2023-10-10, 23:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Gädda #290 är ingen pedofil, bara klassisk snuskgubbe.
Riktiga pedofiler kan ni hitta på telegram.

Han är pedofil, det står på hans garageport, och han skickar kukbilder till vad han tror är barn.

Hejstefan, är du pedofil månne?
Citera
2023-10-10, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobrass
Får ta bild imorgon. Kutade därifrån när jag var klar

Innebär inte detta att de kan spåra skadegörelsen till dig? Du har ju ringt till dem (från din egen telefon antar jag) samt avslöjat att du var där och fick hjälp med bilen för ett tag sedan. De vet nog vem du är. Du kommer torska för detta.

Försvarar inte gäddan på något sätt. Men du verkar ju vara ett totalt efterblivet pucko.
Citera
2023-10-10, 23:25
Medlem
Citat:
Får ta bild imorgon. Kutade därifrån när jag var klar

Vad ringer du från då? Ditt egna nummer?
Citera
2023-10-10, 23:25
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Innebär inte detta att de kan spåra skadegörelsen till dig? Du har ju ringt till dem (från din egen telefon antar jag) samt avslöjat att du var där och fick hjälp med bilen för ett tag sedan. De vet nog vem du är. Du kommer torska för detta.

Försvarar inte gäddan på något sätt. Men du verkar ju vara ett totalt efterblivet pucko.
Återigen så tycker jag att du trakaserar gäddans anhörig som troligen har nog med att reda upp sina liv efter att gäddan avslöjades. Kan du förklara för mig hur du tänker när du ger dig på familjen och inte endast gäddan?
Gäddan kan du med nöje trakassera enligt mig men inte hans anhöriga.
Citera
2023-10-10, 23:27
Medlem
Cobrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Återigen så tycker jag att du trakaserar gäddans anhörig som troligen har nog med att reda upp sina liv efter att gäddan avslöjades. Kan du förklara för mig hur du tänker när du ger dig på familjen och inte endast gäddan?
Gäddan kan du med nöje trakassera enligt mig men inte hans anhöriga.
Det är gäddans garage. Han sover där nu när han blivit utslängd av frun
Citera
2023-10-10, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Även att ringa gäddan är fel. Hur vidriga de än är.

Vad är det för snack!?
Citera
2023-10-10, 23:33
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Det är gäddans garage. Han sover där nu när han blivit utslängd av frun
Aha det försvarar ju en del av dit agerande. Men är du säker på att det bara är han som blir drabbad av dig?
Citera
2023-10-10, 23:42
Medlem
TheGreatWhiteBitchs avatar
Man verkligen ser hur gädda 290 tappar färgen i ansiktet när dumpen förklarar att de ska ringa frun och arbetsgivaren 🥳
Citera
2023-10-10, 23:47
Medlem
290 identifierad ? Riktig otäck jävel
Citera
2023-10-10, 23:51
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Skojar du är gäddan identifierad, läs hela tråden dum jävel.
Citera
2023-10-10, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91

Alltså, jag förstår inte. Otäck? Snarare lite komisk. Men du menar att han är riktigt, riktigt otäck? En oerhört läskig typ? Vad ska vi då kalla dem som vill våldta bebisar? Det finns ju inget ord kvar för dem snart, för de orden har man slösat bort på ålderskrisande snuskgubbar med pussmunselfies. Oj förlåt, riktigt otäcka typer menar jag.
Citera
2023-10-10, 23:54
Medlem
EugenVs avatar
Alla filmer är inte bra, många är pinsamt utdragna och svamliga men en del har en fängslande dramaturgi som gör att det inte går att låta bli att titta flera gånger. Men bland Dumpens videokonfrontationer har jag listat tre favoriter och ingående gått analyserat deras inneboende kvalitet.
.
1. Bastugäddan får basta ensam #95. Han går upp för en källartrapp glad i hågen och öppnar leende dörren för den som han tror är fjortisen han ska dejta. Hans glada gemytliga min förbyts dock i en förvriden grimasch och paniken sätter in i samma ögonblick som han inser att han blivit avslöjad och lurad. Han tvärvänder i trappan och utropar ångestfulla självförebråelser, kastar sig in i ett källarförråd, slår igen dörren och låser.
https://dumpen.se/2022/05/04/bastugaddan-far-basta-ensam-napp-95/
.
2. Diskret (eller inte)Napp #281 Malmö. Den diskrete gäddan på Scaniabadet. Stannar upp, ser förvirrad ut när han möts av mobilkameror istället för fjortisen han trodde han skulle dejta. Men istället för att vända, som hade varit det smarta i det här fallet, går han rakt fram. Tre personer står på rad och konfronterar honom var för sig när han går förbi dem. Han försöker se oberörd ut när han passerar Patrik Sjöberg som ställer den retoriska frågan "varför chattar du med barn?" då blir han så provocerad att han inte kan låta bli att reflexmässigt stanna upp och försöka ge svar på tal men svaret blir bara halvhjärtat. Han fortsätter gå och när han passerar Sara Nilsson försöker han kaxa till sig och säger åt henne att sluta filma men det blir återigen halvhjärtat. När en tredje person han passerar nämner att de ska ringa polisen så inser "den diskrete" att allt är förlorat, får panik och börjar springa.
https://dumpen.se/2023/09/22/diskret-eller-inte-napp-281-malmo/
.
3. Kostymgäddan får bråttom #94. Måste ha anat att det var nåt lurt på gång för i samma ögonblick som han blir konfronterad börjar han springa. Och han springer och springer och springer. Han inser att spelet är förlorat och han får världens adrelinboost och kutar som en sprinterlöpare och filmas hela vägen när han springer bort mot horisonten. I kostym. Jag kommer osökt att tänka på avslutningsekvenserna i Chaplins stumfilmer.
https://dumpen.se/2022/05/04/10511/
.
Det var tre av mina favoriter. Är det nån som kan tipsa om fler så skriv gärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in