2023-10-09, 22:35
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Hitta nu, leta efter brojävlen som profilbild och inte omslagsbild😂. Tråkigt med en helt låst Facebook. Vad får dig att tro att det är just den?

Kan någon i detta område lokalisera klädsel och via det eventuellt företag som svinet får lön i från?

Stackars fru och barn att ha en så här vidrig best boende under samma tak.
Citera
2023-10-09, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ha! Där är han vars fru aldrig kom hem sen på kvällen (dumpen publicerade hans sms av misstag för ett tag sen)

https://imgur.com/a/EnlSJNy

Med gädduniformen nr 1 också: varseljackan!

Han är lite cool i början tills han inser att familj och arbetsgivare kommer kontaktas.

Jävla kung är du som screenade den där. Fy jävlar vad roligt.
Haja vilken kukångest den varselbärande pedofilen har när han sitter å väntar på frun.
HELVETE vad det måste rasat ett krig där hemma när hon kommer hem med sitt psykologiska stöd inform av syster eller bror för att hämta sina saker.
Citera
2023-10-09, 22:37
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Rebus på gädda 290.

Förnamn. Michael. Även nämts på Dumpen.
Efternamn. Samma som en utförsåkare P.W.

Födelseår. 1965.
Ort. Bollstabruk.

Riverside Cruisers.

Åh fy fan. Frugan jobbar på skola... stackars människa.
Citera
2023-10-09, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
Jag hittar vare sig han eller frun

Ledtråd så jag hittar

Vet inte hur mycket jag får skriva egentligen. Men du vet säkert vad frun heter. Ge fan i att slå in mellanslag mellan efternamnen så hittar du.
Citera
2023-10-09, 22:42
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Mo*di Group låter suspekt, är det Gäddans arbetsplats?
Citera
2023-10-09, 22:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1
J**, #289, är utbildad IT-tekniker och har mest tagit dom jobb som han fått genom att halka in på samma ställe som någon annan som var dum nog att gå i god för #289 av snällhet. Han är en sån där som alltid är snällast, drar gärna upp om ursprunget på hans fru i ett försök att visa vilken god människa han är, försöker alltid framstå som den mest vuxna men är helt uppenbart en jävla pappskalle. När det kommer till IT så har han genomfört utbildningen men han är ingen som jag skulle släppa in i en produktionsmiljö, aldrig i livet. Han snyter sig bland folk som en ociviliserad apa (för ociviliserade apor: man snyter sig i badrummet och tvättar händerna efteråt). Är alltid den som ska vara så jävla märkvärdig. Kolla på mig! Jag har erfarenheter! Jag har exempel! Jag har åsikter!

Det tar ca 5 minuter att bli trött på idioten.

Jag vill slå sönder honom av bara den beskrivningen. Lägg då till att han är pedofil.... oh my gad
Citera
2023-10-09, 22:45
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Jag vill slå sönder honom av bara den beskrivningen. Lägg då till att han är pedofil.... oh my gad

Kort men bra skrivet av dig. Tack för att du vill göra samma sak som alla vi som önskar barn slippa bli gäddors offer.
Citera
2023-10-09, 22:46
Medlem
Blackdollkillers avatar
Kolla på streetwiev på hans hemadress, villaområde med grannar😂😂😂. Kanske inte så troligt med knäcka en öl över häcken längre?😂
Citera
2023-10-09, 22:50
Medlem
Citat:
en öl över häcken längre?😂

Kommer bli molotov cocktails istället
Citera
2023-10-09, 22:50
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Den senaste pappa-stor-gäddan är ett riktigt as.

Man nästan hör hur han slickar sig om munnen när han talar med fiskaren och barnrösten. Flickan låter nästan lite utvecklingsstörd.

Bra jobbat Dumpen!

Oddsen för att äcklet rakar av sig skägg och ändrar utseende måste vara stor.

Låt oss njuta av löpande info om hur han blir av med jobb, familj och att livet faller fritt. Underbart när hans fuck you och skratt fastnar i halsen.

En av de vidrigaste gäddorna hittils.
Off topic: I all välmening, kolla vad du skrev första meningen, oddsen för att blabla, måste vara stora/höga? Det betyder ju att det är osannolikt att han rakar skägget och ändrar utseende. Men det är ju sannolikt så därför är oddsen låga, alltså skulle man satsat pengar så är det låga odds så man vinner inte mycket eftersom sannolikheten är så hög. Jag skrev också som du gjorde förut, och jag skriver fortfarande som ett arsle, så detta är en vänskaplig uppmaning att tänka på när du skriver, att hur du skriver kan göra så stor skillnad i hur du framstår.
Citera
2023-10-09, 22:52
Medlem
Bertil.1987s avatar
Den där tuppens leende lär nog snabbt bytas ut till något helt annat när han inser vad han gjort för under konfrontationen verkade det inte gått in hos han
Citera
2023-10-09, 22:52
Avslutad
Citat:
Kolla på streetwiev på hans hemadress, villaområde med grannar😂😂😂. Kanske inte så troligt med knäcka en öl över häcken längre?😂

Haja hur mkt barn den jäveln tittat på vid fotbollsplanen han delar häck med..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in