Citat:
Ursprungligen postat av
Boobbo
Såklart förändras man inte enormt, men man får ju mer manliga och vuxna drag.
Kan hålla med om att näsan skiljer sig åt från Facebook. Men jag tycker fortfarande att näsan skiljer sig åt mellan bilden (med H och x) och videos från tiktok (med H och tjejen och den som sägs vara Li@m).
Eftersom jag inte vet vilka någon av de nämnda är uttalar jag mig inte om det heller. Det kan vara F@bbe eller Li@m eller Nisse eller vem som helst på bilderna, jag har ingen aning.
Fortfarande märkligt att ingen av alla som sa sig känna till F@bbe har sagt ifrån tidigare eller kan producera en bild på honom. Han måste väl haft snap eller liknande som de flesta tonåringar. Skolkatalog?
Har nog aldrig tidigare stött på en så anonym tonåring som den här F@bbe verkar vara.
Personen på FB-profilen är inte samma som på TikTok klippen och de mer nytagna bilder som spridits i tråden. Personen på TikTok klippen och nämnda bilder är med 100% säkerhet samme person. (bekräftas av flera personer i tråden, samt att det går att följa kommentarer i fälten både på TikTok och länkade FB-profiler som bekräftar dessa saker)
Parkera den diskussionen där. Hur "F" ser ut som 15-16 vet vi inte än, men vi vet hur han såg ut 2020 när väl bild postas på 16 års "F" så lär det vara väldigt enkelt fortfarande att se att det är samme person.