2023-10-09, 20:46
Medlem
Klarar 289 pressen? Med tanke på telefonsamtalet finns det inte NÅN som skulle kunna köpa att det rör sig om nån form av misstag. Över 600 har kollat mrkoll idag.
Citera
2023-10-09, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Ny gädda igen!

Tuppen #290

https://dumpen.se/2023/10/09/tuppen-napp-290-kramfors/
Mainstream gädda.
Obligatorisk runkvideor och filmer: check
Noll självinsikt: check

#289 gav mer material att forska på tycker jag nog.
Citera
2023-10-09, 20:51
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ny gädda igen!

Tuppen #290

Ha! Där är han vars fru aldrig kom hem sen på kvällen (dumpen publicerade hans sms av misstag för ett tag sen)

https://imgur.com/a/EnlSJNy

Med gädduniformen nr 1 också: varseljackan!

Han är lite cool i början tills han inser att familj och arbetsgivare kommer kontaktas.
Senast redigerad av Carlbom 2023-10-09 kl. 21:00.
Citera
2023-10-09, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ha! Där är han vars fru aldrig kom hem sen på kvällen (dumpen publicerade hans sms av misstag för ett tag sen).

Han är lite cool i början tills han inser att familj och arbetsgivare kommer kontaktas.
Han står och ler på ett jävligt irriterande sätt. Ungefär som att han är smartare än alla andra och lätt kommer loss från den här kroken.
Fy fan vilken vidrig människa.
58 år och tror att en 14 åring är intresserad av hans prinskorv och chipstuttar.
Citera
2023-10-09, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1
J**, #289, är utbildad IT-tekniker och har mest tagit dom jobb som han fått genom att halka in på samma ställe som någon annan som var dum nog att gå i god för #289 av snällhet. Han är en sån där som alltid är snällast, drar gärna upp om ursprunget på hans fru i ett försök att visa vilken god människa han är, försöker alltid framstå som den mest vuxna men är helt uppenbart en jävla pappskalle. När det kommer till IT så har han genomfört utbildningen men han är ingen som jag skulle släppa in i en produktionsmiljö, aldrig i livet. Han snyter sig bland folk som en ociviliserad apa (för ociviliserade apor: man snyter sig i badrummet och tvättar händerna efteråt). Är alltid den som ska vara så jävla märkvärdig. Kolla på mig! Jag har erfarenheter! Jag har exempel! Jag har åsikter!

Det tar ca 5 minuter att bli trött på idioten.
Tack för en intressant beskrivning. Ja, din beskrivning passar väldigt bra på hans uppförande på videon.
Det är märkligt hur vissa människor alltid landar på alla fyra i arbetslivet.
Men denna situationen kommer han inte helskinnad ifrån.
Citera
2023-10-09, 21:16
Medlem
nullbytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ha! Där är han vars fru aldrig kom hem sen på kvällen (dumpen publicerade hans sms av misstag för ett tag sen)

https://imgur.com/a/EnlSJNy

Nu blev jag nyfiken och vill veta varför frugan inte kom hem.
Citera
2023-10-09, 21:24
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte
Nu blev jag nyfiken och vill veta varför frugan inte kom hem.
Undrar också! Sara brukar väl alltid vara den som sköter den typen av samtal, så om hon inte hade gjort det så hade någon annan gjort det utan hennes vetskap, vilket inte känns helt troligt. Eller så spreds ryktet snabbt på annat sätt. Om det nu inte var en tillfällighet att hon kom hem betydligt senare än vanligt, vilket inte heller känns troligt. Man vill ju veta lite mer om när det gick åt helvete med frugan.
Citera
2023-10-09, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Känns ju rätt lönlöst då inget brott begåtts.
Sexuella uttalanden om egna barn och andra saker som kan ens antyda att det kan finnas minsta fara för familjen anmäls till soc, ett brott är inte nödvändigt öht.

Dickpics, BP mm anmäls till polisen då de är brott (om inte fiskaren bett om dp, jag har dock aldrig sett det uttalas).
Citera
2023-10-09, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cutcut1337
Senaste gäddans telefonsamtal är som taget ur en skräckfilm. Dra åt helvete vilken sjuk individ, får kalla kårar längst hela ryggraden.

Kan du sammanfatta det lite för oss som inte klarar av att lyssna?
Citera
2023-10-09, 21:35
Avslutad
Citat:
Ny gädda igen!

Tuppen #290

Håller på och letar efter gädda 290 och har hittat en misstänkt identitet, men ej 100 säker ännu. Men kanske 96% säker...

På chattloggen i inledningen på Dumpen så står det ju Miwib1965 och det skulle ju då kunna antas vara förnamn som börjar på Mi och efternamn som börjar på Wib. Och slutar på "chael" respektive "erg" ...

Det finns en sån herre född 1965 med postort Bollstabruk (Kramfors kommun) som på Mrkoll har haft väldigt många besök nyligen. Någon mer som är på samma spår?

Den här som jag hittat nu äger enligt Ratsit ett flertal bilar (10 fordon) varav en ser ut att stämma med den han sätter sig i på slutet när han ska iväg på Dumpen, och sen en annan liten Mini Cooper som han skriver om att han ska montera en stereo i, stämmer också överens med Ratsit. Samt en blandrashund finns också på adressen.

Även på Google Maps gatuvy så ser garaget bredvid villan väldigt likt ut det som skymtar i chattloggen på en av bilderna där han rivit i instrumentbrädan på Mini-bilen och håller på med stereon.

Tillägg: Okej, nu är jag säker på Tuppen #290 enligt ovanstående teori.

Och om man söker på Phleum pratense och översätter till det svenska namnet på växten, och lägger till vägen så får man adressen och numret på huset är summan av 11+12.
Senast redigerad av KanotklubbenKermit 2023-10-09 kl. 22:26.
Citera
2023-10-09, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Gädda #289: det kan omöjligen vara första gången han manipulerar en underårig. Han visste exakt vad han skulle säga för att invagga förtroende.

Men oerhört roande samtal ändå. Jag har lyssnat tre gånger på samtalet och har fortfarande inte ledsnat

Kan du sammanfatta samtalet? Kunde lyssna 30 sek sen klarade jag inte längre!
Citera
2023-10-09, 21:44
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Det jävliga är att jag inte minns. Jag hittade henne bland peddots likes under familjebilderna... nu är hans facebook helt tom.. både modern och fadern hade ett typ tyskt efternamn.

Ok, skit samma - granna lökar hade hon iallafall😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in