur ska det bevisas?
Inte via 02:33 iaf.