2023-10-09, 07:56
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet2002
Är nästan 100 på att dom kommer flytta. Så som jag vet att Alingsås är så glömmer staden ALDRIG saker.
Stämmer ju inte riktigt, finns flera dömda mördare som vandrar runt på gatorna som om inget hänt…
Citera
2023-10-09, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nofear99
Vet du vad hon heter på tiktok? Mamman alltså.

Hur i helvete tänker du nu?!! Så för att hon sitter på en app förtjänar hon ett dött barn?! SKÄMS PÅ DIG
Citera
2023-10-09, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Förväntar mig fler gripanden idag eller tisdag, knappast att fabbe lyckats med allt detta själv

Tror mycket av det hela pusslet kommer att falla på plats så fort de bara gått in i mgm mobil, så får vi hoppas på att de hittar BOs mobil snart med! Läste nånstans att han hade pratat med sin syster innan han skulle träffa idioterna, att han hade känt obehag. Nån dag innan denna händelsen blev han ju knivhotad med, så dem som träffade BO är garanterat de som knivhotade honom, varför annars känna obehag, för mgm och BO ser ut att vara goda vänner enligt bilderna. Eller om det var någon annan som var med då träffen skulle bli av som han känner extra obehag för?
Citera
2023-10-09, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PIL
Vilka menar du har varit anhållna?

Mördarens föräldrar
Citera
2023-10-09, 08:07
Medlem
Faded.Glorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Det här fallet känns sjukt olustigt.
Vet inte exakt varför, men för känslan av att det kommer visa sig att motivet är någon banan skitgrej snarare än det vanliga gangster-svamlet man fått vänja sig vid.

Typ ungdomar som gått all in på gangster-kultur och sen använt den världens konsekvenser för egna rätt meningslösa problem. Typ något tjafs om nån brud eller så.

Ovärdigt.

När jag var en smålullig (inte packad) ungdom var det en snubbe som hällde vatten på mig, jag blev sur och gjorde tillbaka och han blev sned, dagen efter sa han med ett äkta leende "tur för dig att jag inte hade kniven med mig".

Säkert banalt för någon som inte är torsk på hubb å tram.
Citera
2023-10-09, 08:10
Medlem
När jag hörde på nyheterna igår att de hittat honom död blev jag både ledsen och arg, det här fallet berörde mer än vanligt😥 Lite samma som med Tove.
Fega jävlar som gjort det, min åsikt.
R.I.P Henrik💗
Citera
2023-10-09, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyddavarabarn
Mördarens föräldrar
Jaså, har du någon källa på det?
Citera
2023-10-09, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyddavarabarn
Mördarens föräldrar
Han bor för övrigt inte med båda sina föräldrar.
Citera
2023-10-09, 08:16
Bannlyst
kan någon begära ut häktningsprotokol
Citera
2023-10-09, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PIL
Jaså, har du någon källa på det?

Du har inte följt denna tråden eller? Källan på det är att det skrivits här i tråden! Orkar inte leta själv men kolla dom sista 30-40 sidorna så hittar du det där nånstans
Citera
2023-10-09, 08:21
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderbolt11
Jag håller med dig! Fruktansvärt att det sker så mycket hemskheter bland unga personer.

Är det någon som vet åldern på Henriks syskon?

Hoppas att familjen kan vara starka tillsammans under sorgearbetet. Vilken tragisk familjehistoria detta verkar vara. Mamman dör ung i sjukdom och grabben blir mördad när han är femton år.

Lite fakta om detta:

Modern Eva Heléne gifte sig 22/6 2012 med Mika.
Henrik föddes 2008?
Hon dog 26/10 2013.

Halvbror Markus 25/9 1993
Citera
2023-10-09, 08:21
Medlem
Det var någon som skrev att MGM var den som knivhögg på vimpeln. Stämmer detta eller bara rykte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in