Citat:
Tuppen var först lite förvånad sen blev han arg och gick. Han trodde att han hade en massa rättigheter och att Sara och Patrik inte får filma, prata eller lägga ut. Tror att han är en sån där som efter att ha kört en liten bit ringer till en advokat. Fast det var sent så han kanske gör det när det ljusnat.
Men det som visades fick mig att tro att han ska vara arg ett längre tag. Hans försök att blidka sambon är väl att Dumpen gör en massa olagligheter och det är jag Tuppen som är offret här. Inte du. Det var ju inga riktiga barn. Jag ska stämma dem.
Men nu vet familjen och jobbet. Så vad han tar sig för sen är väl upp till vara och en att tro något om.
Men det som visades fick mig att tro att han ska vara arg ett längre tag. Hans försök att blidka sambon är väl att Dumpen gör en massa olagligheter och det är jag Tuppen som är offret här. Inte du. Det var ju inga riktiga barn. Jag ska stämma dem.
Men nu vet familjen och jobbet. Så vad han tar sig för sen är väl upp till vara och en att tro något om.
Frågan är ju vad både frun/sambon gör med informationen. Kanske kan han slå blå bolster i ögonen på henne! Spela roll nu vet ALLA att han sexchattat med barn och även vill träffas.
I det fallet finns inget försvar för han kom till det förmodade mötet med ett barn.
Det är ju faktiskt hela grejen det Dumpen gör att det är i stort sett vattentätt för OM någon hade försökt sätta dit någon annan så är det ju bara att lämna in alltihop till polisen för att undersöka.
Hade JAG blivit oskyldigt blivit lurad på jag vet inte hur....Då hade jag gladeligen bett Sara eller Patrik....: Ring polisen detta är inte rätt och då hade givetvis inte Dumpen hängt ut mig förräns polisen sagt sitt
Dumpens sätt att publicera är nog vattentätt tror jag för om någon blivit oskyldigt konfronterad så hade denna person gladeligen velat ha dit polis.