Citat:
Ursprungligen postat av
Ankan-mannen
1) Nästan alltid har de börjat kommunicera i annan kanal, ex.v. QX, dessa finns aldrig med.
2) Textbubblor är halva utan att man ser resterande någon annan stans.
3) Man kan se att text saknas då den är avhuggen och svar på dessa saknas.
4) Text är maskerad på sätt som inte verkar logiskt utifrån namn och annat känsligt. Och det förklaras aldrig varför den är maskerad.
5) Dumparna kommer åter flera gånger fast i annan ordning och man kan inte utröna i viken ordning de ska vara i. Gör det svårt att bedöma illviljan i gäddans agenda.
Jag blev själv kontaktad på QX av ngn jag tror var ett "barn"
Han skrev "jag är bara 14, snälla anmäl mig inte"
Jag sa att jag kommer int anmäla honom och han ville fortsätta snacka på snap
Väl på snap skrev han att han ville ha alkohol, jag skämta lite tillbaka och sa att då får han nog prata med någon som har sämre omdöme än mig och hänvisade han till någon mellan 20-25
Typ 1-2 veckor senare skrev han att han ville ha sex eller ngt i den stilen, jag blev helt förskräckt och börja skriva och fråga om han mår riktigt bra, om han behöver någon att prata med osv men då blev det väldigt tyst istället
Jag tror nog det är ungefär så chattkonversationerna brukar börja och sen fortsätter det med att gäddan väljer att utnyttja situationen för att våldta barnet
Det du gör är att ta presumtiva barnvåldtäktsmän i försvar, var är din moraliska kompass egentligen?
Att hävda att det är desperata män är oxo dåligt argument eftersom det aldrig kan vara en anledning till att våldta ett barn