2023-10-09, 21:46
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Sexuella uttalanden om egna barn och andra saker som kan ens antyda att det kan finnas minsta fara för familjen anmäls till soc, ett brott är inte nödvändigt öht.

Dickpics, BP mm anmäls till polisen då de är brott (om inte fiskaren bett om dp, jag har dock aldrig sett det uttalas).

Med lönlöst menar jag att inget kommer hända med vårdnad av ev barn för att Dumpen anmäler till soc.

Eller för den delen skicka dickpics eller liknande. Olagligt måhända i teorin men i den kontexten har jag svårt att se att en dickpic skulle vara olagligt. Någon enstak gädda har dömts för att ha skickat barnporr till en fiskare.
Citera
2023-10-09, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ha! Där är han vars fru aldrig kom hem sen på kvällen (dumpen publicerade hans sms av misstag för ett tag sen)

https://imgur.com/a/EnlSJNy

Med gädduniformen nr 1 också: varseljackan!

Han är lite cool i början tills han inser att familj och arbetsgivare kommer kontaktas.
Jäkligt snyggt observerat av dig. Vi funderade ju en del varför det sms:et publicerades mitt i en annan gäddas chatt, ingen fattade vad det hade med andra gäddan att göra - hatten av för dig!
Citera
2023-10-09, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Med lönlöst menar jag att inget kommer hända med vårdnad av ev barn för att Dumpen anmäler till soc.

Eller för den delen skicka dickpics eller liknande. Olagligt måhända i teorin men i den kontexten har jag svårt att se att en dickpic skulle vara olagligt. Någon enstak gädda har dömts för att ha skickat barnporr till en fiskare.
Nej, men BP definitivt.

Underskatta inte soc.
Citera
2023-10-09, 21:57
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Kollade delar av den videon nu, där säger Sara att dumpen i dagsläget (februari 2022) hade 14 medarbetare som sitter och scannar av nätet = fiskare. Det var drygt ett och ett halvt år sen alltså, undrar hur många fiskare dom har idag.

Många många fler
Citera
2023-10-09, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Har han Facebook? Bra fixat!

Jag tror jag har hittat honom. Han har Sandöbron som omslagsbild.
Citera
2023-10-09, 22:13
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Jag tror jag har hittat honom. Han har Sandöbron som omslagsbild.

Japp. Han verkar försvara sin varselväst-verksamhet med att man bör ha ett "öppet sinne".

Relativt ung fru hade han också ...
Citera
2023-10-09, 22:16
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ok, jag hittar tyvärr inte den🙄. Stavar han med w eller v? Micke eller Mikael?

Hitta nu, leta efter brojävlen som profilbild och inte omslagsbild😂. Tråkigt med en helt låst Facebook. Vad får dig att tro att det är just den?
Citera
2023-10-09, 22:19
Medlem
139s avatar
Alltså seriöst, 58 år gammal, saggiga chipstuttar, lönnfet, ofördelaktigt ansikte som han gör pussmun med i sina närbildsselfies. "Åh du är så fin" får han till svar, och misstänker nada. "Ja, jag är väl jävligt fin helt enkelt?" tänker han säkert med noll självinsikt.

Och dessa långa porrnoveller och runkvideos han skickar? Herregud. Jag hade seriöst hoppat från en bro om det där var min farsa.
Citera
2023-10-09, 22:23
Medlem
Citat:
Hitta nu, leta efter brojävlen som profilbild och inte omslagsbild😂. Tråkigt med en helt låst Facebook. Vad får dig att tro att det är just den?

Hittade profilen via hans frus Facebook. Så det är nog rätt.
Senast redigerad av Teddy Picker 2023-10-09 kl. 22:25.
Citera
2023-10-09, 22:27
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Nej, men BP definitivt.

Underskatta inte soc.

Soc kan naturligtvis inte omhänderta barn för att deras pappa sexchattar med vad han tror är en minderårig (men visar sig vara en vuxen).
Vid en ev vårdnadstvist med mamman skulle han kunna få en del trassel däremot.
Citera
2023-10-09, 22:30
Avstängd
Rebus på gädda 290.

Förnamn. Michael. Även nämts på Dumpen.
Efternamn. Samma som en utförsåkare P.W.

Födelseår. 1965.
Ort. Bollstabruk.

Riverside Cruisers.
Citera
2023-10-09, 22:31
Medlem
Baron21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Hittade profilen via hans frus Facebook. Så det är nog rätt.

Jag hittar vare sig han eller frun

Ledtråd så jag hittar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in