Under slutet av förra veckan meddelade dottern Malin tillsammans med sin syster Maria, och Lasses fru Eva att läget tycktes vara bättre. Nu ett par dagar senare bryter Malin Berghagen återigen tystnaden.
På sin blogg berättar Malin att hon och halvsystern Kristin Kaspersen har åkt på resa utomlands. Resan som var inplanerad sedan en tid tillbaka, beskriver Malin som ett avbrott hon verkligen behövde.
Men att bege sig utomlands var inte ett lätt beslut. Att jag även fick kristallsjukan igen samma dag som pappa opererades har gjort att livet känts … vingligt på många sätt”, skriver hon på sin blogg och fortsätter: ”Men så började allt bli stabilare på hemmaplan och kristallerna la sig till rätta igen och jag vågade ta beslutet att åka. Med vetskapen att Rhodos ligger bara 3,5 timme bort med flyg.
Men på planet kom paniken i vågor. Gjorde jag rätt val? Människor runt omkring mig och de med kunskap sa ja. Så jag beslutade att lita på dem och ha tilliten”, skriver hon.
Hon avslutar inlägget med att rikta sig direkt till sin pappa med ett löfte om att nästa resa kommer bli med honom.
”Jag ser in i solnedgången… Nästa år ska jag vara här med dig pappa. Det lovar jag. Nej det BESTÄMMER vi!!”, skriver hon.
https://www.msn.com/sv-se/noje/entertainment/nya-beskedet-om-lasse-berghagen-dottern-malin-bryter-tystnaden-samma-dag-som-pappa-opererades/ar-AA1gSXQS?ocid=msedgntp&cvid=0c16298d4af243f7a2ca81 7d92401df8&ei=10