2023-10-10, 19:19
Medlem
timpanis avatar
Räkna hur många gånger #289 säger "Vet du vad..." där på Sundbybergs station.

Jag tror han kommer upp i tresiffrlgt!
Citera
2023-10-10, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Räkna hur många gånger #289 säger "Vet du vad..." där på Sundbybergs station.

Jag tror han kommer upp i tresiffrlgt!
Ungefär lika många gånger som #290 sa ”för det första” 👍
Citera
2023-10-10, 19:39
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Min favorit bland varselgäddorna är den här tomten: https://dumpen.se/2022/11/29/jonkopingstomten-napp-168/

Han har den dummaste uppsyn som nånsin skådats när han försöker spela oförstående. Lägg där till munderingen inkl gummistövlar!

Håller med dig här, gädda #168 var nog den största mupp-favoriten av varselgäddorna. Han får nummer 1 i Idiot-pris av mig...

Det är ju fan helt sjukt hur utbrett användandet av varselkläder hos svenska män är i civila sammanhang, både bland pedofiler och vanliga män. Hur fan står det till med den svenska genbanken egentligen? Inte konstigt att araberna är överlägsna...
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-10-10 kl. 19:43.
Citera
2023-10-10, 19:40
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ungefär lika många gånger som #290 sa ”för det första” 👍
Och ungefär som Pekka sa "Snälla, lägg inte upp det här. Det kommer gå åt helvete."
Citera
2023-10-10, 20:35
Medlem
Cobrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merkolin
Du ringde honom strax efter 12 igår natt, och i eftermiddags.
Nej ringde idag klockan 3
Citera
2023-10-10, 20:38
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merkolin
Du ringde honom strax efter 12 igår natt, och i eftermiddags.
Intressant att du vet det..
Citera
2023-10-10, 20:49
Medlem
Cobrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Intressant att du vet det..
Har inte ens gjort det. Ringde han idag klockan 3
Citera
2023-10-10, 20:52
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobrass
Här är i princip hela samtalet

Han vill alltså få det till att det är synd om honom och att det är ett missbruk? Funderar på att avlivning nog är enda botemedlet på dessa självupptagna, narcissistiska peddona. Om något så var uppringaren för snäll, berätta vad som händer om han visar sig på byn istället.
Citera
2023-10-10, 20:55
Medlem
Cobrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Han vill alltså få det till att det är synd om honom och att det är ett missbruk? Funderar på att avlivning nog är enda botemedlet på dessa självupptagna, narcissistiska peddona. Om något så var uppringaren för snäll, berätta vad som händer om han visar sig på byn istället.
Det vet han nog vid dehär laget. Har hänt lite grejer ikväll tydligen. Han sover i sitt garage mitt I bollsta för hans fru har bett han dra åt hellvete. Såg han köra runt i sin svart röda mini Cooper idag. Han håller sig runt garaget. Tror det är hans fruga som står på stugan så dit kan han inte fara
Citera
2023-10-10, 20:56
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach

Hade jag vart Micke hade jag inte slutit mina ögon. Den mannen kan inte slappna av.

Kul när han ska visa upp sin husvagn, lär kännas tryggt.
Tror det går i släkten att fäderna nosar med sina ollon i barnens hål. Brunhål som mushål. Den husvagnen lär va mäkta nedlusad av pedofili.
Citera
2023-10-10, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobrass
Jag råkade ringa t hans son. Frågade vart jag kommit han sa då sitt namn. Så nämnde inte ens vad som hadde hänt utan la på och bad om ursäkt. Har inte terroriserar någon
Så jävla dåligt. Vilken idiot som helst fattar väl att barns abonnemang står på föräldrarna, stackars unge! Inte din rätt att ta dig, skäms för fan!
Citera
2023-10-10, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Är han medlem i en lokal bilklubb? Äger han en amerikanare?

Har nu tittat igenom delar av den långa chatten. Han pratar om en soffa i garaget. Och om en sommarstuga. Kanske dit han flytt?

Det brukar inte vara populärt att komma ut som sex-jagande äckel efter småflickor.

Gäddan lär vara ganska körd i byn. Är samhället stort där han bor?
Ja, står i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in