2023-10-10, 19:12
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Om du inte missat det så kommer dumpen med mobiltelefonen och ber polisen att fota av chattloggen där övergreppsbilderna finns
En avfotad skärm kan inte användas som bevis, de behöver metadata för att de ska kunna användas som bevis. Minst metadata från skärmdumpen, men förmodligen metadata från den kanal de använt.
Citera
2023-10-10, 19:15
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
En avfotad skärm kan inte användas som bevis, de behöver metadata för att de ska kunna användas som bevis. Minst metadata från skärmdumpen, men förmodligen metadata från den kanal de använt.

Det ksk inte kan användas som bevis men räcker som anledning till att begära husrannsakan
Citera
2023-10-10, 19:18
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Dina sociala kontexter är väldigt obegripliga med det finns inget botemedel mot det. Man kan alltid öva på det.

Då kan jag fortsätta på ditt spår eftersom den här tråden verkar handla om ditt tillstånd ibland. Vem ska lura i dig starköl och vad är likheten mellan lättöl och barn gäddor vill ha sex med?

Red. Det är ju det gäddorna gör!
Vart har du bevis på att barn först låssas sig vara äldre för att sedan bli 14, och varför skulle de göra på det sättet, var ser du logiken i detta?
Citera
2023-10-10, 19:20
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Det ksk inte kan användas som bevis men räcker som anledning till att begära husrannsakan
Nej det räcker inte. Är som jag skulle ringa anonymt till 114 14 och påstå att min granne tittar på BP. Tror du Polisen bryter sig in hos snubben hux flux? Glöm det.
Citera
2023-10-10, 19:40
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Nej det räcker inte. Är som jag skulle ringa anonymt till 114 14 och påstå att min granne tittar på BP. Tror du Polisen bryter sig in hos snubben hux flux? Glöm det.

Enda som krävs för husrannsakan är att det finns en anledning att anta att ett brott har begåtts

Om förundersökningsledaren anser att chattloggen ser fejkad ut så blir det givetvis ingen husrannsakan, bedömer dom den som riktig så bryter dom sig in

Så ser lagen ut
Citera
2023-10-10, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Vad är det som du inte begriper ang att man inte får ha sex med minderåriga?
Även om någon först säger att de är 18 år och sedan säger att de är 14, så är det olagligt
Det finns inga om men eller kanske

och ja jag förstår att vissa av er ”bara” är halvt efterblivna, och att ni aldrig kommer att få ligga

Men eftersom det nu i eran värld är helt omöjligt att säga nej när någon hintar om sex
Så är det ju bättre att ni knullar med varandra. Win-win för alla

Bara att ni köper en peruk och en klänning och turas om
Visst att det säkert känns lite surt att stå på alla fyra och ta emot
Men bara att du biter ihop och tänker positivt i minut eller två, och sedan är det din tur att bli av med oskulden 😍🥰🥰

😂🤣 word
Citera
2023-10-10, 20:36
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Enda som krävs för husrannsakan är att det finns en anledning att anta att ett brott har begåtts

Om förundersökningsledaren anser att chattloggen ser fejkad ut så blir det givetvis ingen husrannsakan, bedömer dom den som riktig så bryter dom sig in

Så ser lagen ut
Var är fup:n? Ingen som har begärt ut den?
Citera
2023-10-10, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Tuppen var först lite förvånad sen blev han arg och gick. Han trodde att han hade en massa rättigheter och att Sara och Patrik inte får filma, prata eller lägga ut. Tror att han är en sån där som efter att ha kört en liten bit ringer till en advokat. Fast det var sent så han kanske gör det när det ljusnat.

Men det som visades fick mig att tro att han ska vara arg ett längre tag. Hans försök att blidka sambon är väl att Dumpen gör en massa olagligheter och det är jag Tuppen som är offret här. Inte du. Det var ju inga riktiga barn. Jag ska stämma dem.

Men nu vet familjen och jobbet. Så vad han tar sig för sen är väl upp till vara och en att tro något om.

Frågan är ju vad både frun/sambon gör med informationen. Kanske kan han slå blå bolster i ögonen på henne! Spela roll nu vet ALLA att han sexchattat med barn och även vill träffas.

I det fallet finns inget försvar för han kom till det förmodade mötet med ett barn.

Det är ju faktiskt hela grejen det Dumpen gör att det är i stort sett vattentätt för OM någon hade försökt sätta dit någon annan så är det ju bara att lämna in alltihop till polisen för att undersöka.

Hade JAG blivit oskyldigt blivit lurad på jag vet inte hur....Då hade jag gladeligen bett Sara eller Patrik....: Ring polisen detta är inte rätt och då hade givetvis inte Dumpen hängt ut mig förräns polisen sagt sitt

Dumpens sätt att publicera är nog vattentätt tror jag för om någon blivit oskyldigt konfronterad så hade denna person gladeligen velat ha dit polis.
Citera
2023-10-10, 21:16
Medlem
Citat:
Finns inget om det. Står inget om det.
Du och Ankan-mannen försvarar det där varje dag så det är hyckleri från er sida.
https://dumpen.se/2023/10/07/system-reboot/

Spänn ihop gälarna och se ovan.

Kul med självutnämnda anonyma gäddjurister. Om de är så säkra och duktiga så anmäl Dumpen för...förtal lögn dupering.... va fan som helst.

Det enda gäddorna kan göra är att försöka öka gäddjuristet härinne det är deras enda försvar.
Citera
2023-10-10, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole

Min FD granne såg genom fönstret att hans granne på andra sidan kollade BP. Tog mindre än 20 min innan han fick polisbesök och där och då beslutades om husrannsakan varvid grannen åkte fast.
Citera
2023-10-10, 21:23
Medlem
Citat:
Är du så jävla dum att du dricker alkohol och drar parallellen att lättöl skulle vara barn så ser det iallafall bättre ut än när du försvarar gubbar som våldtar småbarn i din eviga ensamhet.
Varför kontaktar du inte Dumpen förresten?

P.S. Jag köper att det finns folk som lurar i dig saker.

Sunless haha du har helt rätt. Vilken jävla liknelse han försökte med!! Chattar jag med en person som jag tycker är trevlig och det skulle glida i vpå sex då nog fan stänger jag ner när jag får reda på åldern om jag inte visste det förut....Spelar ingen roll hur eller vad personen skriver.. är de minderåriga så är det i min bok PERSONA NON GRATA efter det. Hur svårt är det att fatta.
Citera
2023-10-10, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Lättöl motsvarar en vuxen 18 och äldre, sedan trycker de en starköl under näsan (barn) och förväntar sig att alla ska kunna motstå.

Var finns beviset på att underårig först påstår sig vara vuxen för att sedan ändra sin ålder, bevis på det finns inte. Och därmed är det omoraliskt att agera utifrån dessa förutsättningar som inte bevisats att de finns.

Det är omoraliskt att inte låta bli att våldta barn!

Jag undrar hur det känns för en gädda att se sina loggar där de chattar med barn när de kommer ut i offentligheten?

Det måste kännas tufft när ens innersta begär presenteras för allmänheten och det blir till allmän beskådan.

Det måste fsnxta i själen då ens hemligheter presenteras .

Undrar hur det känns i själen när chattarna presenteras så jobbarkompisar.partners vänner och grannar kan läsa???

Ett sätt är väl att gå in här och försöka smutskasta den som avslöjade alltihop alltså Dumpen.

Det blir till slut bara ett tomt svart hål för det hjälper inte Gäddan är nu och förevigt uthängd och utan partner ,vänner ,arbete...... ett roligt liv bara för att man inte kan låta bli att försöka träffa ett barn att våldta.

Ni alla gäddor härinne.....Var det värt allt detta? Var det verkligen värt att förstöra era liv på detta sätt bara för att ni inte kunde låta bli..........,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in