Citat:
Ursprungligen postat av
FriendlyNo1
J**, #289, är utbildad IT-tekniker och har mest tagit dom jobb som han fått genom att halka in på samma ställe som någon annan som var dum nog att gå i god för #289 av snällhet. Han är en sån där som alltid är snällast, drar gärna upp om ursprunget på hans fru i ett försök att visa vilken god människa han är, försöker alltid framstå som den mest vuxna men är helt uppenbart en jävla pappskalle. När det kommer till IT så har han genomfört utbildningen men han är ingen som jag skulle släppa in i en produktionsmiljö, aldrig i livet. Han snyter sig bland folk som en ociviliserad apa (för ociviliserade apor: man snyter sig i badrummet och tvättar händerna efteråt). Är alltid den som ska vara så jävla märkvärdig. Kolla på mig! Jag har erfarenheter! Jag har exempel! Jag har åsikter!
Det tar ca 5 minuter att bli trött på idioten.
Han har väl den fru han har eftersom ingen svensk tjej ens skulle kolla åt honom med tanke på hur han ser ut. Thailändskor och framförallt afrikanskor tar precis vilket skräp de får bara de kan få någon försörjning och uppehälle. De är inte så nogräknade. Har en polare i åldern 40+ Smällfet, flintskallig och som aldrig varit med en tjej och som var att betrakta som en "incel" tills han fick en afrikanska från Eritrea på kroken via någon dejtingsajt. Han gifte sig med henne, hon fick medborgarskap, Hon stannade kvar hos honom och "överöste honom med kärlek" precis så länge som krävdes tills hon hade lärt sig språket tillräckligt bra och fått ett eget jobb och insåg att han knappt hade några pengar. Då drog hon snabbare än en avlöning. Till slut kom det fram att de aldrig haft sex, inte ens på bröllopsnatten... De hade bara kramats, hon hade sagt att hon inte var "redo" än... och blev tydligen aldrig redo heller, inte för honom i alla fall. Så vissa måste lita till afrikanskor för att få någon brutta överhuvudtaget.