2023-10-09, 13:17
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Vilken sorti om skägg-gäddan hade valt att hoppa framför tåget mitt framför Dumpens ögon!
Det hade varit det bästa som hänt!👌🏼🔝
Citera
2023-10-09, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korvmannen76
#289 nu har diskussionen i den lokala Facebookgruppen Fjärdhundra Lever tagit fart. Ska bli intressant att följa vad grannarna tycker om att ha en sån jävel omkring sig.

Admin raderar tyvärr låter det som. Gick med bara för att jag ville se vad folk skriver.
Citera
2023-10-09, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Det hade varit det bästa som hänt!👌🏼🔝

Expressen aka gäddornas högborg hade fått diarré
Citera
2023-10-09, 14:10
Medlem
Gurotesukus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Admin raderar tyvärr låter det som. Gick med bara för att jag ville se vad folk skriver.
Nu stängdes den tråden, med hänsyn till gäddans familj.

Fy fan vad provocerad jag blir av #289. Vill på riktigt söka upp honom och slå honom gul & blå.
Citera
2023-10-09, 14:24
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LAB8
Vilken konfrontation är din tagen ifrån?
Det är väl från den här: https://dumpen.se/2022/02/03/fran-gallivare-till-sundsvall-for-familjelekar-napp-igen/
Citera
2023-10-09, 14:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker

Enl admin i "Fjärdhundra lever!" På fB har skäggpeddot flytt orten.
Hoppas saken säkerställs genom besök vid huset han bor i.
Citera
2023-10-09, 14:59
Avslutad
Senaste gäddan 289 har ju låst en del av sin Facebook, men inte tagit bort den.

Så- en bekant till mig skrev följande till några av hans vänner

"Hej.

Du känner inte mig men jag såg att du är vän med den här personen, stämmer det ?

Och, det är inget riktat mot dig - inte alls, men då han har låst alla möjligheter till att svara eller kommentera från icke kontakter på sim Facebook så tänkte jag att det är kanske bra om folk i hans närhet känner till vad han sysslar med online.

Om det mot förmodan inte skulle vara han så ber jag dig att bortse från det här meddelandet

https://dumpen.se/2023/10/08/pappastor-napp-289-sala-sundbyberg/"
Citera
2023-10-09, 15:00
Medlem
289 Vad tror ni? Har han rakat av sig skägget , klippt håret och satt på ett par solbrillor?
Citera
2023-10-09, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindysmatte
289 Vad tror ni? Har han rakat av sig skägget , klippt håret och satt på ett par solbrillor?

Svar ja, dock inga solbrillor men inga glasögon heller.
Citera
2023-10-09, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Lyssnade på samtalet nu. Omg!!! Vilken sjuk jävel!!! Alltså dör dessvärre av skratt😂😂😂

Jag älskar hur nöjd han låter när han hela tiden säger "mmmmmmmmmm" efter att barnet utbrusrtit "åååååååååååååeeeeeee". Samtalet är en Dumpenklassiket med massor att analysera .
Senast redigerad av Florman 2023-10-09 kl. 15:18.
Citera
2023-10-09, 15:20
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Senaste gäddan 289 har ju låst en del av sin Facebook, men inte tagit bort den.

Så- en bekant till mig skrev följande till några av hans vänner

"Hej.

Du känner inte mig men jag såg att du är vän med den här personen, stämmer det ?

Och, det är inget riktat mot dig - inte alls, men då han har låst alla möjligheter till att svara eller kommentera från icke kontakter på sim Facebook så tänkte jag att det är kanske bra om folk i hans närhet känner till vad han sysslar med online.

Om det mot förmodan inte skulle vara han så ber jag dig att bortse från det här meddelandet

https://dumpen.se/2023/10/08/pappastor-napp-289-sala-sundbyberg/"

Dumpen lär ha rätt bra spridning som det är så jag tror inte man behöver trakassera gäddornas facebook-vänner.
Citera
2023-10-09, 15:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag älskar hur nöjd han låter när han hela tiden säger "mmmmmmmmmm" efter att barnet utbrusrtit "åååååååååååååeeeeeee". Samtalet är en Dumpenklassiket med massor att analysera .

Det sjukaste jag hört, gäddan, det snuskigaste feta självgoda aset. Och den mentalt störda gurglande flickskådespelaren till fiskare. Luktar kiss bara av att höra "ååååeåeh"..
Så jävla genomvidrigt att tänka på hur denna Edward Blom look-a-like sitter och rullar förhuden under samtalet.

På något vis är detta sjukare än Robinsongäddan och Pappagäddans samtal tillsammans. Eftersom han tror sig tala direkt med med ett litet flickebarn. Blir så illa till mods.

Jag vill verkligen att denna feta gris far illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in