2023-10-11, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Om du hävdar att fiskarna hävdat en betydligt högre ålder tidigare i chatten än vad de senare uppger så får du bevisa det annars så hänvisa till någon källa annars hittar du bara på en massa strunt

Det ni sektmedlemmar inte förstår är hur otroligt lätt det är att manipulera chatt loggar till sin fördel. Vilken jävla idiot som helst skulle i princip kunna göra det.
Citera
2023-10-11, 09:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Det ni sektmedlemmar inte förstår är hur otroligt lätt det är att manipulera chatt loggar till sin fördel. Vilken jävla idiot som helst skulle i princip kunna göra det.
Varför motbevisar inte gäddorna det då? Med sina egna chattloggar.
Citera
2023-10-11, 10:43
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Måhända skulle dom kunna göra det om de hamnade inför skranket. Men det är som bekant obefintligt med en uthängd som hamnar där.
Dumpen är en kangaroo court.

Lustigt hur många här som kräver bevis hit och dit eller källa. Medans själva hänvisar dom till dumpen som någon auktoritet inom området.

Om man ljuger om IP nummer och ålder så vad mer förvanskas?

Har inte forskat i det ämnet än och inte sett någon i tråden belysa det. Vilken laglig rätt har S att ringa till anhöriga/arbetsgivare och påstå att deras partner/anställde kontaktar fiktiva fjortisar i sexuellt syfte. Rent spontant tror jag att det ligger utanför ramen för ett utgivningsbevis. För det är ju muntligt per telefon. För övrigt är samtalen inte dokumenterade så det föreligger inget journalistiskt syfte.

Hypotes:
”Olaga integritetsintrång innebär att en person sprider en bild på en annan person. Det behöver inte vara en bild utan det kan även vara andra uppgifter. Det avgörande är om bilden eller uppgiften är integritetskänslig. Det kan till exempel handla om uppgifter om personens sexualliv eller hälsotillstånd.”
Senast redigerad av whack-a-mole 2023-10-11 kl. 11:16.
Citera
2023-10-11, 11:01
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:

Är chattloggen manipulerad så får man väll bevisa det i sånna fall, annars går jag efter suspension of disbelief tills motsatsen bevisas
Citera
2023-10-11, 11:23
Medlem
https://dumpen.se/2023/10/11/forstora-bevis/

Dags att swisha!
Fan va bra ni är Dumpen! ❤️
Citera
2023-10-11, 11:35
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Kul med självutnämnda anonyma gäddjurister. Om de är så säkra och duktiga så anmäl Dumpen för...förtal lögn dupering.... va fan som helst.

Det enda gäddorna kan göra är att försöka öka gäddjuristet härinne det är deras enda försvar.
Dumpenhatarna har ingen koll alls. Det har visat sig att flera gäddor har begått brott och åkt dit för att Dumpen alltid kontaktar polisen. Minsta lilla misstanke från polisen sida så har de rätt att gå in i andras hem och det kan röra sig om vad som helst. Det är rätt många pedofiler som åker dit. Hade inte varit möjligt om det inte vore för detta.
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
https://dumpen.se/2023/10/11/forstora-bevis/

Dags att swisha!
Fan va bra ni är Dumpen! ❤️
<3
Citera
2023-10-11, 11:37
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Det finns inget att motbevisa och de korkade dumpenhatarna vet om att de är skyldiga till alla anklagelser till fullo med bevis.
Citat:
Du kanske har märkt att ingen kallar dig för pedofil så du kanske ska sluta uttrycka skällsord mot de som inte är pedofiler. Håll diskussionsnivån som råder här.
Citera
2023-10-11, 11:42
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Måhända skulle dom kunna göra det om de hamnade inför skranket. Men det är som bekant obefintligt med en uthängd som hamnar där.
Dumpen är en kangaroo court.

Lustigt hur många här som kräver bevis hit och dit eller källa. Medans själva hänvisar dom till dumpen som någon auktoritet inom området.
Dumpen visar vad de äckliga gäddorna har skrivit till barn.
När en person skriver att denne är 14 eller yngre så blir gäddorna intresserade och då uttrycker de sitt innersta jag. Du kan inte försvara det. Stå för vad ni säger/gör eller sluta helt och hållet.
Senast redigerad av sunless 2023-10-11 kl. 11:57.
Citera
2023-10-11, 11:48
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Åter igen, var finns bevisen på att 14 först säger 18 28 38 för att sedan ändra sig till 14. Och var finns bevisen för att gäddan chattat om gäddan vetat 14 från början? Du nämner att de fått reda på 14 tidigt, det vet du dels inte för att chatten i den första kanalen finns inte med, dessutom har tiden inte större betydelse för män kan gå igång på nästan nolltid.
Det ligger på gäddan att bevisa det.
För att sätta dit dig så krävs det att man visar ett par inlägg från dig.
Hur ska du motbevisa något du har gjort som är permanenta och skottsäkra bevis? Game over ducky, game over.
Citera
2023-10-11, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Frågan är ju vad både frun/sambon gör med informationen. Kanske kan han slå blå bolster i ögonen på henne! Spela roll nu vet ALLA att han sexchattat med barn och även vill träffas.

I det fallet finns inget försvar för han kom till det förmodade mötet med ett barn.

Det är ju faktiskt hela grejen det Dumpen gör att det är i stort sett vattentätt för OM någon hade försökt sätta dit någon annan så är det ju bara att lämna in alltihop till polisen för att undersöka.

Hade JAG blivit oskyldigt blivit lurad på jag vet inte hur....Då hade jag gladeligen bett Sara eller Patrik....: Ring polisen detta är inte rätt och då hade givetvis inte Dumpen hängt ut mig förräns polisen sagt sitt

Dumpens sätt att publicera är nog vattentätt tror jag för om någon blivit oskyldigt konfronterad så hade denna person gladeligen velat ha dit polis.

Ja inte fan hade jag låtit min familj och arbetsplats vara övertygade om att jag vill knulla barn. Det är då ett som är säkert.

Och om han gått med till polisen så hade Dumpen väntat tills det hela blev utrett. Hans sätt att skratta var högst obehagligt. Psykopat?
Citera
2023-10-11, 11:54
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ja inte fan hade jag låtit min familj och arbetsplats vara övertygade om att jag vill knulla barn. Det är då ett som är säkert.

Och om han gått med till polisen så hade Dumpen väntat tills det hela blev utrett. Hans sätt att skratta var högst obehagligt. Psykopat?
En arrogant psykopat och inget annat. Har noll insikt och förståelse för mänskligt beteende. Ungefär det vi ser här från gäddor och dumpenhatare.
Han kände till Dumpen så impulskontrollen är helt ur funktion. Det kännetecknar dem dessvärre.
Citera
2023-10-11, 11:56
Medlem
whack-a-moles avatar
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Personlig_integritet#:~:text=Personlig%20integrite t%20är%20ett%20rättsligt,ses%20således%20som%20ett %20brott.&text=Ingen%20får%20utsättas%20för%20godt yckligt,sin%20heder%20eller%20sitt%20anseende.

”För de som utför olaga integritetsintrång på någon kan domen bli böter eller upp till 2 års fängelse. Vid fall där olaga integritetsintrång anses vara grovt får man minst 6 månader i fängelse och upp till 4 år.”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in