2023-10-08, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Kan du inte se Lill babs ansikte i denna bild är det synd om dig
https://image.femina.se/sdlinjz4tg_qus-nh-7722062.jpg?imageId=7722062&width=1600&height=2064 &compression=80
Då får vi ta till tunga artilleriet och du får googla det där Fångarna på fortet avsnittet när dom båda är i samma lag och har bandana bägge två

Här kan du och alla andra studera och se att Malin är dotter till Stephen Pearcy ,
Lead Singer of Ratt .
Liksom ingen diskussion !
https://bilddump.se/bilder/20231008233004-2001:2042:9a08:9400:d05e:67a7:e401:17e1.png
Citera
2023-10-08, 23:53
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Här kan du och alla andra studera och se att Malin är dotter till Stephen Pearcy ,
Lead Singer of Ratt .
Liksom ingen diskussion !
https://bilddump.se/bilder/20231008233004-2001:2042:9a08:9400:d05e:67a7:e401:17e1.png
Visserligen pratade vi om Kristin Kaspersen men ändå, smickrande bild du hittat iaf
Citera
2023-10-09, 11:43
Medlem
Blir intressant att se hur länge Malin ska leva på sin faders framtida bortgång. När mamsen dog var det ju eviga intervjuer och ”tala ut om sin sorg” i media… Har väl inte slutat än.

Vuxna människor förlorar sina föräldrar. Det är trist, men livets gång. Tänk er att ni här på FB sitter och grinar ut i fikarummet på jobbet för att er mamma dog för ett/två/fem år sedan… Någon vänlig kollega frågar; ”vad hittade du på i helgen” och du svarar; ”jag gick en promenad på mammas favoritställe och sedan lagade jag mammas favoritlasagne. För då känner jag att mamma är med mig”… Hyfsat snart skulle konversationen tryta 🙄

För övrigt var det komiskt hur hon och familjen ville få kringgå regler och behålla fina lägenheten i stan - för ”det hade ju mamma velat” 🙄

Är ju hennes enda sätt att hålla sig relevant, vuxna kvinnan. Fruktansvärt pinsamt.
Citera
2023-10-09, 23:28
Medlem
Citat:
Kan du inte se Lill babs ansikte i denna bild är det synd om dig
https://image.femina.se/sdlinjz4tg_qus-nh-7722062.jpg?imageId=7722062&width=1600&height=2064 &compression=80
Då får vi ta till tunga artilleriet och du får googla det där Fångarna på fortet avsnittet när dom båda är i samma lag och har bandana bägge två
Du har missuppfattat ämnet, som det kunde heta i samband med uppsatser i realskolan. Frågeställningen gällde likheten mellan en ung Lill-Babs och en ung Kristin. När Lill-Babs medverkade i Fångarna på fortet var hon 56 år. Det kallar inte jag en ung Lill-Babs.
Citera
2023-10-09, 23:47
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashy
Du har missuppfattat ämnet, som det kunde heta i samband med uppsatser i realskolan. Frågeställningen gällde likheten mellan en ung Lill-Babs och en ung Kristin. När Lill-Babs medverkade i Fångarna på fortet var hon 56 år. Det kallar inte jag en ung Lill-Babs.
Då erkänner du alltså att du gått och tittat på fånarna på fortet på min rekommendation och fann likheter iaf
Du vill påskinna att du alltid sätt likheten på äldre dagar alltså, nu har du i min förra post även fått en bild på en ung Kristin, du svarade inte på min fråga om du såg någon likhet i den
Citera
2023-10-09, 23:48
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Har Malin redan börjat att leve loppan på inför arvet efter sin far?
Citera
2023-10-10, 00:03
Medlem
Citat:
Då erkänner du alltså att du gått och tittat på fånarna på fortet på min rekommendation och fann likheter iaf
Du vill påskinna att du alltid sätt likheten på äldre dagar alltså, nu har du i min förra post även fått en bild på en ung Kristin, du svarade inte på min fråga om du såg någon likhet i den
Jag såg en bild på Google från fångarna på fortet och där fanns en viss likhet. Men som sagt det var inte en ung Lill-Babs. Jag googlade också nä programmet sänts. Det vari februari 1995 med trolig inspelning 1994. Din bild på en ung Kristin har enligt min uppfattning ingen likhet med Lill-Babs i motsvarande ålder.
Citera
2023-10-10, 00:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashy
Jag såg en bild på Google från fångarna på fortet och där fanns en viss likhet. Men som sagt det var inte en ung Lill-Babs. Jag googlade också nä programmet sänts. Det vari februari 1995 med trolig inspelning 1994. Din bild på en ung Kristin har enligt min uppfattning ingen likhet med Lill-Babs i motsvarande ålder.
Men åååå, spelar det nån roll? om du nu såg en viss likhet i fortet kan du väl nöja dig med att du också borde sett en likhet mellan 80-tals bilden på Kristin och på en leende Lill Babs under någon tidsålder + att ögonen är identiska, du får väl kolla på vem tar vem eller nått
Citera
2023-10-24, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Har han två lägenheter då? Han är skriven med sin fru Eva på Tegnergatan.

Japp, kanonläge precis vid Engelbrektsplan dessutom med gångavstånd till Humlegården, Stureplan, Kungsgatan o.s.v. Verkar vara en vanlig hyresrätt dessutom, eller ser jag fel? Wow! Lasse och Eva måste ha köat länge för att få en 5:a på 165 kvm med det läget!
Citera
2023-11-13, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Har Malin redan börjat att leve loppan på inför arvet efter sin far?
Hon tar alla tillfällen att grina ut i slaskmedia. Senast i.o.m Fars Dag igår....
Citera
2023-11-13, 16:14
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Hon tar alla tillfällen att grina ut i slaskmedia. Senast i.o.m Fars Dag igår....
Reagerade också på det. Vi vet att hon har sorg och kan förstå att hon är ledsen men hon har i alla fall haft en pappa hela livet som hon har kunnat fira varje år. Det finns många (barn och vuxna) som inte har någon pappa av olika anledningar som aldrig fått fira Fars dag.
Citera
2023-11-13, 16:14
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Reagerade också på det. Vi vet att hon har sorg och kan förstå att hon är ledsen men hon har i alla fall haft en pappa hela livet som hon har kunnat fira varje år. Det finns många (barn och vuxna) som inte har någon pappa av olika anledningar som aldrig fått fira Fars dag.

Hur är det relevant på något sätt? Det är väl som att säga till någon som just klagat på att maten är för salt att tänka på barnen i Afrika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in