2023-10-09, 21:29
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Vilken tid i klippet är löjtnanten?

Den är lång så borde du kunna hitta
Citera
2023-10-09, 21:30
Medlem
JoeTempests avatar
Medans Bibi skryter om hur många terrorister zionisterna lyckats döda när det i själva verket är oskyldiga civila, så har ni länk här på bekräftat döda zionist-ockupanter, kan garantera er en sak. Fler kommer!

https://www.ynetnews.com/article/s1rxsrj11a
observera pålackerna sen bög paret eller vad det är!
Citera
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Om du vore född i Palestina så kanske just du tillhört Hamas.
Du vet inte eftersom du sitter här i Sverige och aldrig har varit med i konflikten och dess påverkningar på människorna.
Deras rädslor, hat sinsemellan, och förmodligen hämdbegär efter att deras döttrar, söner, morföräldrar m.m dödats
Du deltar enbart via medier.

Ja... det är mystiska OM som man alltid kan slänga sig med i brist på bättre argument...

Om jag blivit född i Tyskland i mitten på 20-talet så hade jag kanske varit med i Hitlerjugend. Och om jag blivit född som andre eller tredje son i en adelsfamilj i det medeltida Spanien så hade jag kanske blivit Inkvisitor... man kan alltid leka med OM.

Man ska heller inte förkasta kunskap via media. Jag tror säkert att många här i Sverige har bättre koll på den faktiska bakgrunden till- och vad som verkligen händer i Israelkonfliken än många Palestinier. Som bara har den lokala hatpredikande imamen eller Hamas politruken att lite på för nyhetsförmedling.

//FCR
Citera
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Den intervjun kommer att gå till historien. IDF's talesperson på svenska med lätt skånsk brytning talar klarspråk om Hamas och palestiniernas terror.

Detta gick hem i sofforna, gubbar och gummor.

Hårdaste skåningen jag någonsin hört! Fick ju gåshud av hans svar på tal i allt som Aktuellt försökte sig på.
Citera
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
https://www.svtplay.se/video/KG3WQxJ...679&id=KG3WQxJ
Från 15:50 och framåt

Grymt tack!
Citera
2023-10-09, 21:31
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Helt sjukt att han får genomföra sin propaganda i Sveriges största nyhetsprogram utan att bli ifrågasatt

Kommer säkert kritik mot SVT imorgon
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
Den är lång så borde du kunna hitta

Hittade. 11.35
Citera
Bannlyst
Jag tror inte att våra muslimska vänner i svenska förorter gillar SVT’s rapportering från kriget Israel vs Hamas.
Citera
Medlem
radarpars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Hoppas Israel kör slut på odjuren.. Och mycket bra att EU har stoppat allt bistånd till fittorna.. HEJA ISRAEL!
Håller med! Hoppas de kör slut på sig själva också, två flugor i en smäll.
Citera
Medlem
bunnyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Typiskt SVT att fråga om hur han ställer sig till att Hamas blivit kallade djur.
Gött att han svarade med att dom är värre än djur och att kriget kommer gå ut på att se till att Hamas aldrig kan döda israeliter igen.

Ska Israel fortsätta med militärdiktatur över 5 miljoner palestinier? Kommer de fortsätta etniskt rensa palestinier med bosättningar? Kommer de ta sig rätten att stoppa fiske, handel och nu även vatten så fort de känner för det?

Om Israel hade en militär lösning så hade inte konflikten funnits fortfarande. Nu är de helt plötsligt tvungna att förhålla sig till att palestinier finns, dessutom med omfattande antal tillfångatagna palestinier.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Det här paret sköt 7 terror-muslimer innan de blev dödade själva. Men deras 2 små barn hade de gömt så de överlevde. Sådana historier kommer sprida sig och bygga ett hat hos israelerna, även de i armén. Det kommer bli ett grymt krig.
https://twitter.com/PStyle0ne1/statu...14261216428122
Citera
2023-10-09, 21:32
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Hårdaste skåningen jag någonsin hört! Fick ju gåshud av hans svar på tal i allt som Aktuellt försökte sig på.

Samma här. Han är min nya idol nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in