2023-10-11, 09:52
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi
Kan du sammanfatta samtalet? Kunde lyssna 30 sek sen klarade jag inte längre!

Pappa Stor #289

Jadu, flickan säger att hon gärna vill ha barn, gäddan lovar att han ska ställa upp och hjälpa henne om hon blir gravid. Dvs han säger allt som hon vill höra, så att säga.
Till råga på eländet så talar han med henne som när man talar med en femåring (tjejen i samtalet framstår som förståndshandikappad).

Gäddan blir dock lite less vid 09:18 när hon berättar att hon ska ha svarta mjukisar när de träffas.
Men han instruerar henne att det är bättre att ha en liten kjol samt en tight top. Men om det är kallt så får hon ha på sig en liten liten jacka.

Höjdpunkten är vid 10:30:
Gädda: Duktiga flickor när de träffar någon de tycker om...
Flicka: mmmmm?
Gädda: då har de inga trosor på sig.
Flicka: *fnittrar*
Gädda: mmmmm *uppmanande tonfall*
Flicka: *tystnad*
Gädda: Är du en duktig flicka?
Flicka: Ja, jag tror det...
Gädda: vad bra! Då vet du hur du ska göra då.

Kan inte förstå att inte gäddan genomskådar samtalet. Samtalet Combat-gäddan (#250) fick var ju väldigt trovärdigt, men detta samtal alltså
Citera
2023-10-11, 10:05
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobrass
Här

Varför raderar du hela jävla tiden?
Citera
2023-10-11, 10:18
Medlem
TheGreatWhiteBitchs avatar
Det här gjorde mig glad: https://dumpen.se/2023/10/11/forstora-bevis/

Många gäddor som skakar/kommer att skaka galler.
Citera
2023-10-11, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Snyggt erkännande när det blir anmält som skadegörelse, din identitet lär ju redan vara fastslagen i sonens santalslogg från kl 15 idag. Upprepar omdömet andra gett om dig--IDIOT!

Riktigt tjusigt!
Känner familjen och vet att de begärt spårning på numret. Snacka om att göra bort sig.
Pajas!
Citera
2023-10-11, 10:29
Medlem
Citat:
Har dragit dumpen.se #gädda290 storr över hela hans garage med sprayfärg.

Det är ju bara korkat och smaklöst
Citera
2023-10-11, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Återigen så tycker jag att du trakaserar gäddans anhörig som troligen har nog med att reda upp sina liv efter att gäddan avslöjades. Kan du förklara för mig hur du tänker när du ger dig på familjen och inte endast gäddan?
Gäddan kan du med nöje trakassera enligt mig men inte hans anhöriga.

Du citerade fel person här. Jag har fan inte ringt nån anhörig. Skulle aldrig ägna mig åt sådana fåntratterier.
Citera
2023-10-11, 12:07
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Du kanske menar 289?

Ja jag menar 289. Lite trött.
Senast redigerad av Glitterfian 2023-10-11 kl. 12:10.
Citera
2023-10-11, 14:52
Medlem
Citat:
Det vet han nog vid dehär laget. Har hänt lite grejer ikväll tydligen. Han sover i sitt garage mitt I bollsta för hans fru har bett han dra åt hellvete. Såg han köra runt i sin svart röda mini Cooper idag. Han håller sig runt garaget. Tror det är hans fruga som står på stugan så dit kan han inte fara

För det första, han äger INTE fastigheten (garaget), utan den ägs av Bollsta veterantraktorförening. Bollsta veterantraktorförening är några pensionärer som renoverar gamla traktorer och gäddan har aldrig varit medlem i den föreningen. Han har lånat ett utrymme där och är redan ombedd att flytta ut.
Så hur man kan vara så jävla bränd i huvudet så man vandaliserar andra människors egendom utan att ens göra ett uns research är helt förbluffande.
Det är bara att gå in på lantmäteriet och kolla som jag har gjort här: https://imgur.com/uuSVreu
Någon jävla standard måste man fan kunna kräva.

Anledningen att jag vet allt detta är att en av gubbarna som är med i föreningen är min pappa.
Citera
2023-10-11, 15:05
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsegon
För det första, han äger INTE fastigheten (garaget), utan den ägs av Bollsta veterantraktorförening. Bollsta veterantraktorförening är några pensionärer som renoverar gamla traktorer och gäddan har aldrig varit medlem i den föreningen. Han har lånat ett utrymme där och är redan ombedd att flytta ut.
Så hur man kan vara så jävla bränd i huvudet så man vandaliserar andra människors egendom utan att ens göra ett uns research är helt förbluffande.
Det är bara att gå in på lantmäteriet och kolla som jag har gjort här: https://imgur.com/uuSVreu

Anledningen att jag vet allt detta är att en av gubbarna som är med i föreningen är min pappa.

För det första, verkar ju inte stämma att någon kladdat på garaget, vad grinar du om?

Har din far träffat pussmunspeddot mkt?
Om så är fallet, vill du kolla om peddot snackar om flickor/kvinnor på ett perverst sätt i vardagen?
Gör han pussmunnar mot folk också, eller bara små flickebarn?
Citera
2023-10-11, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsegon

Äckligt. Gubbarna i föreningen lär sanera soffan eller sofforna vilka gäddan chattar om ska finnas i garaget.

Det gränslösa gäddslemmet har nog äcklat friskt där.

Det var till garaget gäddan skulle hämta upp och ta med barnet för sexuella aktiviteter.

Är det klarlagt att garaget blivit vandaliserat? Eller är det bara snack?
Citera
2023-10-11, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Äckligt. Gubbarna i föreningen lär sanera soffan eller sofforna vilka gäddan chattar om ska finnas i garaget.

Det gränslösa gäddslemmet har nog äcklat friskt där.

Det var till garaget gäddan skulle hämta upp och ta med barnet för sexuella aktiviteter.

Är det klarlagt att garaget blivit vandaliserat? Eller är det bara snack?

Dom har brutit sönder en värmepump och rören till värmepumpen så gasen läckt ut, och dom har kastat in sten genom fönsterrutorna.

Det med sprayfärgen vet jag inte något om.
Citera
2023-10-11, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
För det första, verkar ju inte stämma att någon kladdat på garaget, vad grinar du om?

Har din far träffat pussmunspeddot mkt?
Om så är fallet, vill du kolla om peddot snackar om flickor/kvinnor på ett perverst sätt i vardagen?
Gör han pussmunnar mot folk också, eller bara små flickebarn?

Så du menar att om någon vandaliserar din egendom så är det inget att grina om?
Idiot..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in