2023-10-09, 15:09
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Man undrar när Dumpen ska ge sig på män som söker 10-åringar etc? Hela tiden är det en fjortis som fyller femton om nån vecka. Pedofiler som söker småbarn, vad hände med dessa? -Blir det få napp?
Har du sett 10-åringar på kik eller har du missat gäddorna som åkt till angivna platser för att ha sex med barn som är under 10?
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Dom flesta sexuella övergreppen sker inom familjen medan Dumpen hänger ut personer som tar vem som helst på KIK, russinet Greta 79 inräknad Dom är inte pedofiler.
Så du vet om de fasttagna gäddorna har begått sexuella övergrepp mot sina barn eller inte? Det har visat sig att flera gäddor med barn har gjort det med faktiska bevis så du kan sluta spela gäddornas vita riddare och hålla dig till fakta. Skenhelighet och Gipsy-tears klaffar inte riktig ihop här märker jag.
Senast redigerad av sunless 2023-10-09 kl. 15:48. Anledning: Förtydligande.
Citera
2023-10-09, 15:09
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Detta är en uthängd person som har panik! Bry dig inte om honom han famlar efter halmstrån... han har INGET att komma med som en Publicerad person..absolut INGET
Sagt att jag inte ska kommentera påståenden, men är inte uthängd.
Citera
2023-10-09, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen

Skiter i vilket i varje fall är du som gäddorna då du försvarar dem! Jag är övertygad om att du är en gädda på Dumpen.
Ditt försvar är fan bara patetiskt... Kom med bevis från QX då.. visa vad du har för dina påståenden.
Citera
2023-10-09, 15:26
Medlem
sunlesss avatar
Hur ska dumpenhatarna hantera allt efter 289? Varje gädda måste göra livet jobbigare för dem eftersom varje fångst uppvisar vidrigare beteenden. De viftar bort allt lika lätt som Vatikanstaten viftar bort pedofil-ärenden som kommer från deras sida så nu kan vi alltid vara ärliga mot varandra om vart alla står i den här frågan.
Citat:
Detta är en uthängd person som har panik! Bry dig inte om honom han famlar efter halmstrån... han har INGET att komma med som en Publicerad person..absolut INGET
Han argumenterar mot vuxna utan konkreta exempel och tycker att alla kommer med orättvisa utan att kunna förklara det han menar i en social kontext.

Vi kan återberätta det han har skrivit så han får påminnelsen och möjligheten att förklara sig. Han kommer främst med anklagelser mot Dumpen och annat jävla trams som inte gör nån skillnad eller har betydelse.
Citat:
Vem i helskotta bryr sig om du är uthängd eller inte när du försöker påverka opinionen och beter dig på samma sätt som gäddorna? Har du ingen koll på vilka du pratar med?
Senast redigerad av sunless 2023-10-09 kl. 15:32.
Citera
2023-10-09, 15:51
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Skiter i vilket i varje fall är du som gäddorna då du försvarar dem! Jag är övertygad om att du är en gädda på Dumpen.
Ditt försvar är fan bara patetiskt... Kom med bevis från QX då.. visa vad du har för dina påståenden.
Något bevis från QX finns inte, mer än att det skrivs jag är "namn" från QX i de chattar de redovisar.

Här på Falachback får man tåla att det är typ Schrödingers katt, men med den skillnaden att man inte kan lyfta på locket. Återupprepar jag är ingen gädda, men du får tro vad du vill.
Citera
2023-10-09, 15:55
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Fast går det inte ha lyckta dörrar, och då kan inte dumpen gå ut under rättegången för då lär de förlora, och om de blir skyldiga kan de inte gå ut efter heller, endast om de förlorar kan de gå ut med person. Är det inte så? På samma sätt som Dumpen kan denne be om Swish bidrag.
Bevisen gäddorna lägger fram och presenterar i rättegång är vad de har gjort. Konversationsdelning om att ha sex med barn och stämmer träff med barn, nakenbilder, videos på sig själva och telefonsamtal.

Vad sägs om en psykologisk utredning och simpel problemlösning.
  • Finns det en risk att andra inte gör det om du aldrig skulle göra det?
  • Varför skulle nån annan göra det om aldrig du inte skulle göra det?
  • Varför har det inte dykt upp en stämningsansökan?
  • Är fördelarna större än konsekvenserna?
Citat:
Något bevis från QX finns inte, mer än att det skrivs jag är "namn" från QX i de chattar de redovisar.

Här på Falachback får man tåla att det är typ Schrödingers katt, men med den skillnaden att man inte kan lyfta på locket. Återupprepar jag är ingen gädda, men du får tro vad du vill.
Jag satte punkt där. Du behöver inte vara en gädda för att klassas som en gädda men jag sade att det inte spelar någon roll om du är en gädda.
Senast redigerad av sunless 2023-10-09 kl. 15:57.
Citera
2023-10-09, 16:23
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
1) Nästan alltid har de börjat kommunicera i annan kanal, ex.v. QX, dessa finns aldrig med.
2) Textbubblor är halva utan att man ser resterande någon annan stans.
3) Man kan se att text saknas då den är avhuggen och svar på dessa saknas.
4) Text är maskerad på sätt som inte verkar logiskt utifrån namn och annat känsligt. Och det förklaras aldrig varför den är maskerad.
5) Dumparna kommer åter flera gånger fast i annan ordning och man kan inte utröna i viken ordning de ska vara i. Gör det svårt att bedöma illviljan i gäddans agenda.

Jag blev själv kontaktad på QX av ngn jag tror var ett "barn"
Han skrev "jag är bara 14, snälla anmäl mig inte"
Jag sa att jag kommer int anmäla honom och han ville fortsätta snacka på snap

Väl på snap skrev han att han ville ha alkohol, jag skämta lite tillbaka och sa att då får han nog prata med någon som har sämre omdöme än mig och hänvisade han till någon mellan 20-25

Typ 1-2 veckor senare skrev han att han ville ha sex eller ngt i den stilen, jag blev helt förskräckt och börja skriva och fråga om han mår riktigt bra, om han behöver någon att prata med osv men då blev det väldigt tyst istället

Jag tror nog det är ungefär så chattkonversationerna brukar börja och sen fortsätter det med att gäddan väljer att utnyttja situationen för att våldta barnet

Det du gör är att ta presumtiva barnvåldtäktsmän i försvar, var är din moraliska kompass egentligen?
Att hävda att det är desperata män är oxo dåligt argument eftersom det aldrig kan vara en anledning till att våldta ett barn
Citera
2023-10-09, 16:53
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Nu du whacky 🐷 nu finns det äntligen en 12-minuters video från Changemakersday på Cirkus 1/10, med presentation och intervju med Patrik och Sara på scenen.

Så nu är söndagskvällen räddad.

https://rumble.com/v3nsf3d-october-8-2023.html
Får titta ikväll, självfallet kommer en recension. Men två stycken har redan kommenterat.
Citera
2023-10-09, 19:10
Medlem
whack-a-moles avatar
Hallucinerar dom på Dumpen? Nedanstående tror jag inte en millimeter på.

”Sammanlagt har jag och Sanna kontakt med ett fyrtiotal personer. De har antingen hamnat på Dumpen, avtjänat straff eller helt enkelt ropat på hjälp innan sökandet efter barn blivit till ett personligt Hiroshima.

Vi måste nämligen våga se, orka lyssna och lära mer”
Citera
2023-10-09, 19:44
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole

”Sammanlagt har jag och Sanna kontakt med ett fyrtiotal personer. De har antingen hamnat på Dumpen, avtjänat straff eller helt enkelt ropat på hjälp innan sökandet efter barn blivit till ett personligt Hiroshima.

Varför int de?
Dumpens syfte är att få stopp på sexuella övergrepp på barn där uthängningarna är ett medel för att uppnå det

Att dom sedan har kontakt med gäddorna och stöttar dom längs vägen är int en omöjlighet
Tough love kallas det
Citera
2023-10-09, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole

Länk?
Citera
2023-10-09, 19:57
Medlem
Citat:
Du säger att de flesta övergreppen sker i om familjen...Helt rätt och vad vet vi det kanske är någon av dessa förövare som Dumpen avslöjar som gör övergrepp på sina egna barn också och då avslöjas av Dumpen och därigenom kanske det kommer fram om övergrepp hemma också.

Om de så bara vore en enda person som begår våldtäkt på sina egna barn som avslöjas så är det ju jättebra.
Det har redan hänt, Märsta-gäddan med lilla dottern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in