Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-09, 06:42
Medlem
Funderade lite på det här med hur den lille lyckades ha ihjäl den större.
Kan ingenting om droger så jag hoppas på förståelse om jag svävar iväg.
Om det är droger inblandat, den lille är van att ta sådant och behöver en större mängd för att uppnå rus men att den större inte är van vid det.
Kan det då bli en överdos för den större om de tar lika mycket ?
En annan fråga, kan man se hur länge eventuella droger har funnits i en kropp, samt hur stor dos som användes ?
Citera
2023-10-09, 06:48
Medlem
Så, en 16-årig svensk som klär sig som en blatte, knaprar benzo, tidigare varit på institution SIS/HVB och bor i blandad familj utan sin egen far är misstänkt för brottet! Ännu oklart varför brottet har begåtts.
Citera
2023-10-09, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Förväntar mig fler gripanden idag eller tisdag, knappast att fabbe lyckats med allt detta själv

Jag tror också det.
Citera
2023-10-09, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Vet man att föräldrarna skyddat sin son?
Det kan ju vara så att fabbe kommit hem o päronen inte vetat vad som försiggått?
Idag vet föräldrar lite om vad sina barn gör då de inte berättar så mycket..

Varför skulle de annars suttit anhållna? Ge gärna en förklaring på de...
Citera
2023-10-09, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amhearst
Plus att du som förälder inte alltid tänker rationellt. Man ljuger för sig själv, för att det är en för smärtsam insikt att ens barn begår grova brott eller att ens partner är otrogen etc.

Dummaste jag hört! Inte fan skyddar man sitt barn om den mördat, skyddar man en sån är man likadan själv!
Citera
2023-10-09, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obmud
https://www.svd.se/a/GMRaol/jamnarig...5-arige-henrik

Hittades död i vattnet. Skulle träffa en bekant som nu sitter häktad

Fast bekant.... Känns ju som att dem var mer än bara bekanta då de är med på bilder tillsammans och ser ut att vara goda vänner...
Citera
2023-10-09, 07:49
Medlem
R.E.R.R.Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datorspelsgubbe
Håller med till 100! Däremot tror jag han fått hjälp att föra bort kroppen. För det tvivlar jag på att den taniga jäveln klarat av själv!

Tror att han blev ditlockad och att det var mer personer där när han dog.
Men visst skulle det räcka med en, tror dock inte att han skulle våga försöka ensam.
Citera
2023-10-09, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Hur fan har de uppfostrat sin son? Klart att de skäms, döljer bilder och gömmer sig.

Ja och uppenbarligen inte klarat av att uppfostra då iaf ene pojken redan bott på hem.
Citera
2023-10-09, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psycho77
Vad jag har förstått det så har han 2 st äldre halvsyskon, en syster och en bror... De har alltså samma pappa....

Dessutom vet ja att dessa syskons mor är ett jävla psykfall som härjar runt på Tiktok dag in å dag ut. Och ljuger, mobbar, hotar, hugger så kallade vänner i ryggen, polisanmäler, hänger ut folk, socanmälningar, ja allt ni kan tänka er går att ställa till med!

Tycker det är jävligt synd inte hon va mor, för hon hade vart värd att förlora en son!
Vet du vad hon heter på tiktok? Mamman alltså.
Citera
2023-10-09, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyddavarabarn
Varför skulle de annars suttit anhållna? Ge gärna en förklaring på de...
Vilka menar du har varit anhållna?
Citera
2023-10-09, 07:52
Medlem
Det här är vad jag tror är den omtalade F*bbe.
Plockat från Henriks TikTok

https://ibb.co/Ctv8VFb

Onekligen lik killen på den andra bilden som cirkulerar.
Citera
2023-10-09, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
De sökte ihärdigt vid klotterbron men kroppen låg uppströms om jag förstod saken rätt. Kan något ha ramlat av typ en keps eller liknande och hamnat vid bron?

Såg ett långt träd vid klottebron som låg där och kan ha samlat upp diverse föremål.

Först tyckte jag att det såg ut som något svart vid trädet men tror det var en synvilla

BOs mobil ligger säkert i botten där han blev ikastad, hoppas verkligen de hittar den!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in